Ik heb jullie wijze raad nodig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Ik heb jullie wijze raad nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 14:42

Tjah... ik heb weer eens een dilemma op de zondagmiddag:

Ik ben aan het leren voor mijn theorie examen complexe verkeerscontrole morgen ( allemaal regels/bepalingen van het voertuigreglement in mn kop stampen Gaaaap ) en ik had wat onduidelijkheid over een kwestie met een landbouwwerktuig. Ik heb me rot gezocht maar kon/kan het antwoord niet vinden. Mijn ex heeft een boerderij heeft en hopende dat hij het antwoord wel wist heb ik hem de kwestie/vraag ge-smst.

We zijn nooit vervelend uit elkaar gegaan maar we hadden het allebei gewoon té druk ( hij net de boerderij van zijn ouders overgenomen) ik druk met studie/werk en we hadden allebei een langdurige relatie gehad. Het voelde voor ons beide niet goed om zo snel alweer een serieuse relatie te hebben ( hij was net 5 maanden vrijgezel na een relatie van 7 jaar en ik was net 2 maanden vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar) dus zijn we ermee gestopt.

Ik heb het daar moeilijker mee gehad dan hij maar heb me er bij neergelegd. Tijd geen contact gehad, puur omdat dat nog te moeilijk was en laatst kwamen we elkaar tegen op een feest. Leuk staan praten, naar mate we langer praatte ontstond er een soort je weet wel spanning Bloos maar niks gebeurd, gewoon gezellig. Mede daarom heb ik hem net ook die vraag ( durven) sms-en en kreeg vrijwel direct antwoord.
We sms-en nu al een tijdje over en weer en hij stelde voor dat ik anders even bij hem langs kom, hij weet nl meer van verkeer dan ik en dat is echt zo dus geen smoesje.
Leuk aanbod, heel aardig ook maar ik vrees dat als ik daar heen ga,er andere dingen gaan gebeuren dan braaf aan de studie Schijnheilig en ik denk niet dat dat zo heel verstandig is want ik ben er al wel achter dat ik hem stiekem nog steeds wel érg leuk vind

Wat zouden jullie doen?

CM_

Re: Ik heb jullie wijze raad nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:45

Gewoon gaan.

Ik kan mezelf in zulke gevallen heel goed inhouden.

Probeer jezelf in toom te houden, en als hij iets probeert zeg je dat je dat niet wilt. En dan spreek je eventueel uit waarom.

Misschien voelt hij nog wel hetzelfde?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:46

pompiedom, lastige keuze....

uhm tsja wat nou lastig, inpakken en wegwezen meis! Boeken mee, en dan helpt hij je maar de verloren tijd in te halen! Cool

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:46

oeww, lastig dilemma. ik denk dat ik toch zou gaan en sowizo om die uitleg te krijgen.
en als je hem toch erg leuk vind er gewoon voor gaan!!

succes

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:50

Hoelang is het dan al geleden dat jullie wat met elkaar hadden?
Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Gewoon serieus aan de studie. En als jullie je er allebei goed bij voelen Lachen.

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:55

Zoals je het topic start dacht ik even waar moet het bij zware landbouwvoertuigen overgaan als er een dilemma is Knipoog
Wat fleur zegt , als je er goed bij voelt lekker samen studeren. en wie weet komt er van het studeren meer....... dat is toch ook oke? Dromen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 14:57

Ik ken hem nu ruim een jaar echt goed.
We hebben 5 maanden geleden voor t eerst gezoend tijdens uitgaan en elkaar 1,5 maand alleen met uitgaan gezien. Daarna samen een keer afgesproken en nog een keer en nog een keer enz enz maar dat hielden we netjes. Ik ben niet zo van hoppa meteen all the way, hij ook niet maar we deden wel meer dan samen thee drinken om maar even iets te noemen Tong uitsteken Na een paar keer samen daten kwamen we tot de conclussie dat we toch wel wat hadden en dat duurde bijna 4 maanden. We zijn er eind april mee "gestopt"

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:58

Gewoon gaan, en kijken wat er gebeurt. Je kan voor jezelf een grens stellen mbt contact. Misschien helpt je dat. En anders, kijk maar waar het schip strand, misschien is hij wel helemaal niets van plan!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:01

Ik zou ook gaan Ja Gewoon gevoel, geen onderbouwing bij. Kan me jouw topic nog wel herinneren.

Lakiesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:03

Gewoon gaan joh Haha!
Misschien voelt hij ook nog wel wat voor jou.....wie weet hoe gezellig het gaat worden Nagelbijten / Gniffelen

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:09

Jaaaaaaaa gewoon gaan, en maar zien wat er allemaal gebeurt.... Haha!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 15:11

Oke... nu durf ik dus niet meer! Daarbij loop ik in mn paardenkloffie, kan ook wel een douche gebruiken maar ik wil me eigenlijk ook niet echt optutten ofzo voor hem. Hij heeft me al vaker in paardenkleren gezien en ik heb zelfs meerdere keren in oude kleren van hem staan melken of was in de kalverstal bezig dus wat dat betreft is ie wel wat gewend. Maar ja.. om nou zo naar hem toe te gaan is ook weer wat ...... Oh voor de mensen die het zich afvragen: Ja... ik word moe van mezelf Lips are sealed

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:13

inderdaad het belangrijkste is je gevoel.
en wat ik altijd graag (vooral bij anderen.. ) wil doen is alles op een rijtje zetten. wat kan er gebeuren.

