Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mamma schreef:Wauw super zeg.
Maartje1990 schreef:mamma schreef:Wauw super zeg.
vindt je? heb je die sporen van haar gezien??
Maartje1990 schreef:mamma schreef:Wauw super zeg.
vindt je? heb je die sporen van haar gezien??
Maartje1990 schreef:vindt je? heb je die sporen van haar gezien??
), maar wat me wel opvalt is dat het paard zo met zijn staart zwiept. Lijkt mij toch een teken van enig ongemak. crazycactus schreef:Wel aardig... pffff. Zat mensen die dit met zadel en hoofdstel nog niet voor elkaar krijgen...
sarah_m schreef:Vreselijk, dit stond al eerder op bokt ergends, ze laat dat paard echt super lang spinnen, dan gaat ze met die hakken van haar op de rug van het paard staan. Dat gezwiep met die staart ziet er alleen maar uit als onrust... En om dat paard zo achteruit zien te rennen na die stop is ook erg
Als je naar het geheel gaat kijken is alles wat in de wedstrijdsport gebeurd belastend voor je paard. En paarden zijn net als mensen, het ene onderdeel doen ze zonder moeite en het andere gaat met wat morren. Betekend niet dat het zielig is.
Cassidy schreef:Ik vind dit toch echt heel mooi tribuut aan haar net overleden vader in de vorm van een schitterende freestyle proef. Ontzettend gaaf om die twee zo te zien, gewoon perfect op elkaar ingespeeld.
En wie loopt te zeiken over de sporen heeft het geloof ik nog niet helemaal begrepen (en ik kan dat zeiken in dit geval echt niet grappig vinden).
Wou dat ik het kon, echt prachtig om te zien 
Ze spint echt niet extreem lang, ze vraagt gewoon een normale spin naar links en naar rechts. En zoals CC ookal zei, dat achterwaarts hoort wat sneller te gaan dan dat ze bij de dressuur doen 
Als je bovendien naar de mond kijkt, zie je dat het paard telkens loopt te "kauwen". Dat zijn ook teken van acceptatie en ontspanning.