Ki?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Ki?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 15:52

Ki?

Tsja, is het er en wat is het. Ik heb vooralsnog geen enkel idee.

Lees bij deze link http://66.102.9.104/search?q=cache:TmtC ... cd=4&gl=nl

Het bizarre is dat ik het zelf heb mogen ervaren. Niks handige trainers die van alles met je uitspoken, maar gewoon ík ben in staat om zoiets teweeg te brengen en ik snap er geen donder van Haha! .

Om maar even een voorbeeldje te noemen:

Mijn zoon van 10 is 34 kg zwaar (of moet ik zeggen licht Tong uitsteken ). Eitje voor mijn man en mij om hem beide aan een zijde onder de oksel te pakken en op te tillen Knipoog .
Maar dan...ik vraag mijn zoon om zich te concentreren op een plek in zijn lijf en ik raak die plek ook vluchtig aan. Mijn man was sceptisch, maar deed toch even mee en keek toe. Vervolgens pakken we mijn zoon beide weer op dezelfde manier onder de oksel.....geen beweging in te krijgen!
Echt absurd Verward

Dit is maar één voorbeeldje, maar er zijn meer zaken waar je versteld van staat.

Helpen jullie mij uit de droom of mag ik nog even doordromen, want ik ben toch wel hééééél benieuwd hoe dit kan *LOL*

NoaC

Re: Ki?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 15:55

Bijzonder!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:01

Ik ben er ook behoorlijk van in de war Haha! .

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:11

Ik vat niet veel van wat er in die link staat, wat Ki nu precies is..
Maar jou verhaal, brr raar! Tong uitsteken

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:28

In de link wordt er vooral over gesproken dat het een truckendoos zou zijn van een 'meester'.

Dat dát onzin is staat voor mij 100% vast, want ik ben gewoon een nuchtere hollandse en geen 'meester' en ik flik het ook zomaar Haha! . Dat is ook de reden dat ik helemaal paf sta, maar mijn nuchterheid wil heel graag een 'down to earth' verklaring Knipoog .

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:33

bij Ki denk ik aan kunstmatige inseminatie, maar dat is dit dus niet? Nagelbijten / Gniffelen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:35

ROFL

ja, daar zou ik normaal ook aan gedacht hebben, maar nu dus even niet Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:36

Het is een vorm van 'mind control' Lachen Filmpjes van Derren Brown op Youtube wel eens bekeken? Hij heeft een paar mooie voorbeelden.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:38

Ga ik bekijken, maar ik het niet het idee dat ik een mind sta te controlen. Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:40

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:51

Ja, oke, die filmpjes ken ik inderdaad, maar daar heeft het niets mee van doen.

Ik praat namelijk niet tijdens het tillen of wat ook ik leid niemand af en word zelf ook niet afgeleid. Ik vraag alleen mijn zoon om even aan een bepaald punt op zijn lijf te denken, zeg daarna niks meer en til samen met mijn man. Niemand hoeft zich te concentreren, alleen mijn vraag en vervolgens tillen is genoeg. Mijn zoon staat als aan de grond genageld, maar voelt wel heel duidelijk de kracht die wij zetten. Wij zetten ook echt kracht om hem omhoog te krijgen en mijn zoon voelt het dus net zo goed.
Als mijn mind al onder controle zou zijn van iets, dan is er altijd nog mijn man die meetilt en die dat menneke met gemak natuurlijk in zijn eentje tilt normaal gesproken.

Zo zijn er nog wat 'oefeningen' die feilloos lukken, maar die zijn wat moeilijk onder woorden te brengen. Denk aan het armpje van mijn zoon die zelfs door mijn man niet gebogen kan worden (nee, niet tegen de richting van de elleboog in natuurlijk Nors opkijken Haha! ).

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:53

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik als anderen dit soort dingen doen ik altijd er vanuit ga dat er ergens een adder onder het gras zit, ik geloof niet in hocuspocus.

Ja, en nu doe ik zelf hocuspocus en nog ben ik op zoek naar de adder... Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:57

Daarom zeg ik dat 'ki' een vorm van mind control is. Het is dus niet precies hetzelfde wat Derren Brown laat zien, maar heeft een soort gelijk resultaat.

Wist iedereen die betrokken bij het moment was van 'Ki'?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:59

Ja en nee Haha! .

Ik heb het meerdere keren met verschillende mensen meegemaakt, soms wisten mensen het wel, soms niet.

Ik sta ook versteld van de eenvoud waarmee het gaat en de vluchtigheid.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 17:00

Als 'mind control' zo snel en eenvoudig gaat, zie ik wel hele bruikbare perspectieven Haha! .

