Wat wil jij later worden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake_

Wat wil jij later worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 19:33

Ja, wat wíl jij eigenlijk later worden?
Ik denk dat dit een vraag is die veel mensen bezighoudt, dus vandaar dat ik dit topic heb gemaakt.
Ik bedoel dus niet wat voor beroep doe jij, maar wat je later wilt doen qua beroep.
Mij lijkt het echt ontzettend leuk om naar een Mode Academie te gaan in Nederland, Amsterdam oid, en als ik die opleiding heb afgerond, om dan naar New York te gaan.
Hier wil ik dan bij een mode tijdschrift werken (zoals in The Devil Wears Prada, of The Hills bijvoorbeeld) zoals Teen Vogue oid.
Of een journalisten opleiding doen..
Mij heeft schrijven, fotograferen en mode namelijk altijd al bezig gehouden, dus op dit moment wordt dat het voor mij Lachen
En jullie? Brand los zou ik zeggen Haha!

P.s. Ik weet niet of het hier goed staat, en volgens mij is hier nog geen topic over.. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en daarbij kon ik niets vinden, dus sorry als ik het fout heb Knipoog

Guusje1

Re: Wat wil jij later worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:34

Ik wil graag stewardess worden de eerste 7-10 jaar ongeveer,
Ondertussen wil ik graag (altijd op boerderij blijven wonen) een kleine springstal opzetten en die proberen steeds wat uit te breiden. Misschien dat ik ook nog een kappersopleiding of visagie wil volgen maar dat weet ik nog niet.

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:36

Ik wil héél graag geneeskunde gaan studeren in Maastricht Lachen Uiteindelijk huisarts worden oid. Lijkt me echt super om te doen en mensen te helpen. Daar ga ik helemaal voor Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:38

Ik wil heel graag hotel manager worden. Lachen

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:40

Moeder Clown

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 19:41

@ Evita: Mijn moeder is ook stewardess geweest, en die vond het altijd ontzettend leuk! Nu is ze grondstewardess, want ze wil niet altijd weg zijn en dat kan ook niet want mijn vader woont ergens anders dus die kan ons ook niet gezelschap houden als mijn moeder in het buitenland is.. Bovendien werkt mijn vader ook heel veel in het buitenland.. Knipoog
@ Softijs: Oja ik wilde eerst trouwens kinderarts, binnenhuisarchitecte, visagiste, kapster, manegehouder, modeontwerpster of journaliste worden en
ik moet ook nog zien of ik idd nog iets met paarden wil, want dat wil ik sowieso niet als beroep, maar wel als hobby, en dat gaat in New York nogal moeilijk..
Eerst wilde ik altijd wat ik nu ook wil, maar dan gewoon in Nederland op een boerderij wonend met paarden aan huis, of naar een hele grote academie in Engeland, Kent om precies te zijn waar hele goede paardenopleidingen worden gedaan, en dan weer terug in Nederland een eigen manege Clown

@ Kir_Ples: Mijn vader heeft een hotel in mexico, waar hij als hij met pensioen is van zijn werk nu, ook gaat wonen.. En nu heeft ie het er bij met z'n vrouw die hetzelfde werk doet als hem.
@_June: Ja een rijke man d'rbij zou ook wel fijn zijn Clown

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:42

Eigenaar van een dierenpension. En daarbij kunstenares, tsja wens me maar vast succes! Clown

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:44

Ik ga in september voor verpleegster gaan studeren, maar ik wil zeker niet in een ziekenhuis,... gaan werken.

Oftewel doe ik dus een extra opleiding, of ik vind een 'aparte' baan met mijn diploma, dat zien we nog Lachen.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:45

@Biebz: Ik heb een leuke vriend en ik hoop dat die (of wij Knipoog ) ook rijk wordt als hij over 8 jaar al zijn studies succesvol heeft afgerond Clown

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:45

Juf!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:46

June, mag ik dan vragen wat hij studeert met zo'n lange opleiding? Lachen

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 19:47

En nu is mijn moeder kunstenares, en grondstewardess.
@ BraveSpots: Haha het eerste wat ik dacht wat moet je met een verpleegstersopleiding als je niet in het ziekenhuis wilt werken Tong uitsteken
Maargoed, er zijn vast nog wel meer mogelijkheden.
@_June: Haha, ik hoop voor je mee Haha!
@_Jeann: Leuk Lachen Alhoewel ik er niet aan moet denken als ik later zo'n klas zou moeten begeleiden als de klas waar ik afgelopen jaar in zat Scheve mond
Succes Clown

@Kir_Ples & _June.. Ja dat wil ik ook wel weten Schijnheilig

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:49

Prinses denk ik...

Nee helaas, dat zit er niet in. Ik weet echt totaal nog niet wat ik wil. Het lijkt me leuk om naar het buitenland te gaan, maar wat ik daar dan moet zoeken.. ?

