Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Poeh.. ik kan me alleen Arne Jansen herinneren, zag hem op iedere NMPRS keuring waar ik kwam. Hij zwaaide altijd even, geen flauw idee waarom maar hij zwaaide en lachtte altijd naar me. Kende hem verder niet, nooit een woord gewisseld. Maar moet zeggen dat ik het heel jammer vind dat hij er nu niet meer is. Verder kan ik me niets herinneren, moet zeggen dat ik ook niet zo into BNers ben: ken wel wat namen maar gezichten zeggen me vaak niet zoveel. 

We hebben ook eens een BN'er gezien die helemaal gek was van ons hondje en allemaal vragen over hem stelde en hem aaide. Weet alleen niet meer wie het ook al weer was
Mijn vader heeft btw Ron en Carlo Boshart begeleid toen ze nog een opleiding voor Zorg en Welzijn deden.
. Yinari schreef:Wel lief dat ze zwaaide trouwens ja, maar daar lijkt ze me ook helemaal het type naar.
Jeetje Redrumfox --> hij had met jou wat Innepin met Erica Terpstra heeft. Jij bent de BN'er van Arne Janssen (was, sorry).
En nog eentje van een reclame op tv maar ik ken zn naam niet, maar ik weet zéker dat hij het was

blackstar schreef:Erica Terpstra is bij mijn oma geweest met de opening van het nieuwe verzorgingstehuis. Zij heeft toen mijn oma over de drempel heen gereden met haar rolstoel.
Erica is zelf zo'n ontzettend hartelijk persoon. Helemaal geweldig vind ik dat.

Toen had zijn vriendin Denise nog een paard bij ons op de manege staan.
Jammer genoeg had hij het pas door toen ze uitstapten
Harisson ging nog een gesprek met hem aan, maar mijn vader had echt niets door