Gehecht aan een stuk metaal, m'n autotje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Gehecht aan een stuk metaal, m'n autotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 13:45

Poeh, het moest er maar eens van komen...

Ga m'n autotje toch moeten inruilen voor iets groters, wil ik aan kindjes beginnen. Het komt er dus op neer dat ik mijn sportautotje moet gaan inruilen voor iets 'groot moderns', en het valt me eigelijk best zwaar Knipoog

Ik ga dus van dit

(voorbeeldfoto)
Afbeelding

naar dit

(voorbeeldfoto)
Afbeelding

Het is beter in alle opzichten, maar met dit sluit ik weer een volledig hoofdstuk 'verleden' af, omdat m'n allereerste autotje was (eigelijk van m'n vriend maar kom!), heel wat mee uitgespookt en meegemaakt, het was toch een geweldig bakkie!

Dus kom op, wie geeft er hier nog toe gehecht te zijn aan zijn/haar stukje metaal Knipoog

LiNdA1986

Re: Gehecht aan een stuk metaal, m'n autotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:49

Ik...zal het ook moeilijk hebben als ik mijn auto ooit weg moet doen of dat ie kapot gaat...

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:49

IK !!!!

Ik heb twee grote liefdes in mijn leven...
Mijn enige echt PK : Justa cool Chico en dan natuurlijk mijn auto...
Hij is heel groot, lomp, onhandig en verschrikkelijk duur maar goed....ik heb hem al 8 jaar, is pas opgeknapt en gaat ook nooit meer weg...
Geen plaats voor boodschappen en kids, honden noem maar op... tenzij ze achterin willen natregenen of wegwaaien...

Zie hier mijn trots:

Afbeelding

Afbeelding

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:50

ps: let niet op mijn moeder rechts in beeld....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:53

Hahaha gelukkig, ik dacht dat ik gek was Nagelbijten / Gniffelen Ik moet er ook niet aan denken om mijn auto weg te doen of dat ie stuk gaat. Ben er veel te trots op.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:55

Ik begrijp je gevoelens.
Ik ben begonnen met een oud Golfje die ik toen met moeite heb ingeruild voor een vele jongere.
Die nieuwe, dat was pas een ding. Een zwarte sport uitvoering èn verlaagd, getinte ramen, getinte kloplampen en een paar dikke 18 inch chromen velgen eronder. Gewoon een plaatje. Maar na toen ik die half jaartje had ging mijn mannetje om de hoek van ons huis werken en vonden we twee auto's teveel en op alle punten was het beter de Golf eruit te doen dan de Audi. Ik heb serieus staan janken toen hij weg ging.
En hoewel die Audi (ondertussen ook ingeruild voor een nieuwe uitvoering) een prachtige wagen is die heerlijk rijdt zou ik soms toch wel weer dat Golfje terug willen.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:57

... Maar als ik het goed begrijp ben je nog niet eens 'begonnen' aan kindertjes en koop je nu al iets groters??
Dan kun je voorlopig toch gewoon in je sportkarretje blijven rijden?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 13:59

helaas zijn we ook op zoek naar een huis om volgend jaar te kopen en de bank gaf ons het advies om zo snel mogelijk al een andere auto te kopen omdat het anders vrij krap zou worden. Auto is vrij snel afbetaald en het komt dus beter uit met de lening voor een huis.

En ja, moet steeds aan iemand anders vragen om eten voor de paarden mee te brengen want het gaat er allemaal niet in. Het doet echt wel pijn... Dacht dat ik enkel in mijn soort was Haha!

MariekedB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:02

Ik...
Heb een super fijn autootje.
Niet te duur en rijd onwijs lekker.
Maar ik wil paarden en wedstrijden rijden. Er zal dus binnenkort een grotere en zwaardere auto moeten komen voor de trailer.
Ben druk op zoek, maar vind het ook erg jammer dat mijn autootje er dan op moet inruilen.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:03

Echt niet.... er zijn meer mafketels die meer in hun auto zien dan gewoon een stuk blik...
Gelukkig mag de mijne wel een trailer trekken...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:08

Wat een mooie auto heb je! Ik ga straks ook om een autootje (mijn eerste. Lachen )

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:10

Och de 1e auto doet pijn

de 2e gaat een stuk makkelijker

en de 3e ruil je maar al te graag in Haha!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:11

@ElCamino: Dat zou ik ook hebben met zo,n auto!! Waanzinnig ding, ben ook gek op 'Yanken' Knipoog Mijn hart licht bij een Dodge Charger/musclecar uit m,n eigen bouwjaar ('73). Maar nu hobbel ik naar alle tevredenheid in m,n rare paarse Toyota Corola diesel... Al ruim 300.000 km! Haha!

chamleona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:14

Nou ik ook hoor.

