ik wilde graag wat leuks melden:
ik krijg een hulphond!!!
ze zijn gisteren geweest voor een kennismaking van stichting hulphond en ze waren heel positief tegenover mij. ze kon mij nu al zeggen dat ze mij een zeer positieve indicatie zou geven. dan is het nu aan de verzekering te besluiten of ik er 1 krijg van hun of niet. zo niet moet ik bezwaar aantekenen. als ik dan opnieuw geen 1 van hun mag, kom ik op een lijst van mensen die WEL hard een hulphond kunnen gebruiken en een goed tehuis kunnen bieden etc, maar waarvan de verzekering niet wil betalen.
per jaar geeft stichting hulphond 5 a 6 honden `gewoon` weg aan mensen van die lijst. dit is van geld van fondsen en donateurs. echt super vond ik dat toen ik dat hoorde! zo krijgen mensen die er heel goed 1 kunnen gebruiken en verzorgen er altijd 1! het kan wel jaren duren op die manier, maar dat maakt dan toch niet meer uit? tuurlijk wil ik er het liefst vandaag al 1, maar ik krijg er sowieso 1
ik ben blij! ik zal zoveel meer vrijheid krijgen door die hond! het enige waar ik dan nog hulp bij nodig heb ik bij de huishouding. de rest zal ik allemaal zelf kunnen met behulp van de hond dan!
voor meer info over hulphonden zie: http://www.hulphond.nl/