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 19:58

Hahahaa, nou vroeger wilde ik altijd beroemd worden Tong uitsteken
En nog vroegerder idd Prinses Haha!
Ik heb geen flauw idee of ik over een paar jaar nog steeds hetzelfde wil gaan doen, maar dat zie ik dan wel weer..
Ik zie er eigenlijk best wel tegenop..
Ik ben net van de basisschool af, dus nog genoeg tijd om erover na te denken, en ik ga alle mensen zo missen.
Vroeger zei ik altijd: Ik wil nu naar de middelbare school!
Toen dacht ik dat ik dan cool was ofzo.. Maar nu weet ik wel beter.
Het is niet makkelijk om afscheid te nemen en ik heb het al te vaak moeten doen, teveel mensen verloren..
Ik weet wel dat er nog veel meer gaan volgen, en dat ik me daar maar beter op kan voorbereiden. Dan komt de klap misschien minder hard aan, maar ik hoop dat het mij goed gaat. Dat is wat iedereen wel wil. Zo weinig mogelijk dierbare verliezen. Bij sommige lukt dat ook en bij sommige niet maar ik denk dat dat het leven is, en dat dat ook hoort bij de overgangen.. Knipoog
Dat moest ik even kwijt, weetniet waarom ik het hier neerzet maar dat is wat ik voel Bloos

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:01

Ambulanceverpleegkundige! Absoluut. Lachen

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 20:05

@Paula: Ik ben trouwens van het idee van kinderarts oid te worden afgestapt vanwege het bloed etc Bloos
Lijkt me nog steeds een mooi beroep, maar helaas is het niet alleen mensen redden..
Trouwens: ontzettend leuke ava! Haha! Lovers

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:07

Ik word later biologie lerares(2e graads).
Als ik dat afgerond heb wil ik verder studeren naar eerste graads lerares/bioloog hihi.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:08

Ik weet het echt nog niet, economie interesseerd me wel, maar is echt moeilijk. Psygologie wil ik ontzettend graag en qua slimheid kan het, maar ik kan het helaas geestelijk waarschijnlijk niet aan.
Maar ik weet al wel dat ik eerst een goede opleiding wil doen en daarna een avondstudie fotografie.
Omdat je met fotografie niet echt goed je geld kan verdienen naar mijn idee wil ik eerst een goede opleiding doen.

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:10

Dierenarts.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:10

Fulltime staluitmester Vork Hahaha, maar even serieus ik wil later graag mijn eigen stal hebben, welke richtingen op weet ik nog niet.

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:13

Ik heb duss echt GEEN IDEE wat ik later wil worden, ik dacht aan paarden maar daar is weinig werk in en hard werken voor weinig geld, Dan heb je nog huisdieren enzo, is wel wat meer werk in maarja..? En iets met verpleging ofzo is niks voor mij !! Bloed! spuiten! en ziektes! en iets met wiskunde of scheikunde wil ik ook al niet.. Tja het word nog moeilijk ... En ik heb volgend jaar examen.. Daarna heb ik wel nóg een opleiding nodig! Whaha Tong uitsteken

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 20:15

@ Sasje_: Oke ik weet niet echt wat ik me moet voorstellen bij 1e en 2e graads, maar iig: Succes Haha! Waarom heb je hier voor gekozen als ik vragen mag?
@ KarinFtbing: Idd: Economie. Bij dat woord denk ik aan geld, Tong uitsteken m'n vader is belastingsadviseur en dat lijkt me ook ontzettend moeilijk, als ik hem hoor bellen met collega's snap ik er ook geen drol van.. Bloos
@Birgit_: Dierenarts lijkt mij niks omdat ik niet goed tegen het bloed kan etc, maar ik heb wel echt onwijs veel respect voor mensen die zoveel voor dieren kunnen betekenen!
@Marijkjuh: Okee leukleukleuk ! Haha!
@nanette_bokt: Succes met je keuze! Vork

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:16

Paula schreef:
Ambulanceverpleegkundige! Absoluut. Lachen

Dat lijkt mij ook echt geweldig! Of bij de politie werken. Lachen

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:18

ik wil later olympisch ruiter of winnaar van de staatsloterij worden Huilen van het lachen
ghehe, nee.. dat zit er voorlopig nog niet in Clown

Economische richting lijkt mij wel leuk (manager, fiscale economie). Of juist richting bio (gedrag) of scheikunde.
maar ik weet het nog niet ! volgend jaar 5havo, dus dan wordt het wel een beetje tijd. Maar ik weet het al 5 jaar lang gewoon echt niet Tong uitsteken Ben al blij dat ik nu weet welke richtingen ik leuk vind!

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:19

Ik wilde vroeger altijd vlinder worden, geen idee hoe ik dat ging doen maargoed Clown

Maar nu wil ik makelaar worden, dat lijkt me echt een leuk beroep! Lachen