zoals ik het lees zijn jullie uitelkaar gegaan. de reden is gelukkig niet reuze erg. hij heeft je niet geslagen, hij heeft je niet bedrogen etc.

dus de optie tot weer een relatie is aanwezig. bedenk voor jezelf wat je wil. je zegt dat je hem nog erg leuk vind. nou vind ik persoonlijk dat als je ooit echt verliefd op iemand bent geweest, je altijd die gevoelens houdt.

dus wat wil je. is dit een man waarvan je denkt dat het mogelijkheden heeft voor het lange termijn.

weet je dat hij dat echt niet wil, of voelt het niet goed. dan moet je niet naar hem toe gaan.
je gaat weer malen en denken en wat heeft het voor zin. alleen maar een hoop ellende.

denk je dat het wel wat kan worden.. dan moet je er heen gaan. studieboeken mee en leren in eerste instantie. daarna gewoon vragen wat hij er van vind (ach ja zo ff vragen haha.. dat is zo makkelijk..NOT) Dus ook niet op de man af vragen.. maar soms krijg je wel een gevoel zeg maar.

ik snap dat het hier in eerste instantie gaat om wat onschuldigs.. maar ja die hersens van de meeste dames die kunnen dat niet zo goed scheiden..

succes met de beslissing

edit: wat de paardenkleren betreft. ff snel een andere broek aan en klaar. (want als je je erg mooi maakt.. dat is de hint wel een beetje te duidelijk.. of dat moet je juist willen Tong uitsteken)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:21

Uthrick schreef:
Oke... nu durf ik dus niet meer! Daarbij loop ik in mn paardenkloffie, kan ook wel een douche gebruiken maar ik wil me eigenlijk ook niet echt optutten ofzo voor hem. Hij heeft me al vaker in paardenkleren gezien en ik heb zelfs meerdere keren in oude kleren van hem staan melken of was in de kalverstal bezig dus wat dat betreft is ie wel wat gewend. Maar ja.. om nou zo naar hem toe te gaan is ook weer wat ...... Oh voor de mensen die het zich afvragen: Ja... ik word moe van mezelf Lips are sealed

Neem even snel een douche, trek wat 'gewone' kleren aan, doe even je haar en ga er gewoon heen!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 15:24

Tjah eigenlijk wil ik er heen, hem zien en natuurlijk hulp voor studie. Aan de andere kant is nu voor mijzelf wel duidelijk dat ik hem nog ( te) leuk vind om gewoon als vriend te kunnen zien. Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe hij over mij/ons denkt. Hij heeft toen we uit elkaar gingen wel heel duidelijk gezegd dat hij mij echt heel leuk vind maar dat we elkaar gewoon te vroeg zijn tegen gekomen. Maar ja, heb er ook geen behoefte aan om zometeen weer kriebels te hebben terwijl dat geen zin heeft.
Daarbij vroeg en vraag ik mij stiekem ook nog steeds af of hij mij echt leuk vind of dat dat versterkt wordt/werd omdat ik voor mijn huidige baan/studie ( politie) de opleiding Dier&Veehouderij heb afgerond en regelmatig mee molk of hielp op de boerderij.
Gewoon omdat ik dat leuk werk vind en de samenwerking tussen ons super ging. Zijn vrienden vonden dat stoer en waren "jaloers" Zijn ex had niks met het boerenleven en vloog al naar de kraan/douche als er een koe naast haar begon te scheiten.

Oe donders.... krijg nu net een smsje van hem of ik mee eet .. Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:27

Doen !!!!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:28

deze boerin zegt: grijpen die kans, onder de douche, en huppakee!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:29

Meid, ik zoek al 30 jaar naar een leuke koeienboer.

Dus Of jij springt ff in de douche, trekt nonchalante kleren aan , een subtiel maar lekker luchtje, en gaat dan als de wiedeweerga naar m toe.

of je geeft mij zijn adres, dan eet ik vanavond met m mee Haha! Huilen van het lachen

Hop, opschieten !

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:31

ik zou gewoon gaan...

en wat betreft je "boerenopleiding" dat telt inderdaad mee.. haha maar ja.. hij blijft daar zijn hele leven wonen ga ik van uit.

dan is het lastig als je elke keer moet douchen als je een koe ziet.

en eigenlijk zou ik zeggen.. GA ERVOOR!!!
Laatst bijgewerkt door Joltsje op 06-07-08 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:32

sta je nou verdikkeme nog niet onder die douche

*fietst naar Uthrick, zet douche aan en geeft Uthrick een schop onder haar kont*

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 15:32

Oke, als ik nu ga douchen en omkleed, dan mogen jullie even gaan denken over een leuk smsje dat ik kan sturen! Deal?

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:32

Gewoon gaan meid! Het klinkt zo leuk!! Oh ik zou op dit moment heel graag in jouw situatie zitten Lachen

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:34

toppie..

de sms: hmm.. landbouwwerktuigen zijn dus toch wel ingewikkeld.. dacht al. waarom kan ik het zelf niet vinden...
zonder eten wil niet leren hè.. wat heb je in de aanbieding?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:36

Ik zou gewoon heel neutraal smsen, zodat je de situatie niet onnodig moeilijk maakt.

Gewoon iets in de trant van "top dat je me wilt helpen,ik kom er zo aan"

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:39

ik zou precies hetzelfde doen als cross monster. gewoon neutraal zijn en blijven totdat je er zelf anders over gaat denken Haha!
veel plezier vanavond Knipoog