Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Ik neem (voorlopig) mijn paard nog niet mee. Ik ben eerst op zoek naar een goedkope kamer. En dan maar eens kijken of m'n paard mee kan. Als je nog een kamer weet dan hoor ik het graag via PM. Ga je gewoon 5dagen in de week naar school? Of ga je werken en 1 dag in de week naar school ofzo.
Woon in Ede dus lekker dicht bij Barneveld

.
GirlyMelis schreef:Ik ook BOL!
Dan kom ik je vast nog wel tegen, ik heet Marjolein btw
Maarja eerst diploma haleee sta jij er goed voor?? ik heb wiskunde grandioos verpest.
JorisDy schreef:heey
Wij hebben wel altijd stagaires uit Barneveld op stal.
Dus mis krijgen we nog wel keertje 1 van jullie
Wie weet, maarja eerst hoop ik slagen voor men diploma
. Misschien heb ik je wel gezien met je intakegesprek .. ? Ik sta er super goed voor ben benieuwd hoe ik m'n examens gemaakt heb. Wiskunde was inderdaad erg pittig. Doe je vmbo t ? Kom dan eens in het topic van vmbo t kijken
. GirlyMelis schreef:Ik heet Melissa. Misschien heb ik je wel gezien met je intakegesprek .. ? Ik sta er super goed voor ben benieuwd hoe ik m'n examens gemaakt heb. Wiskunde was inderdaad erg pittig. Doe je vmbo t ? Kom dan eens in het topic van vmbo t kijken
.
Ja ik doe ook vmbo t, ik sta er ook wel redelijk goed voor, behalve dan voor wiskunde dus daar knijp ik 'm een beetje voor
! Als het goed is weet je de klas ook al. Staat in je leerovereenkomst die je pas thuisgestuurd gekregen hebt. 
.