rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 16:41

naar aanleiding van dit topic: [LZP] Uitspraken van kinderen

ben ik niet nieuwschierig naar uitspraken, maar dingen die jij, je nichtje, je oppaskindje of je weet ik veel wat voor rare acties heeft uitgehaald Vork

Zelf heb ik er wel een heel aantal!

Zo heb ik nog een foto waar ik op sta met m'n hele gezicht onder de spinazie gesproeit. Ik deed altijd zo.. prrrrr zo met m'n tong (tong uitsteken en dan zo prrrrsstt doen) was m'n moeder altijd heel blij mee Clown

Zo heb ik ook eens op de peuterspeelzaal tijdens het dutje (waar ik nooit sliep Vork ) álle bedjes ondergesmeert met m'n eigen poep Bloos behalve dat van m'n broertje. Ik was toen.. 2 ofzo en m'n broertje een baby Clown

Op de kleuterschool ben ik ook eens een keer zó boos geworden Bloos dat ik álle stoeltjes heb omgegooit Nagelbijten / Gniffelen

Broekie

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:56

Ik ben als kind op de bruids receptie van mijn ouders naast de speaker in slaap gevallen terwijl de muziek alles behalve zachtjes stond... heb er nooit iets van over gehouden.

Mijn zoontje van bijna 5 is af en toe echt een klungeltje, let niet op waar hij loopt; Gevolg hele rare acties en valpartijen. Gelukkig nooit ernstig bezeerd.

Mijn dochtertje van bijna 2 heeft regelmatig haar lolbroekje aan en is dan alleen maar gekke bekken aan het trekken.
Ze begint nu net met praten en vind NEUS het leukste woord.
Ze brabbelt dan een eind weg en dan ineens knijpt ze in je neus en zegt dan; NEU!!!!! En ze loopt ook nog zo lekker wankel hihi

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:59

Wij gingen altijd 'soepje maken' Huilen van het lachen

Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten. Nagelbijten / Gniffelen Het was niet erg lekker. Huilen van het lachen
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum. Schijnheilig Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart. Nors opkijken

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:02

Lang geleden toen ik nog een kleine Michelle was Clown Ging ik met mijn ouders mee naar een badkamerzaak. Ik moest plassen en mijn moeder zei dat dat hier niet kon. "Wat nou, dat kan hier niet Verward " dacht ik. Wc's genoeg toch... Ik op eentje gaan zitten en vervolgens roepen "mama ik kan niet doortrekken" *LOL*

Ik had een klein speelgoed tentje op zolder. Op een middag was mijn moeder me kwijt. Zij met de buren overal zoeken, uiteindelijk vond ze me slapend in dat tentje Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 17:07

_Michelle_ schreef:
Lang geleden toen ik nog een kleine Michelle was Clown Ging ik met mijn ouders mee naar een badkamerzaak. Ik moest plassen en mijn moeder zei dat dat hier niet kon. "Wat nou, dat kan hier niet Verward " dacht ik. Wc's genoeg toch... Ik op eentje gaan zitten en vervolgens roepen "mama ik kan niet doortrekken" *LOL*

Ik had een klein speelgoed tentje op zolder. Op een middag was mijn moeder me kwijt. Zij met de buren overal zoeken, uiteindelijk vond ze me slapend in dat tentje Haha!

en toen? Haha!

ik zelf ging trouwens ook altijd de plantenbakken uitgraven als m'n moeder m'n broertje borstvoeding aan het geven was Vork

LauraV93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:26

_Michelle_ schreef:

'
Huilen van het lachen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:30

der stond een stroomdraad door de wei heen, nou de jongens die rennen er allemaal zo onderdoor, maar ik moest ong. plat op mijn buik, of heel lenig eroverheen.. maar daar was die te hoog voor..

dus ik vraag aan de 4 jarige: staat hier stroom op?
jongetje: nee hoor kijk
*haren recht omhoog*

niet heel grappig maar toen die over de schrik heen was moest ik er toch wel om lachen hoor.

verder waren mijn ouders mij een keer kwijt, maar ik lag gewoon rustig te slapen tussen 4 benen mijn mijn tante der paard, paard stond heel rustig op stal, stephanie lag heel rustig te slapen, ouders in paniek:7

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:44

Maartje1990 schreef:
_Michelle_ schreef:

en toen? Haha!

