dit is te gek voor woorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

dit is te gek voor woorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 18:47

Gvd dit is toch niet normaal.. ik was met mijn nicht en haar vriend gaan zwemmen op strand. kom terug,ga op de bank zitten,ben ik opeens mijn telefoon kwijt.
Dus ik overal zoeken zoeken zoeken,en ik er heen bellen zit hij in mijn moeder haar tas??!
Dus ik pak die tas van mijn moeder en haal mijn telefoon eruit.
Word ze helemaal gek jaaa die telefoon neem ik gvd mee naar spanje! ( ze gaat morgen naar spanje)
Nou ze kan mijn telefoon niet zo pakken:S ze vraagt eerst maar.
Word ze helemaal gek omdat ik hem dus pak,en mijn broertje zegt hele tijd kk zus ga dood aan kk blablabla mijn moeder zegt er niks van en ze hoort alles!!!
Ik zeg tegen mijn broertje van hou je bek man met je kk.
Komt mijn moeder er ineens aanstormen van jaaa miranda hou op met dat gekanker.
Maar ik zei helemaal niks:s en dat zei ik tegen mijn moeder van jaa gvd ik vloek helemaal niet met kanker dat doet danny!!!
En loop er kwaad uit met mijn nicht samen omdat ik me niet laat beledigen omdat ik dat woord haat en ze weet dat ik er nooit meer zou gaan spotten.
Vliegt mijn broertje me ineens in me nek en slaat me kei hard op me hoofd en slaat me helemaal Inelkaar en mijn moeder staat er naast en zegt: goedzo danny harder sla haar dood!
(allemaal getuiges van) buren zagen het me nichtje haar vriend iedereen hoorde het want we waren inmers voorthuis aan het vechten omdat ik me niet laat slaan door me broertje en helemaal gek werd omdat mijn moeder dat zei!! (nou is mijn broertje altijd al haar lieveling) hele straat stond er dus op en vond niet normaal dat mijn moeder dit goedkeurde.
daarna stapte mijn broertje en moeder weer naar binnen en gooide de voordeur dicht.
ik moest werken om 6uur. en het was al half 6.
dus ik roep keihard doe verdomme die deur open ik moet me spullen hebben!
en ze lachen alle 2 me gewoon uit door het glas heen.
op dat moment flipte ik gewoon (want had ook al ruzie met me vriend)
en sloeg het ruit door.
later kwam mijn buurman er aan lopen (woont er net)
en had alles gezien en gehoort.
hij vond ook niet kloppen dat mijn moeder mijn broertje toejuichte dat hij me mocht slaan enz
waarop mijn moeder zegt jaa miranda sloeg hem eerst.
en mijn nichtje zei ook ooo dat klopt helemaal niet. want hij viel haar ineens van achter aan.
en ook al sloeg ik eerst dan gaat een moeder toch niet toejuigen?
ze keurt alles goed wat hij doet.
ben er zo strond flauw van. heb ook gezegt met kwade kop : je bent mijn moeder niet wat ben jij een waardeloze moeder, een echte moeder juicht haar kind niet toe met zulke dingen.
ik riep ook hoop dat je vliegtuig morgen neerstort.
meen ik natuurlijk niet maar was op dat moment zo kwaad.
wat vinden jullie hier nou van?

ik moest dit echt ff van me afschrijven!

Anoniem

Re: dit is te gek voor woorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:49

Beetje raar verhaal.
Maar vind het niet kunnen dat je moeder gewoon zegt dat je broertje je dood mag slaan.

Is er niet iemand in je familie die je kan helpen?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:50

Verward
Je wilt echt weten wat ik hiervan vindt..
Vaag verhaal, let op je spelling en waar is al dat gevloek voor nodig?

Als je echt zulke problemen thuis hebt, zoek hulp.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:52

idd beetje raar verhaal... maar ik vind het inderdaad ook niet echt kloppen dat je broertje je maar dood mag slaan! is er niemand die jou kan helpen hiermee? denk niet dat je veel langer zo door kan...

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:53

Ik zou eventjes heel duidelijk je moeder latenw eten dat je dit niet pikt..
Ik Zou zo snel mogelijk mn spullen pakken en bij iemand anders eventjes bij komen een familie lid of een goede vriend(in).

Suc6 Meid..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:55

Hoe oud ben je?
Als dit werkelijk klopt zou ik daar geen minuut langer blijven. Hulp zoeken kan bijvb door naar je huisarts ofzo te gaan en het verhaal te vertellen. Hij of zij weet dan wel wat je moet gaan doen/regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:56

Doet je moeder al langer zo raar tegen je dan?
Zou toch even hulp zoeken bij je familie of kennissen.

Maar om nou gelijk een ruit in te slaan. Hoe oud ben je?

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:56

Jeetje in dit verhaal staan een heleboel dingen die niet door de beugel kunnen.
Sowieso het woord 'kanker' als scheldwoord gebruiken vind ik zeer onbeleefd en ongepast, maar een ruit van woede inslaan is ook niet de oplossing, ook al ben je boos (kan ik me indenken hoor!).

Dus ik zou zelf proberen niet mee te gaan doen met zulke onzin, ook al is het moeilijk. Zo kan het lijkt me idd niet doorgaan, dus ik zou eens goed met je moeder praten, en anders eens een paar nachten bij vrienden slapen, om af te koelen of zo.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:57

Ik vind het maar een beetje een raar verhaal.
Het hoord natuurlijk absoluut niet dat je moeder zulke dingen zegt en je broertje ook nog aanmoedigd om bepaalde dingen te doen.
Kan je er niet op een ander moment met je moeder gaan praten of iets aan geven desnoods bij Jeugdzorg of iets om te kijken of die er wat tegen kunnen doen of met je moeder gaan praten., want je zegt zelf al dat je ook ruzie met je vriend heb gehad.
Dat is natuurlijk al een irritatie wat je dan al mee neemt na huis, en je moet ook nog op schieten om na je werk te gaan omdat het al half 6 is.

