Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Mijn vaartje kan ik nog wel op mijn handen opvangen. Ik heb 4 wieletjes, gewoon van die lekkere bart smit dingen. Ik zou wel 5 wielen en wat fijnere willen hebben, maar zo vaak doe ik het ook weer niet.

casperrr schreef:Ik ben sinds kort weer gaan skeeleren.
Ik draag geen bescherming en heb geen cursus gedaan
Gewoon gassen met die hap![]()

Zeker als ik weer net begin met skaten. Ik ben er ook niet meer zo handig in als vroeger, dus ik ben gewoon goede vrienden met verschillende bomen en lantaarnpalen 
RedPassion schreef:casperrr schreef:Ik ben sinds kort weer gaan skeeleren.
Dat kan, maar dat is best link
Wel eens vanuit de auto een skater gezien? Dan zie je pas hoe kwetsbaar je bent. Dus bescherming is sowieso een goed idee en een beetje techniek is ook niet weg.
casperrr schreef:Ik ben sinds kort weer gaan skeeleren.
ik stond al op skates toen ik net kon lopen (je weet wel van die dingen die zoveel herrie maakte dat je gek werd) en als ik er nu op sta ben ik nog steeds rétestabiel
ik val ook nog zelden, wel heb ik soms polsbeschermers om, heb namelijk nogal een aparte remtechniek, met mn polsen tegen de muur aanknallen
(geen zorgen mensen zitten van die harde dingen en ik mankeer na heul veel jaren nog niets) darkmoona schreef:Ik was trouwens laatst bij de dokter
En toen werd mij verteld dat als pols nog niet zo belangrijk was.
Maar juist elleboog en knie.
Want als je je knieschijf of elleboogbotje (geen idee hoe dat heet) breekt dan zou dat alleen operatief rechtgezet kunnen worden.
dat is ook heel anders met schaatsen) maar het is echt gewoon hups.. rijden met die hap... ikzelf heb helemaal géen bescherming... waarom niet? nouja.. dan zou ik het op de fiets ook moeten dragen, val ik net zo snel vanaf. En ik heb het zelf in de hand (bij paarden bijv. weet je 't maar nooit, omdat zíj kunnen beslissen wat er gebeurt) polsbeschermers raad ik trouwens echt af! Je kunt beter je pols breken dan dat als je valt je dan je arm breekt! dan zit je veel langer in het gips!! Want de kans dat je door de polsbeschermer je arm breekt ipv je pols is ook weer erg groot. Want dan 'schiet' dat gewoon door naar je arm.