Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben ook maar 1,64m. Ach, maak me dr niet druk om, als ik 30 ben ben ik er blij om dat ik jonger lijk.

en word max. 5a6 jaar jonger geschat.
toch bedankt,het maakt mijn dag weer goed 
Juul schreef:Ik ook hoor. Ben 18 en wordt regelmatig 15/16 geschat.Ben ook maar 1,64m. Ach, maak me dr niet druk om, als ik 30 ben ben ik er blij om dat ik jonger lijk.
Maartje1990 schreef:[naam] schreef:Ik ook hoor. Ben 18 en wordt regelmatig 15/16 geschat.Ben ook maar 1,64m. Ach, maak me dr niet druk om, als ik 30 ben ben ik er blij om dat ik jonger lijk.
jaa.. dan wel.. *zucht* maar nu ben ik dat nog láng niet....
Janine1990 schreef:Ik ben 17, bijna 18.
In mijn profiel staan wel wat foto's van mij en me zusje.
Ze schatten mijn zusje vaak ouder.. :/
Terwijl ze 2 jaar jonger is!!!!
Dat voelt best poedersuiker!
Dat ze me jonger schatten komt door mn lengte, ben 1.58m, heb wel al mijn vrouwelijke vormen 
Juul schreef:Janine1990 schreef:Ik ben 17, bijna 18.
In mijn profiel staan wel wat foto's van mij en me zusje.
Ze schatten mijn zusje vaak ouder.. :/
Terwijl ze 2 jaar jonger is!!!!
Dat voelt best poedersuiker!
Dat snap ik wel. Je zus heeft een 'ouder' gezicht. Jij hebt zo'n vrolijk koppie en je zus wat strenger.
Ik moet ook altijd mijn ID meenemen idd, om in discotheken te komen. Maarja, zoals al gezegd is, over 20/30 jaar vind ik het niet zo erg meer

Unwritten schreef:Ik ben bijna 20 (nog 12 dagen) en kan me elke keer nog legitimeren als ik iets van bier ofzo ga halen. Ik word ingeschat voor een jaar of 14. Heb geleerd ermee te leven, moet altijd lachen om de hoofden van de caissieres als ze mn identiteit zien. Lachen wordt alleen maar leuker als ik over half jaar mn rijbewijs tevoorschijn kan trekken.Dat ze me jonger schatten komt door mn lengte, ben 1.58m, heb wel al mijn vrouwelijke vormen