Ik ben volgens mij ook de enige die zo gek is om met dit weer naar buiten te gaan om juist te jagen op onweer
(mijn grootste droom is ook om later eens hurricanes te gaan jagen in America.
)ben ik nou zo gek dat ik hier op kik of...?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(mijn grootste droom is ook om later eens hurricanes te gaan jagen in America.
)
Dat is me n beetje te gevaarlijk 

Citaat:WOW, nou, gek is een groot woord
Maar lef heb je wel,!
Ik heb een keer in een boot gezeten met onweer, ik pieste nog net niet in mn broek !

paps wel, maar dat heb ik gewoon van hem, altijd 'gevaarlijk' willen doen 
maar meestal net te vroeg of te laat
).
maar volgende keer ga ik proberen foto's te maken met nieuw fototoestel
.. maar ik ga slapen.. wachtend op een beetje donder
. Maar heerlijk spannend om te doen. Hij rijdt en ik probeer foto's te maken (al een paar flitsen te pakken, waaronder twee aardige, maar damn wat is dat moeilijk...).
Moest een behoorlijk stuk rijden vanaaf en het onweerde zo vreselijk hard, flist vlak voor me ogen de grond in, zo mooi om te zien, maar had wel ff de schrik hoor. Gek, want het was in begin nog droog. Later begon het zo te hosen, dat mn ruitenwissers het niet trokken en we gezellig me zn allen op de snelweg maar zo'n 60 konden rijden hooguit. Verlichting deed het niet, én mn rechterkoplamp ook niet, moeilijk rijden, maar dor de onweer verlichte de boel zo mooi.
Equidea schreef:Ik ben volgens mij ook de enige die zo gek is om met dit weer naar buiten te gaan om juist te jagen op onweer(mijn grootste droom is ook om later eens hurricanes te gaan jagen in America.
)
ben ik nou zo gek dat ik hier op kik of...?
Op Discovery of 1 van zulke zenders zijn er regelmatig dit soort programma's te zien(Stormchasers) http://www.stormchaser.com/ , geweldig om naar te kijken ( veilig thuis op de bank
) Als het hier onweert probeer ik binnen te zitten met de gordijnen/luxaflex dicht.Toen ik klein was vondt ik onweer erg fascinerend maar een paar jaar geleden sloeg de bliksem in op nog geen 2 meter bij me vandaan ( voor mijn gevoel dan
) en sindsdien gaat alles dicht en blijf ik binnen