rare sms.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

rare sms.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 13:13

enkele maanden geleden kreeg ik een heel vreemd smsje. er stond: ik ben wakker, groetjes henk. ik dus terug gemaild dat dit smsje vast niet voor mij was aangezien ik geen henk kende. kreeg toen een smsje terug dat hij een verkeerd nummer had ingetypt. wer aakten aan de praat en hij vertelde me dat hij gescheiden was en 2 kinderen had en hondengeleider bij de politie in utrecht is. het contact verwaterde en ik hoorde niets meer van hem. tot gisteren. toen kreeg ik weer precies hetzelfde smsje als toen. in eerste instantie wist ik niet dat het dezelfde persoon was maar toen hij vertelde hondengeleider te zijn ging er een belletje rinkelen. we raakten weer aan de praat en hij probeerde me te versieren. toenik hem vertelde dat hij me een aantal maanden gelden ook al een vwerkeerd smsje had gestuurd zei hij daar niets van af te weten. erg vreemd vond ik dat. en vannacht werd het allemaal nog vreemder. ik ben rond half 2 3 x gebeld door een onbekend nummer en als ik opnam werd de hoorn er weer opgegooid. zou dit in verband kunnen staan met dat sms gebeuren? is er toevallig iemand die hetzelfde probleem heeft? want ik vertrouw die henk niet echt. ik weet niet wat hij allemaal van me heeft maar ik vind het een rare zaak.

Guetta

Re: rare sms.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:17

Gewoon negeren!
Of het nr van de sms blokkeren.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:18

Hmm dat is idd vreemd.
Ik zou gewoon niet reageren.. En onbekende nr neem ik eigenlijk niet zo heel gauw op..

Of het bellen in verband staat? Zou goed kunnen, wij belt er nu om half 2, om daarna op te hangen?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:19

Negeren die persoon. Grote kans dat hij dat soort smsjes ook naar andere stuurt.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:20

Niet op reageren, je weet niet wie er achter zit!! Spreek uit eigen ervaring, helaas.. Wees voorzichtig!

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:20

ik zat je berichtje te lezen! en een tijdje terug heb ik ook zo smsje gehad van henk maar dat is bij 1 keer gebleven.heb daar verder niet bij nagedacht maar nu ik dit lees kwam het weer boven.
onbekend nummer neem ik trouwens nooit op.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:21

Ik ben het met de rest eens. Gewoon negeren of proberen het nr te blokkeren.
Ik neem ook zelden op als een onbekend nummer me belt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:24

Ik zou niet eens teruggesmst hebben, kreeg ook een vreemd smsje van een nummer dat ik totaal niet kende. Heb niet gereageerd. En ik neem zowiezo geen anonieme nummers op.. Moeten ze maar wat in me voicemail inspreken, daar issie tenminste voor. En mss is het wel een goed verband, dat ie jou in het midden van de nacht belt. Maar kun je dat eigelijk laten blokkeren?

sjanetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:25

negeren, en anders nr laten blokkeren zodat die niet meer naar jou kan smsen of bellen..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:35

Hmm creepy, maar ik had nie terug gesmst, je kunt dat beter laten zitten, zo weten ze namelijk ook niet dat jou nummer bestaat.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 13:39

jullie hebben gelijk. ik ga hem vanaf nu gewoon negeren. ik neem onbekende nummers altijd wel op omdat ik ook een paar vrienden heb met zo'n nummer. maar ik vind het echt raar. vertrouw het voor geen meter.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:46

Het zou me niets verbazen als Henk eigenlijk niet Henk heet Knipoog

Idd zoals de rest zegt, negeren, en vragen aan je vrienden of je je ajb niet meer anoniem willen bellen aangezien je dit hebt meegemaakt.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:19

Ik denk dat 'Henk' dit soort berichtjes naar een X aantal nummers stuurt om er zo achter te komen wie er vrouwelijk is o.i.d.
Degenen die reageren houd hij een beetje aan de praat,en waarschijnlijk hoopt hij zo een persoon uit te kunnen kiezen waar hij zijn zinnen op zet?
Zoiets denk ik,je ziet dit ook op internet erg veel.
De mensen die 'positief' reageren,worden vaak de dupe van vreemde praktijken.

