Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Tivoli_ schreef:Ik denk dat 'Henk' dit soort berichtjes naar een X aantal nummers stuurt om er zo achter te komen wie er vrouwelijk is o.i.d.
Degenen die reageren houd hij een beetje aan de praat,en waarschijnlijk hoopt hij zo een persoon uit te kunnen kiezen waar hij zijn zinnen op zet?
Zoiets denk ik,je ziet dit ook op internet erg veel.
De mensen die 'positief' reageren,worden vaak de dupe van vreemde praktijken.
Pas op dus!
Wietske15 schreef:heb ik ook wel eens gehad, dat ik vaak gebelt werd door onbekende, ik nam gewoon op maar hield me mond, hij krijgt die rekening binnen straks niet ik, mij kost het toch niks. en ik kan er eigelijk wel om lachen, want die mensen hebben niks beters in hun leven te doen.
op een gegeven moment stoppen ze toch omdat het je niks meer doet en zelf een beetje me begint te doen door steeds op te namen en je mond te houden, wordt voor hun ook niet leuk meer
faye schreef:Wietske15 schreef:heb ik ook wel eens gehad, dat ik vaak gebelt werd door onbekende, ik nam gewoon op maar hield me mond, hij krijgt die rekening binnen straks niet ik, mij kost het toch niks. en ik kan er eigelijk wel om lachen, want die mensen hebben niks beters in hun leven te doen.
op een gegeven moment stoppen ze toch omdat het je niks meer doet en zelf een beetje me begint te doen door steeds op te namen en je mond te houden, wordt voor hun ook niet leuk meer
Ik heb er ook een tijdje last van gehad (ex). Ik had zo'n fluitje naast de telefoon en als hij belde dan floot ik heel hard in de hoorn, was gauw over
heb ik geloof ik toen niet opgereageerd
) werd ook soms door hem gebeld totdat ik 'm dus 's duidelijk heb moeten vertellen dat hij dus echt wel 't verkeerde nummer te pakken had
was 't ook goed daarna nooit meer iets mee gemaakt
faye schreef:Wietske15 schreef:heb ik ook wel eens gehad, dat ik vaak gebelt werd door onbekende, ik nam gewoon op maar hield me mond, hij krijgt die rekening binnen straks niet ik, mij kost het toch niks. en ik kan er eigelijk wel om lachen, want die mensen hebben niks beters in hun leven te doen.
Ik heb er ook een tijdje last van gehad (ex). Ik had zo'n fluitje naast de telefoon en als hij belde dan floot ik heel hard in de hoorn, was gauw over