Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En moet met ongepoetste tanden op bed vanavond. Het ergste vind ik eigenlijk nog dat mijn katjes ook bijna geen water meer hebben en ik heb echt nergens in huis meer water. Helaas ben ik vanavond nog naar de wc geweest en is de spoelbak daarna ook niet weer bijgevuld. Kun je zien hoe normaal het is dat er gewoon water uit de kraan komt op elk moment van de dag, voel me zwaar gehandicapt
Arme zieltjes.
Wat een gezeur zeg, zeker omdat er niemand bereikbaar is, brrrrr
En anders in ieder geval morgenvroeg, wil dan wel even douchen voor k de deur uit ga hoor 
Dat wordt dus niet meer douchen, bah bah bah

Citaat:Grote waterstoring treft stad Groningen e.o
Datum: 10-03-2008 | Foto's: info
Groningen - Sinds middernacht zit nagenoeg de gehele stad Groningen zonder waterdruk. Kranen doen helemaal niks meer. Het waterbedrijf is druk zoekende en bezig het euvel te verhelpen. (update 02:15, 112Groningen.nl Eerste met het laatste nieuws)Hou de site in de gaten voor meer informatie
(Bron: Waterbedrijfgroningen.nl) Storingscategorie : Drukklachten
Waar is de storing? (plaats / wijk / straat) Groningen stad e.o. Omschrijving storingprobleem :
Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht. Welk gebied / straten zitten zonder water Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. Aantal aansluitingen zonder water Op welke plek water(tank)wagen geplaatst? VERWACHTE DUUR VAN STORING: Van: 10-03-2008 00:30 Tot: 10-03-2008 ongeveer 08:00 (0800-0202013 storingsnummer)

Dat gaat niet goedkomen...
. Evelijn_ schreef:Leuk is dat hè, hier hebben we er ook last van.
Trouwens, als je koffie zet met een senseoapparaat, is het dan gekookt genoeg?