Pas op dus!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 14:27

_Tivoli_ schreef:
Ik denk dat 'Henk' dit soort berichtjes naar een X aantal nummers stuurt om er zo achter te komen wie er vrouwelijk is o.i.d.
Degenen die reageren houd hij een beetje aan de praat,en waarschijnlijk hoopt hij zo een persoon uit te kunnen kiezen waar hij zijn zinnen op zet?
Zoiets denk ik,je ziet dit ook op internet erg veel.
De mensen die 'positief' reageren,worden vaak de dupe van vreemde praktijken.

Pas op dus!

ik zal zeker oppassen. ik denk dat hij niet veel goeds in de zin heeft. gelukkig heb ik geen adres of mailadres doorgegeven. brrr eng hoor zo'n vent

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:32

lekker laten gaan
zet je mobiel als je slaapt op stil/tril
en geef het nummer een naam zoals niet opnemen of zo!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:34

Ik zou trouwens volgende keer niet meer op vreemde smsje antwoorden! Ook niet om te zeggen dat ze naar een verkeerd nummer hebben gesmst. Je weet maar nooit wat voor een persoon er achter zit.

Wietske15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:36

heb ik ook wel eens gehad, dat ik vaak gebelt werd door onbekende, ik nam gewoon op maar hield me mond, hij krijgt die rekening binnen straks niet ik, mij kost het toch niks. en ik kan er eigelijk wel om lachen, want die mensen hebben niks beters in hun leven te doen.
op een gegeven moment stoppen ze toch omdat het je niks meer doet en zelf een beetje me begint te doen door steeds op te namen en je mond te houden, wordt voor hun ook niet leuk meer Knipoog

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:38

Haha hun krijgen idd de rekening.. Haha!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:39

Oh dat heb ik ook wel eens gehad.. Draaide altijd weer op sex uit.. En dan laat ik me vriend even aan de tel..En nooit meer last

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:42

ik zou er geeneens op reageren zijn probleem dat hij het verkeerde nummer in tikt.
En wat een toeval dat hij dat tot 2 keer toe doet.
Ik zou geeneens met zo iemand willen praten je weet nooit watvoorn engerd er aan de andere kant zit.
En zeg zelf je bent wel een beetje kansloos als je iemand gaat versieren terwijl je diegene nooit gezien hebt.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 14:46

voel me nu ook een beetje stom dat ik er nu al 2x ben ingetrapt. heb vandaag nog niks van die 'henk'gehoord. hopenlijk bijft het rustig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:48

Wietske15 schreef:
heb ik ook wel eens gehad, dat ik vaak gebelt werd door onbekende, ik nam gewoon op maar hield me mond, hij krijgt die rekening binnen straks niet ik, mij kost het toch niks. en ik kan er eigelijk wel om lachen, want die mensen hebben niks beters in hun leven te doen.
op een gegeven moment stoppen ze toch omdat het je niks meer doet en zelf een beetje me begint te doen door steeds op te namen en je mond te houden, wordt voor hun ook niet leuk meer Knipoog

Ik heb er ook een tijdje last van gehad (ex). Ik had zo'n fluitje naast de telefoon en als hij belde dan floot ik heel hard in de hoorn, was gauw over Cool

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:51

faye schreef:
Wietske15 schreef:

Ik heb er ook een tijdje last van gehad (ex). Ik had zo'n fluitje naast de telefoon en als hij belde dan floot ik heel hard in de hoorn, was gauw over Cool

Haha, geweldig!! *LOL*

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:53

zoiets heb ik ook eens gehad, kreeg ik 'n smsje van ene Bart of Barry.. (was iig iets met'n B Clown heb ik geloof ik toen niet opgereageerd Knipoog) werd ook soms door hem gebeld totdat ik 'm dus 's duidelijk heb moeten vertellen dat hij dus echt wel 't verkeerde nummer te pakken had Clown was 't ook goed daarna nooit meer iets mee gemaakt Tong uitsteken

Wietske15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:54

faye schreef:
Wietske15 schreef:

hahaha dat kan ook nog Tong uitsteken