Eh ja, geloof dat mn ouders erg snel weg zijn gegaan Schijnheilig

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:45

Ik ben naakt dansend voor de glazenwasser gaan staan Ja En ook naakt rennend over straat Huilen van het lachen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:51

Mijn broertje was heel jong altijd gek van auto's, racebanen en dergelijk. Echt een jochie. Hij was absoluut niet handig met potloden, stiften en dergelijke, dus tekenen wilde hij niet.

Op een dag kreeg hij nieuw behang op zijn kamer. Wit met in het midden een 'band' vol met autoafbeeldingen. Hij vond het prachtig.

De volgende ochtend kregen mijn ouders de schrik van hun leven. Mijn broertje had voor het eerst enthousiast zitten tekenen. Grote kunstwerken waren op het nieuwe behang verschenen.

En het ergste was, hij had de kunstwerken getekend met behulp van de poep uit zijn luier...

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:54

Ow..
Ik had ooit eens met m'n broer een weddenschap afgesloten, als ik in het 4de lerjaar 90 percent haalde dan ging hij naakt om het huis lopen..
En ik haalde 91 percent!
hij heeft nog niet door het huis gelopen..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:55

Ikzelf niet, maar zusje van een vriendin (4)

Ik was op crossles, en ze ging mee samen kijken met dr zus en moeder, en de moeder en zus stonden gewoon, maar Carlijn (zusje, de kleine dus Tong uitsteken ) wou graag zitten, en er zat al een oudere vrouw bij de picknick tafel, zegt Carlijn heel bruteel:

"Hejoh, ga eens weg, ik wil hier zitten"
Zegt die mevrouw: "Maar ik zit er ook, je kunt er toch bij zitten?"
"Nee, dat past niet, jij moet gewoon weg"

Toen had dr moeder dr echt bij dr bij de arm gepakt en weggetrokken Nagelbijten / Gniffelen
Heerlijk aso Clown

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:30

Ik was 4 en had het woordje k*t leren schrijven van de 'grote buurjongen'. Toen heb ik ongeveer 20x met edding dat woord op de witte muur geschreven Clown

Een jongetje wat ik ken had ook een scheldwoord op de muur geschreven en omdat ie bang was dat ie straf zou krijgen had hij eronder gezet: 'Dennis heef ut gedaan' (Dennis was z'n broertje van 6 maanden Huilen van het lachen

Ik was een jaar of 6 en was aan het buitenspelen met een vriendinnetje. De achterburen hadden een nieuwe witte auto. En wij vonden scherven van een terracotta pot... En daarmee gingen we 'stoepkrijten' op die auto. Toen we het met spuug weg wilden vegen ging het oranje eraf, maar de lak ook.....

En mijn nichtje: 'Mama wat smeer jij op jouw gezicht?'
Tante: 'Anti rimpel cremé'
Nichtje: 'Stop maar, zo te zien werkt het niet'

Ohja en ik zong vroeger: 'Skippieeeej de boskankhoehoe'
Klinkt als Clown

En ik had een liedje van zo'n 0900- lijn gehoord, dus ik bellen. En die vrouwen praatten heel aardig tegen me, die hadden echt wel in de gaten dat ze een meisje van 6 aan de telefoon hadden. Mijn moeder dacht dat ik deed alsof ik belde. En toen kwam de telefoonrekening binnen aan het eind van de maand Clown

En zo zijn er nog veeeeeel meer dingen Knipoog

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:51

Euhm, genoeg uitgevreten!
Idd, zoals eerder genoemd, soepje maken (heksenbouwsel noemden wij het), besjes eten, hond uitlaten op rolschaatsen, zonder zwemdiploma de eendjes IN de vijver voeren (was 3 ofzo, en ui de tuin "ontsnapt"), tamme kippen van de buren mee in bed nemen, knikkerpotjes maken waar de knikkers in een geheime "pot" verdwijnen, bloemen uit de tuin opeten (groene bek naderhand), heitje-voor-een-karweitje in de buurt doen.
Een "concert van Michael Jackson" organiseren bij de buren op zolder, totaal onbekenden uitnodigen voor 50cent ofzo en die allemaal op een rij op iemands zolder plaatsen om naar ons optreden te komen kijken (wij (buurmeisje, broertje en zusje):incl. zwart gemaakt haar en schmink op).
Een pot met carbolineum vinden (die een buurman had laten staan) en dat samen met buurmeisje op ons gezicht smeren, omdat we zwarte piet wilden zijn, midden in de zomer. Vanwege gevaar op brandblaren mochten we de dagen daarna niet meer naar buiten, wij janken....gnagna...

