Jezus wat ben ik pissig op dit moment zeg. Ik moet het even van me afschrijven.
Mijn vriend en ik hebben 9 juli een vakantie geboekt bij peterlanghout.nl. Het gaat om een 3daagse reis naar Disney. De enige 2 weken dat we allebei vakantie konden krijgen en de enige vakantie die voor ons nog te betalen was aangezien het hoogseizoen is.
11 juli hebben wij per email een factuur ontvangen en hebben hun 0900 nummer gebeld om het juiste rekeningnummer en de juiste gegevens. Gewoon voor de zekerheid.
13 juli hebben wij nog steeds niets vernomen van Peterlanghout geen betalingsbevestiging niets. Mijn vriend belt die middag peterlanghout op om te vragen hoe het zit met de vertrektijden en opstapplaats. Een medewerker vertelt ons dat we om 10uur in Breda vertrekken.
10 minuten later bel ik nog een keer naar het 0900 nummer omdat mijn vriend is vergeten om een betalingsbevestiging en het adres van het hotel te vragen. Ik kreeg iemand aan de lijn die mij vertelt dat onze reis geannuleert is! (We zouden maar naar medewerker nummer 1 geluistert hebben hadden we daar bij de bus gestaan voor niks!). Gewoon doodleuk een reis annuleren zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. Deze medewerker was niet erg vriendelijk en vertikte het om voor ons uit te zoeken hoe dit nu kwam.
Wij hebben toen opgehangen en opnieuw gebeld om een andere medewerker aan de lijn te krijgen. Deze heeft voor ons de reis weer in orde gemaakt zodat we toch mee konden.
Vandaag 16 juli nog 2 dagen verwijdert van de reis weer nog steeds geen betalingsbevestiging of enig ander contact. We besluiten wéér zelf te bellen na 7!!! minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik iemand aan de lijn die mij verteld dat ik me vergis en wij pas voor de 25e geboekt hebben. Mijn vriend en ik moeten dan allebei weer werken dus dat leek me al erg vreemd en bovendien heb ik een email waarin staat 'U heeft geboekt voor 18 juli 2008'. Weer iets verandert zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Nog een keer; stel dat we daar nou hadden gestaan vrijdag ochtend...
Ik ben altijd op mijn mobiel te bereiken en we hebben zelfs 2 nummers door moeten geven dus waarom ze ons niet op de hoogte stellen snap ik al helemaal niet.
Nu is alles vol en kunnen we helemaal niet meer op vakantie omdat iemand daar uit zijn neus zit te eten en hebben andere mensen gewoon onze vakantie geboekt terwijl dit natuurlijk helemaal niet mogelijk had moeten zijn.
Ik heb al met ze afgesproken dat ze me morgen bellen omdat ik het vertik om nog meer dan 15 euro te besteden aan dat klote telefoonnummer omdat ze zelf te laks zijn om een nummer op te bellen en dat ze óf met een vervangende reis moeten komen binnen 12 dagen óf ik wil mijn per direct terug.
Dat laatste scheen een probleem te zijn maar wanneer ik mijn geld niet terug krijg ben ik bang dat ik het hele peterlanghout hoofdbureau plat gooi.
JEUZES. Wat een klótezooi daarzo. Toch wel alles behalve netjes, & echt ZWAAR klo.te dat je nu dus mooi niet op vakantie kunt, doordat die (@#*&$ daar zo dom geweest zijn. & geld terug een probleem!?! Moeten hun maar betere service hebben, had je niet eens problemen gehad.
Lekker is dat.. PeterLanghout komt er nooit zo goed vanaf. Kassa had een keer is een heel programma over hun volgens mij. Succes met je geld terug proberen te krijgen, blijven volhouden!
Woow dat is vet balen . Mensen zijn tegenwoordig erg laks en laten nooit iets weten alles moet van 1 kant komen. En ben je overal de dupe van. Als jij je geld niet terug krijgt moet je gewoon een rechtspraak aanspannen. ( Dat hij oplicht. )
Ik hoop dat het goedkomt, want vakantie (in Disney) is toch wel heel leuk.
