Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocotof schreef:En als ik dan toch heel eerlijk ben..
Liever een baantje waar ik elke dag met plezier
naartoe ga met een minimumloon dan een
baantje met goed salaris waar ik elke dag
met mn kin op mn knieeen mezelf naartoe
moet slepen.
mhollander schreef:Chocotof schreef:En als ik dan toch heel eerlijk ben..
Liever een baantje waar ik elke dag met plezier
naartoe ga met een minimumloon dan een
baantje met goed salaris waar ik elke dag
met mn kin op mn knieeen mezelf naartoe
moet slepen.
helemaal mee eens.
LGarabians schreef:Apple zo'n site had ik ook gevonden maar daar stond bij voor uur loon deel door het max maal aantal gewerkte uren per week dit kan zijn 40,38 of 36 dat betekend dat je bij 36 uur meer verdient dan bij 40 vandaar dat ik er niet uit kom
LGarabians schreef:Chocotof helemaal gelijk, maar ik nu als student zijnde werk naast mijn school en studiefinanciering nog bij om mijn twee paardjes te kunnen betalen.
Omdat ik met dit werk enkele uren per dag zou moeten gaan werken (en ik nog niet weet welke uren) is het ook lastig om een andere baan er bij te zoeken.
Het is echt superleuk werk hoor, maar wat als ik straks daar ga werken en ik er geen tweede baan bij kan vinden omdat daar de uren buiten de normale werktijden liggen dan kan ik straks mijn paarden niet meer betalen.
Die dure tv of dikke auto kan me gestolen worden, maar heb al zo hard gewerkt voor mijn paardjes wil ze echt niet kwijt. Dan maar een wat minder leuke baan maar wel mijn twee beste vriendjes. maar als ik kon zou ik natuurlkijk gaan voor en de leuke baan en de paardjes![]()
mandymonika - bedankt voor de duidelijke uitleg