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:57

Oh, en de haren van de opmaak-pop knippen. Toen die kort waren aan de haren van mijn zusje beginnen....
En: in "het bos" valkuilen bouwen, uren waren we ermee bezig. Toen ie eindelijk af was, en we hoopten dat er iemand in zou trappen, viel mijn buurjongen er zelf in....
Of: portemonneetje trekken (met een touwtje eraan en dan uren in de bosjes zitten wachten)..... waarom deden we dit altijd op godsverlaten plaatsen??
Kikkervisjes bij ijn goudvissen in de kom doen, want dat is gezellig voor ze..... kort daarop werd het huilen, want de goudvissen waren goed gevuld, en op de bodem van de kom lagen allemaal afgevreten zwarte staartjes....

En op vakantie naar Frankrijk in de oude trage auto van mijn ouders. Reden nooit harder dan 100Km/u. Als we dan eens een andere auto inhaalden, werden we uitzinnig en gingen hééél hard zwaaien wanneer we passeerden... Sigaar

SharOn_gOldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:07

Ik heb wel een lijst met acties die m'n broertje heeft uitgehaald. Toen hij 3/4 jaar was, was het iets dagelijks die acties van hem.. Clown

Hij heeft een keer alle make-up en potjes met creme en alle andere dingen van m'n moeder die hij maar kon vinden omgegooid en overal aangesmeerd in m'n ouders kamer. Tong uitsteken Echt alles zat eronder.

En hij heeft een keer boven bij ons allemaal zwarte nagelak op de muren gesmeerd en bij m'n oma heeft ie de muren volgesmeerd met lippenstift. Tong uitsteken

Ook heeft hij een keer het draadje van de telefoon doorgeknipt toen me moeder aan het bellen was met een klant en zo heeft hij ook heel vaak de stekker van de telefoon en computer eruit getrokken als we bezig waren.

Hij heeft in onze winkel een keer een fles met een of andere zeep ofzo over de vloer gegooid en vervolgens ging hij er lekker doorheen kruipen en ook door de hele winkel dus toen konden we schaatsen in de winkel.. Tong uitsteken

oh en laatst nog heeft ie een paar keer in alle prullenbakken geplast. Clown

En op school hadden ze een keer een slak toen ze aan het buitenspelen waren en al die kindjes zaten er heel geobsedeerd naar te kijken, en toen kwam jeremy aan en die stampt die slak dood. dus toen kreeg ie op z'n flikker van juf en toen zei ie: jaa maar die slak was bekaf! Tong uitsteken
En hij heeft de goudvissen vermoord Tong uitsteken Hij had afwasmiddel in de kom gegooid: Maar mama, het water was beetje vies hoor!

njaa hij heeft vast nog veel meer uitgevreten maar dat weet ik zo gauw niet meer. Knipoog
Laatst bijgewerkt door SharOn_gOldy op 21-03-08 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:09

daNiielle_ schreef:
Wij gingen altijd 'soepje maken' Huilen van het lachen

Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten. Nagelbijten / Gniffelen Het was niet erg lekker. Huilen van het lachen
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum. Schijnheilig Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart. Nors opkijken

herkenbaar! wij gingen altijd langs de deuren het verkopen ook nog Tong uitsteken

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:09

Sieltjuh schreef:
Ik ben naakt dansend voor de glazenwasser gaan staan Ja En ook naakt rennend over straat Huilen van het lachen

Hahahah hoe droog Huilen van het lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:11

Oh wat heb ik vroeger níét uitgespookt.. Huilen van het lachen

- Ik was 4. We hadden 2 cavia's (vrouwtjes) en die zette we elke dag bovenop elkaar, in de hoop dat ze kleintjes kregen. Natuurlijk ging die cavia eraf, hup gelijk er weer bovenop gezet. En aanmoedigen he 'Kom op, ja je kan het! Steek hem erin!'