Ik had een mooie Peugeot 206. Helaas heb ik die 16 januari total loss gereden tegen lantaarnpaal.
Na het ongeluk toen ik uit het ziekenhuis mocht, ik wilde gelijk naar m'n autootje! Het was echt erg om hem te zien zo.

Maar ik ben weer verliefd geworden op een zelfde 206. Die heb ik nu een week. Nu wat jonger en sportiever!
Maar het is mijn alles. Mijn nummer 1en zijn: Vriendje/paardje/auto. Haha!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:50

Oh hij is te cool Cool

Mijn 1e auto was een opel kadet station en toen hij niet door de keuring kwam, heb ik wel foto's gemaakt voordat hij opgehaald werd Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Nadia op 07-02-08 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:52

Ik absoluut! Mijn eerste eigen autootje en heb 'm van mijn papa gekregen dus is héél speciaal. Hij gaat ook nóóit meer weg. Als het zover is, rijd ik 'm persoonlijk naar de sloop. Ja Haha!

TS: Sterkte... Tong uitsteken

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:55

@tita: ik ruil helemaal niks in....mijn eerste amerikaan ging stuk, de tweede bleef bij mijn ex en deze hou ik gewoon. Bij jou is het dus wel duidelijk "maar" een auto. Bij de rest van ons niet...

@ de anderen: thnx !!! Ben er zelf ook heel trots op... Heb vanaf mijn 18e al Amerikanen en blijf er ook liefst mee rondkarren...

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:59

Mijn eerste auto was een seat arosa!
Echt een super ding Lovers
Vond hem te oud worden (tja wat is oud) en heb em ingeruild voor een peogot 206 en heb elke dag spijt ervan Verdrietig
Want de peogot bevalt me totaal niet Bloos

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 15:05

het is toch al de derde die ik inruil hoor en dat doet nog steeds pijn Haha!

Ik had dus deze seat ibiza, die heb ik geruild met een mitsubishi colt, maar omdat die me helemaal niet beviel teruggeruild voor m'n seat Haha! Het is dus m'n derde maar nog steeds m'n eerste auto Haha!

@mariekie: seat is toch echt wel pakken beter he... Waarom verkoop je hem niet om terug een seat te kopen?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 15:18

Mijn eerste autotje een Subaru mini Jumbo... oud modelletje nog, met een 2 cilinder motortje Lovers Hij kostte 325 gulden incl APK en beurt Haha!

Ik heb hem helemaal opgeknapt en drie jaar gehad.... "0.000 km per jaar mee gereden.
En ik nam met pijn in het hard afscheid toen een vriend (mijn automonteurlesgever) van me vertelde dat het nu toch echt op was Bloos

Gekkenhuis als je daar aan terug denkt.... Haha! Maar ik was student dus veel zat er niet in en sleutelen deed ik dus zelf.

Daarna had ik een rete gave super snelle Toyota, die toen hij overleed door ouderdom, plaats maakte voor de eerst trailertrekker.... mijn Feroos (Daihatsu). Cabrio te maken in de zomer en gewoon een en erg coole 4x4 voor beginners... De Feroos leeft nog een heeft een nieuw thuis gevonden bij een bokker Haha!

Maar ik heb inmiddels een Opel Frontera. Nu kan ik eindelijk 2 paarden tegelijk vervoeren...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:26

chipieke schreef:
het is toch al de derde die ik inruil hoor en dat doet nog steeds pijn Haha!

Ik had dus deze seat ibiza, die heb ik geruild met een mitsubishi colt, maar omdat die me helemaal niet beviel teruggeruild voor m'n seat Haha! Het is dus m'n derde maar nog steeds m'n eerste auto Haha!

@mariekie: seat is toch echt wel pakken beter he... Waarom verkoop je hem niet om terug een seat te kopen?

heb ook een seat leon 20V

kopen Haha!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:27

ROFL kopen.... ROFL

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:28

*LOL*

een echte gezinswagen Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:33

tita schreef:
en de 3e ruil je maar al te graag in Haha!

1e auto heb ik VERVLOEKT zo'n Volvo TANK 244 ofzo?
Daarna werden ze eigenlijk steeds leuker en sportiever, zit nu aan auto 6 en ik zou er WEER hartzeer van hebben als ik um in moest ruilen Verdrietig (van nummer 4 en 5 nog steeds pijn Haha! )

We hebben het wel eens geprobeerd, tegen een wat zuinigere, gingen we proefrijden.... NEEEEEEEEEH Haha!

Afbeelding

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:46

Oh ik heb nu mijn eerste autootje, en ook al heeft hij mij nu 2x laten staan (om hetzelfde ook dat nog... garage zn schuld Knipoog ) ik hou van dat bakkie. Echt.. Ik heb een seat ibiza uit 1995 en heb hem sinds juni 2007 Lachen
Afbeelding