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:05

LDRD schreef:
Als 'mind control' zo snel en eenvoudig gaat, zie ik wel hele bruikbare perspectieven Haha! .

Joh, dat doen reclamemakers al elke dag Tong uitsteken

Mijn ervaring met mysterieuze krachten als 'ki' is dat het alleen invloed heeft op degene die er van weten.
Herhaal hetzelfde trucje bijvoorbeeld eens met een persoon die je pas de kamer binnen haalt op het moment dat je je zoontje optilt, dat zou een mooie proef zijn Lachen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 19:29

Vriendje van mijn zoon is zojuist aan de grond genageld blijven staan, zonder te weten waar het over ging Haha! . Zelfs mijn zoon kan zijn vriendje bij een andere oefening met zijn knieen aan de grond laten plakken Verward . Toch knap voor een bijna 10 jaar oude smurf Haha! .

Jullie merken, ik ben enthousiast Bloos .

Ik heb altijd geroepen dat ik alles pas geloof als ik het met eigen ogen zie en denk dat ik nu dus maar moet gaan geloven, want ik zie het niet alleen, ik dóe het zelfs Tong uitsteken .

Nog andere mensen die mij kunnen voorzien van een addertje onder het gras, want mijn boerenverstand trekt nog steeds aan mij? Haha!

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:54

dus. het is zo dat als je staat. je concentreerd op een plek in je lichaam bijv buik? dat niemand dan je arm kan buigen of je op kan tillen? snap ik het zo goed?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:11

Als je je concentreert op een punt op je buik, en dan is concentreren nog een groot woord hoor, dan ben je ontilbaar.

En voor de grap zojuist even lepels gebogen met Uri......mij lukt het niet maar mijn zoon zit mijn bestek te verpesten Haha! . Zonder gekheid Haha! .

jadi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:16

Wow, het doet mij een beetje denken aan de film The Matrix Lachen
@ LDRD, hoe kwam je er eigenlijk op om het te proberen?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:19

see for yourself, mijn zoon in actie zojuist:

Afbeelding

Het idee van het tillen e.d. heb ik afgelopen donderdag op een training meegekregen. De training had overigens verder helemaal niets te maken en was een heel zakelijk iets. Dit werd als eyeopener gepresenteerd om te laten beseffen dat er 'meer' is.

Nou ja, de lepel doet ook al gekke dingen dus.

Ik ben óm geloof ik Haha! .

jadi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:25

Jeetje, het is toch niet je dure zilveren bestek he Tong uitsteken

Edit: heet dat niet psychokinese? Manipuleren van voorwerpen e.d Kun je op internet ook veel info over vinden..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:34

Paar jaar geleden ging ik met andere mensen om... gewoon leuk, en die kwamen ook ineens met iets zoals dit.
Ik was toen 13 ofzo, klein en niet zo sterk. Was ook een groter dik meisje bij en die kwam er mee.
We waren met zijn 5'en, 1 iemand zat op een stoel (in ons geval een trap van een gebouw Clown) en met zijn 4en sta je in een kring naast die andere persoon en doet iets met je handen. Moeilijk uit te leggen maar je moest het met je ogen dicht en gevoelsmatig doen met de anderen zegmaar. Daarna; ga naast de op te tillen persoon staan, vouw je handen in elkaar, wijsvingertoppen tegen elkaar, 2 personen met de wijsvingers onder de knieholtes en andere 2 onder de oksels en zo tilden we iemand van een kilo of 50 op, maar ook die dikkere die was zeker geen gram lichter als 70 kg, alsof het _niets_ was Scheve mond (ze was geen gram lichter iig) Pling

Maar voordat je dat met je handen gaat doen, gewoon degene optillen, op dezelfde manier maar dan zonder dat handengedoe van te voren. Nou dat lukte écht niet.

Ik vind het echt heeel vreemd

edit
Mooie lepel Haha! Haha! Haha!

molly88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 02:00

misschien heb je wel een gave waar je nu pas achter komt je weet maar nooit he?! ik kan de geest van de persoon zelf erom heen zien is best raar in het begin maar je legt je eigen daar bij neer en dan kun je je gave wat meer ontwikkelen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 13:33

Ik vrees dat we dan allemaal dezelfde gave hebben, want ik heb meerdere mensen dit zien doen die versteld van zichzelf stonden Haha! . Geloof niet dat de bijzonderheid in mijn persoon zit .

Gelukkig heb ik inderdaad geen zilveren bestek Knipoog .