Ik moet even mijn verhaal kwijt...
Ik doe op dinsdag tussen de middag altijd overblijven met groep 1a!
Groep 1a staat bekend omdat in die groep allemaal hele moeilijk kinderen zitten. Er zijn er zo al 2 die volgend jaar naar speciaal onderwijs gaan. En de rest is allemaal gewoon niet opgevoed. Er zijn er maar 3 die echt lief zijn voor de rest zijn het allemaal klieren!
Gisteren ook weer, ik ging lekker buiten met ze overblijven, konden ze daarna gelijk lekker op het plein spelen. 1 jongetje heeft elke dag wel een driftbui en meestal weet ik wel hoe ik hem weer rustig moet krijgen maar gister was echt niet normaal. (hij moet mij ook altijd hebben, altijd zit hij wel te klieren bij mij) Ineens was er een drama want hij had de beker van zijn zus met melk ipv yoghurtdrink. Hij wilde steeds naar zijn zus toe om die beker om te wisselen, maar dat kon niet omdat hij dan in zijn eentje naar het andere plein moest. Dus moest hij van mij eerst zijn brood eten en dan konden we daarna als de rest ging spelen even zijn beker omwisselen. Hij bleef maar weglopen richting dat andere plein. Bij de 3e keer was ik het zat dus pak hem bij zijn arm. En toen ging hij toch door het lint

Ik heb het gemeld, want het hele jaar doet hij al gemeen tegen mij en dit was echt de druppel, ze hebben zijn moeder gebeld en nu mag hij niet meer overblijven ze gaan hem weigeren.
Ergens heb ik ook wel weer heel erg medelijde met dit jongetje maar zoals hij gisteren te keer ging was zó eng!! Ik stond te trillen op mijn benen.
In de ogen van zijn moeder doet hij niks fout en komt hij overal mee weg!
Dat is toch niet normaal, wat vinden jullie hier nou van?