Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar normaal heb ik wel zin om te gaan, (nu sta ik niet iedere dag te springen tot ik naar mijn werk mag) maar ik ga niet met de tegenzin zoals ik vandaag en gisteren had. 
Voor de rest lekker de hele dag met je paard of andere dingen bezig zijn. Maar helaas heb ik die miljonair niet gevonden
crossmonster schreef:tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!
Iedereen moet werken om zijn centjes te verdienen, dus ook jij !
Ik heb een enorm grote hekel aan uitkeringtrekkers die eigenlijk totaal niks mankeren... wel kunnen paardrijden, maar werken neeee dat kunnen ze niet... weinig respect voor zulke mensen.
Dus evenmin voor mensen die zich ziek willen melden omdat ze geen zin hebben

Schouders eronder een gaan met die banaan, en als je dit gevoel iedere dag hebt, misschien toch eens kijken naar een baan die je wél leuk vindt
Iedereen heeft weleens geen zin, ik heb dat ook weleens, maar dat vind ik geen reden om thuis te blijven. Je werkt niet alleen omdat het moet, maar ook je te ontwikkelen en om je brood te kopen. Geen zin hebben en opgeven is geen optie. Wees blij dat je werk en een inkomen hebt. Ga lekker sparen, ontwikkel je of zoek werk wat beter bij je past, zodat je wel weer gemotiveerd raakt. Werk opzich is niet altijd leuk, maar denk ook eens aan alle leuke zaken die bij werk komen kijken!
Een uitkering aanvragen en op andermans zak gaan leven, vind ik te arrogant voor woorden. Lekker zelf je hachie bijelkaar sparen, zodat je jezelf kunt voorzien! crossmonster schreef:tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!
Ik heb een enorm grote hekel aan uitkeringtrekkers die eigenlijk totaal niks mankeren... wel kunnen paardrijden, maar werken neeee dat kunnen ze niet... weinig respect voor zulke mensen.
helemaal mee eens! ik ken er ook wel een paar die wel kunnen rijden en winkelen en weet ik veel nog meer....maar werken,,,nee dat kan ik niet met mijn rugpijn...snap jij dat nou?Jolanda_ schreef:Dat je er alleen al over denkt om je ziek te melden terwijl je niet ziek bent daar kan ik al niet bij. Zelfs nu ik een fikse hersenschudding heb ga ik nog gewoon aan het werk... Ik wil straks ook weer mijn paard kunnen rijden dus kan ik ook wel weer aan het werk... Beetje doorzetten hoor !!
) maar als je het forceert krijg je er alleen maar extra veel last van!! crossmonster schreef:tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!
en ga ik toch maar aan het werk. Nathalie02 schreef:crossmonster schreef:tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!
Ik werk 40 uur in de week en ga elke dag naar mijn werk maar ook ik heb weleens van die momenten. Dan denk ik:'" Vandaag blijf ik gewoon in bed liggen". Dan hijs ik mezelf puffend overeinden ga ik toch maar aan het werk.
ikke20 schreef:ik heb ook geen zin. glukkig maar 3 uurtjes vanavond. werk er al 3 weken en nu al geen zin meer. dankzei fijne colega's

crossmonster schreef:Denk je het of doe je het ook?
Ikzelf wil vaak wel maar Durf het nooit en doe het ook nooit..