Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hun muziek word omschreven als progressive metal, maar ik vind dat je minstens 20 nummers van 9 verschillende albums gehoord moet hebben om een idee te hebben van hun stijl
En Coldplay, Racoon, Blof, Room Eleven,Plain White T's, Krezip, KT Tunstall,keane, Kane, Joss Stone, John Mayer, Ilse de Lange.. tsjaa.. Nog meer namen weten uit mijn iTunes?
HBVisser schreef:Edit: Ze geloven bijna nooit dat ik van stevige rock hou. Ik ben helemaal geen metalhead om te zien.
Seraphim schreef:HBVisser schreef:Edit: Ze geloven bijna nooit dat ik van stevige rock hou. Ik ben helemaal geen metalhead om te zien.
Bij mij geloven ze dat ook niet. Mijn lange blonde krullen en kledingstijl kan volgens sommigen niet samengaan met mn muzieksmaak

Ben fan!

Kanelly schreef:Nou zal ik er dan ook maar eens wat ingooien wat niemand kent
Morgan Heritage, Sizzla, Fantan Mojah, Jah Cure, Tarrus Riley, Gentleman, Lady Saw, Tanya Stephens, Tessane Chin, T.O.K. en wat commerciëler, Don Omar, Daddy Yankee, Wisin y Yandel e.v.a.
Maar aan de andere kant hou ik ook van Rammstein, Limp Bizkit, Il Nino, Sevendust, Korn, Mudvayne etc
Kortom, vrij veelzijdig