- We liepen op het strand en ik ging naar mijn moeder. 'Mama mama kijk eens wat ik heb!' Moeders: 'Wat heb je daar?'
Moeders moest mee aan de hand. 'Kijk Malein heeft moslims gevonden!'. Lagen er mossels op het strand. Huilen van het lachen

- En oh in de gamma. We gingen net verhuizen en mijn ouders hadden een nieuwe badkamer nodig. En ik moest verschrikkelijk nodig. Kom ik met mijn broek op mijn knietjes weer terug naar mijn ouders. 'Mama ze hebben hier geen wc-papier'. Had ik dus in een showroompot gescheten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:13

- Plakjes worst op de ramen plakken
- Als een jongetje willen kunnen plassen en dat natuurlijk ook even uitproberen
- Slakken verzamelen en in bakjes opsluiten en geprakte blaadjes voeren
- Die parfum maken ook idd
- Een foto van een veenlijk aan een vriendinnetje laten zien die daar nachten niet van heeft kunnen slapen
- 'droogsex' met kleren aan dus met een vriendje toen ik 6 ofzo was. Hij drong aan! Clown

Zal vast nog wel meer zijn maar daar kom ik nu even niet op. *LOL*

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:18

Wij gingen naar Sixflags toen ik een jaar of 7/8 was (?) en toen stonden we in de rij voor de
Robbin Hood (houten achtbaan die ik helemaal geweldig vind *LOL*) maar ik was mijn ouders een beetje
kwijt geraakt omdat ik dacht dat ze voor me stonden.
Mijn vader had een jeans-broek aan en toen de rij zo doorliep greep ik de man voor me zo aan
zijn kont vast waarna hij geschrokken maar lachend naar mij omkeek en waardoor ik heel rood werd. Bloos
(mijn ouders stonden overigens gewoon achter mij..)

Ik moet het nu nog steeds af en toe aanhoren, verschrikkelijk. Nagelbijten / Gniffelen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:19

- Ik heb toen ik een jaar of drie was een hutje gebouwd onder de ronde eettafel, voor mezelf en de Siamese poes. Eenmaal onder de tafel, vond ik het nog wel erg licht. Dus besloot ik het tafelkleed wat omlaag te trekken. Beetje jammer dat ik hierdoor de kristallen fruitschaal ter waarde van duizenden guldens in duizenden stukjes heb laten vallen. Vanaf dat moment haakte mijn moeder maar zelf piepkleine kleedjes voor onder de nieuwe fruitschaal. Vork

- Bij de kleine kruidenierswinkel op de hoek schijn ik de gewoonte gehad te hebben bij het schapje met snoep mijn kauwgom op de plank te plakken en vervolgens een nieuwe uit de verpakking te halen en in mijn mond te stoppen. Cool

- Toen ik het op een dag wat te koud vond voor de poedel, heb ik haar de kleren van mijn babypop aangetrokken. Jurkje aan, mutsje op, en, niet onbelangrijk, gebreide schoentjes aan. Bambi op het ijs was er niets bij, toen de poedel probeerde weg te komen op het parket.. Ach gut

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:22

Toen ik een jaar of 2 was, was ik echt super eigenwijs. Als ik niet wou eten aan tafel zetten mijn ouders me op de gang tot ik wel wou eten.
Een keer wou ik dus niet eten aan tafel, maar ik wist al wat er dan zou gebeuren. Dus ik ging zelf al van mijn stoeltje af, liep boos stampend om de tafel heen, gaf mijn vader een schop en ging daarna weer stampend naar de gang. De deur gooide ik hard dicht en die kreeg ook nog een trap na Vork

Ik wou ook altijd meehelpen koken, en ik sneed altijd de groenten. Op een dag mocht ik ook eens een scherp mesje proberen, had ik daarmee in mijn vinger gesneden om te kijken of het echt scherp was Clown . Maar ik had mooi niks tegen mijn moeder gezegd, bang dat ik anders niet meer mocht meehelpen.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:05

De laatste is erg herkenbaar RoseK, hier nog zo eentje, ik zal een jaar of 5 zijn geweest: Beweren dat mosterd héééérlijk is. Hoe meer hoe beter! Totdat mijn vader me (voor de grap, meer als bluf) een grote lepel mosterd aangaf. Ik at die in zijn geheel op, tranen in de ogen, en desondanks tòch blijven volhouden dat het heerlijk is........

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:07

Mijn broertje van 9 heeft vorige week mijn nummer aan zijn judo-leraar gegeven, omdat mijn broertje het zat was dat hij altijd met meisjes flirt (wat een taal voor een kind van 9 )
Heb trouwens nog geen sms gehad haha Tong uitsteken