Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Anoeska schreef:Zou er niet iets bijzonders van maken dat hij artiest is. De meeste mannen hebben toch een baan, nou en. Hij is gewoon een leuke vent die je hebt ontmoet, en die daarna nog leuk veel contact met je heeft gezocht. Oh, en die helaas aan de andere kant van de wereld woont. Dus lekker genieten als hij er is, en dan zie je wel weer verder.
Romyv schreef:Wow klinkt als een droom die uitkomt voor iedere fan!! hahaha
Ik zou zeggen:
1. geniet er vollop van!!
2. probeer je niet te veel gekkigheid in je hoofd te halen om een gebroken hart te voorkomen
3. bedenk voor jezelf vast wat je grenzen zijn en hou die ook allertijde in je achterhoofd!!
je houdt ons wel op de hoogte toch!?
Noukie schreef:Anoeska schreef:Zou er niet iets bijzonders van maken dat hij artiest is. De meeste mannen hebben toch een baan, nou en. Hij is gewoon een leuke vent die je hebt ontmoet, en die daarna nog leuk veel contact met je heeft gezocht. Oh, en die helaas aan de andere kant van de wereld woont. Dus lekker genieten als hij er is, en dan zie je wel weer verder.
Dit is toch anders, man met baan heeft echt een ander soort leven. Veel meer structuur enz..
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat je niet teveel tegen het artiest zijn op moet kijken, maar "hun leven" is wel dusdanig anders dat ook dat een wegende factor kan zijn.

het is inderdaad wel anders. Hij kan niet hier zijn wanneer hij wil, hij moet rekening houden met de rest van de band ; er zijn idd fans, wat raar is ; doordat hij zover woont is bellen elke minuut niet mogelijk (tijdsverschil, kosten...)...
"

Geniet!
Veel plezier 
Pb?
) Faelivrin schreef:Ah leuke foto in je profiel van Ed in kwestie en jou!
Ik zou zeggen gá ervoor!Geniet!
ramgad schreef:hahaha, zenuwen zijn nog kalmkes
maar dan slaap ik dus en om half 4 wordt ik wakker gebeld door... een jawel, strontzatte ed
Hij vertelde dat ze er net een fantastische show op hadden zitten en dat ze dat (te hard) gaan vieren warenKheb me al 'n zakje wijn gekocht voor dit weekend, haha

)