Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:StrafbaarAso.. het is veel beter voor het milieu
Wist niet dat het strafbaar was.
Ken iemand die het ook deedHet is nu alleen niet meer goedkoper omdat ze de zonnebloemolie net zo duur hebben gemaakt als diesel
verootjoo schreef:StrafbaarAso.. het is veel beter voor het milieu
Ken iemand die het ook deedHet is nu alleen niet meer goedkoper omdat ze de zonnebloemolie net zo duur hebben gemaakt als diesel
Marchador schreef:Zonnebloemolie uit het onderste vak van de supermarkt?
Gewledig.
Ik ken niemand die dat heeft gedaan eigenlijk, maar slim idee wel :0
sunshine schreef:Ja joh, zolang ze er geen geld van kunnen vangen mag het niet he![]()
Terwijl het wel VEEL beter is voor het milieu!
Wilawander schreef:Ja, wij een keer in een noodgeval daar we zonder kwamen te staan.Was weliswaar rapsolie. De buren verkopen dit, dus vandaar. Schijnt alleen niet goed voor de auto te zijn, ook zal deze minder goed starten met de tijd. Je hebt daar schijnbaar twee tanks voor nodig. het laatste stuk en het eerste stuk van je rit moet je dan op de normale diesel rijden. Maar vraag me niet precies hoe. Heb het allleen horen zeggen.
Dioxide schreef:verootjoo schreef:StrafbaarAso.. het is veel beter voor het milieu
In feite belastingontduiking omdat je geen (volle tank) brandstof koopt en dus de accijns niet betaald over een groot deel van de tank. Rooie diesel is daarom ook niet aan te raden, hoe goedkoop het ook is, als je gepakt wordt is het een lekkere bekeuring.
jolentinus schreef:@maar kun je dan gewoon zonnebloemolie in je auto gooien?? (als ik ooit een oude diesel heb.. probeer ik het gewoon)
Breghje schreef:Maar de olieboeren en de oliekartels zien hun boterhammetje en hun macht ook niet graag verdwijnen. En zolang zij heel veel macht hebben bij sommige mensen in sommige landen zal er pas iets gaan veranderen als het te laat is. What's new?
verootjoo schreef:Het is nu alleen niet meer goedkoper omdat ze de zonnebloemolie net zo duur hebben gemaakt als diesel
verootjoo schreef:Die verdienen er niet zo gek veel op hoor
xannemijn schreef:Jaa iderdaad ikvind het ook nergens op slaan dat ze het verbieden, ze willen toch iets doen aan het klimaat !
Nicolletje schreef:verootjoo schreef:Die verdienen er niet zo gek veel op hoor
Ik zou zeggen, slaap lekker verder
Winst Shell 1e kwartaal hoger dan verwacht
http://www.shell.com/home/content/inves ... 42008.html