In iedergeval succes ermee en zal wel stappen gaan ondernemen als ik jou was...
Laatst bijgewerkt door netam12 op 08-06-08 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:58

Het eerste wat ik me afvroeg: Hoe oud ben je?
En het tweede: Wordt jullie gezin begeleid door bijv. jeugdzorg?

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:59

Dit kan echt niet door de beugel, hoe lang gaat je moeder weg naar spanje en je vader?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:01

Zelfde vraag als Cayenne...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:01

Beetje aan het puberen schat????

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:03

Gezellige boel daar dus.

Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, jij je niet fijn voelt in deze thuissituatie. Is er ook nog een vader is het spel? Wat zegt/vind die er van dan? Ik denk dat het wel verstandig is als je hulp zoekt bij jeugdzorg of iemand die je vertrouwd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:03

Ze moet nu 18 zijn als ik haar geschiedenis op Bokt bekijk.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:45

Heb veel topic's van deze Ts gelezen. (en geloof me dat zijn er heel veel) Meeste gaan over je thuissituatie, of over al je paarden, plus verzorgspaarden. (dat laaste bleek dus niet te kloppen, en waren het allemaal paarden van een handelaar)
Ze is nu iid 18. En haar vader is zwerver. Dus daar heeft ze in dit geval niet veel aan.

Meis, waarom woon je eigenlijk nog thuis? Ik zou allang weg geweest zijn. Er is altijd wel een mogelijkheid om op je eigen te gaan wonen. Maar dan moet je wel aan werken..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:38

Jeetje zeg, het eerst wat ik zou doen is mijn spullen pakken en wegwezen!

Het is niet gezond om als moeder tegen je zoon te zeggen dat hij haar eigen dochter dood mag slaan!

Je moet hierbij echt hulp zoeken, want dit gaat te vér!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:06

Jeetje zeg, dit kan echt niet door de beugel hoor. Meid, ik zou mijn spullen pakken en weggaan daar. Ik snap je frustratie heel goed en ik kan me hier zo kwaad om maken.

Hevonen schreef:
Maar om nou gelijk een ruit in te slaan. Hoe oud ben je?

Ik begrijp heel goed dat ze een ruit inslaat. Als je zo vernederd wordt door je moeder en broertje en je moet gewoon naar binnen om je spullen te pakken, omdat je anders ook nog te laat komt op je werk. Tss ik hoop eerlijk gezegd dat dit verhaal niet helemaal waar is, want sjongejonge. Ik word hier echt gewoon boos om... dat een moeder zoiets kan doen.

Heb je geen familie of vrienden waar je terecht kan, ik zou echt hulp gaan zoeken en (voorlopig) uit dat huis, totdat er hulp bij kan komen, want dit kan zo echt niet.

Sterkte Ach gut

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 23:59

Silvaantje schreef:
Caira schreef:
uhm en toen werd je wakker?

Mijn gedachte Clown

Ik ken de TS niet en weet dus ook niet of het waar is wat ze allemaal verteld, maar waarom gaan jullie er gelijk van uit dat dit niet waar is. Als het namelijk wel waar is, dan maken we het alleen maar erger door ook nog eens zulke opmerkingen te maken dat we haar niet geloven.

Als het niet waar is, dan is het jammer dat wij ons er druk om gemaakt hebben. Maar dan is er verder niemand mee gekwetst.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:02

Silvaantje schreef:
Caira schreef:
uhm en toen werd je wakker?

Mijn gedachte Clown

En wat een reactie Verward Heeft de TS hier wat aan??

Snap dat haar verhaal beetje vaagjes is, maar als je even goed leest dan zou je het wel snappen.
Ik persoonlijk vind dit niet door de beugel kunnen.
Als ik jou was zou ik wat spulletjes pakken, en kijken of je misschien even naar je nicht toe kan? En ondertussen even hulp inschakelen. Dit kan gewoon niet!
Als mijn moeder zoiets zou zeggen/doen had ik allang mijn spulletjes gepakt!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:05

Meis, geen idee wat er van klopt maar ga hulp zoeken, voor jezelf.
Zeker als dit veel vaker gebeurt. Knipoog

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:06

Ok...het is dus duidelijk dat jullie niet helemaal normaal met elkaar om kunnen gaan in dit gezin.

Ik zie echt héle grote problemen. Je moeder heeft het duidelijk niet helemaal op een rijtje (sorry dat ik het zeg, maar ze spoort gewoon niet) en je broertje is agressief.

Hoog tijd om hulp te gaan zoeken, al vrees ik dat enige hulp hier niet veel meer uithaalt. Jullie contact is zo erg verstoord (en dat komt heus niet alleen hierdoor).

Misschien tijd om naar een vertrouwenspersoon of een hulpverlener te stappen. Wie weet kunnen jullie in gezinstherapie om weer normaal met elkaar om te leren gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:09

En wat is de achterliggende reden van het afpakken van de telefoon? Of verbel je anders te veel als je moeder er niet is??
Ik denk ook inderdaad dat een therapie voor het hele gezin verder wel een aanrader is...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:15

Erg jammer, dat na al je topics met tips er nog steeds niks gedaan is en je verder ook er niks aan doet....

Ik hoop dat eindelijk iemand stappen gaat ondernemen en dat jullie thuis/gezins situatie er op vooruit gaat!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 00:24

KiWiKo schreef:
Beetje aan het puberen schat????

dit was mijn eerste gedachte ook.
verder geef ik geen mening, ik was er niet bij maar ik sluit mij hier bij aan.