Ik zou hiermee naar Radar gaan Ik weet niet of je dat kent?? Daar lossen ze zulke problemen vaak op. Je kunt ook naar Kassa gaan Maar Radar is een programma speciaal voor dit soort gevallen
Ze vroegen me net of ik ze morgen terug kon bellen maar ik heb gezegt dat zij mij mogen terug bellen aangezien ik al heel wat euries lichter ben door hun 0900 nummer en dan mogen ze óf een vervangende reis aanbieden óf per direct mijn geld terug.
Ik moest mijn reissom ook met spoed met hun verzenden dan kunnen ze hem ook met spoed terugstorten. Net zo eerlijk toch.
ik zou alsnog Radar bellen dit kun je niet maken tegenover je klant en zo kunnen andere mensen dit voorkomen, door geen reis daar te boeken. Zo kun je het misschien ook nog voor elkaar krijgen om toch die reis te hebben
Mijn ouders zijn er op die manier vorig jaar ingetuimd. Ze hadden een 10 daagse busreis geboek naar Italië, Gardameer. Vervolgens krijgen ze een week of 3 voordat ze gingen een brief met de mededeling dat de reis is geannuleerd....En Dat kwam omdat er te weinig animo zou zijn..,. Ja leuk maar nu vern**k je wel iemands vakantie 3 weken voordat ze gaan. Nou mijn pa ge-eist dat hij zijn geld terug zou krijgen, Het antwoord: " Ja over een maand of 4 kunt u uw geld terug verwachten. Mijn ouders heeeulemaal over de zeik natuurlijk... Want ze moesten een andere vakantie boeken (andere maatschappij natuurlijk) en hadden dat geld dus nodig. Mijn moeder heeft 2 keer gebeld of ze het terug kregen, met ingang van METEEN Maar nee hoor.... Dus toen heeft mijn paps maar even gebeld met de mededeling dat als het geld er na 1 week niet op zou staan hij het persoonlijk kwam halen en dat niet vriendelijk zou komen doen Hielp wel Dag later stond het erop Ik boek daar Noooooooooooit meer wat
Ja het is wel het geld en de vakantie waar je een heel jaar voor werkt... En op verheugd!!! Ik bedoel mijn ouders werken hard voor die vakantie, hebben het niet zó breed dat ze 4 keer per jaar op vakantie kunnen... Vond het ook zó sneu voor ze!! Maar ze zijn alsnog naar Italie gegaan met een andere reis
Jeetje is het nog steeds zo erg daar. Lang geleden met een vriendin voor weinig een Spanje-reis geboekt, bleken er een stuk of 20 Hell's Angels achter ons in de bus te zitten. Wij waren (toen een jaar of 23) als het ware de buffer tussen de Angels achter en de bejaarden voor ons. Was dus echt niet tof. Voor de over de NL grens waren, liep het kots al door het gangpad naar voren. De hostess durfde er niks van te zeggen. Later klacht ingediend maar niet eens een reaktie ontvangen... Peter Langfout doet net of z'n neus bloed. Toen ze eindelijk reageerden zeiden ze: dan had je onderweg uit moeten stappen. Alsof je dat doet!
Kan er nu om lachen, toen helaas niet...
Sterkte...
Laatst bijgewerkt door amanda2 op 16-07-08 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
We zijn vorig jaar via peterlanghout naar praag gegaan. Wel een leuke vakantie maar veel dingen (oa het eten) was erg slecht geregeld. Ik ga er niet meer mee. hopelijk krijg je je geld terug en ik zou een klacht indienen bij peterlanghout en bij Radar.
En dan nog een paar: ik snap niet dat ze nog steeds op deze tour bezig zijn daar. Wat een bedrijf, niet normaal. 1 foutje kan gebeuren, maar dat hele bedrijf is 1 grote fout
Heb ik ook met Peter Langhout gehad. Mocht op een vervangende vakantie die wel bijna 2 keer duurder was naar een land waar ik niet heen wilde en ik moest ook nog eens zelf de bijkomende kosten gaan betalen. Ja doei, heb mn reis helemaal maar stopgezet en bij een ander wat geregeld. Nee geen PL meer voor mij.
Even kijken of ze bij het SGR aangesloten zijn,en dan het via hun spelen. Dit hoort echt niet zo. Ik werk bij de Roompot op het callcenter, en wij gaan zo echt niet met mensen om. Ongelooflijk zeg.