Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

maar omdat 1 lens tijdens mijn stageperiode gewoon doormidden gebroken was en ik geen reservepaar had
heb ik dus nieuwe laten aanmeten. Mijn ogen waren heeeeeeeel slecht geworden, schrok ik heel erg van. Ik ga nu binnenkort heen voor controle en dat wil ik absoluut bijhouden want je krijgt maar 1 paar ogen en daar moet je dus zuinig op zijn heb ik gemerkt.

. Moest alleen weer mijn bril op, en dat vind ik zo verschrikkelijk...
Ik denk dat je ze idd beter niet te lang in kan houden, ik krijg toch wel branderige ogen 's avonds laat en ook als ik ze al lang heb. Mijn tante heeft ze wel eens vergeten uit te doen, ze zag toen gewoon nix, was helemaal wit ofzo..

Ik moet zeggen dat ik vrij weinig last heb van stof ofzo eronder, met uitmesten/opstrooien heb ik nog nooit last gehad, maar als het hard waait en droog weer is moet ik in de bak wel met zonnebril rijden.
. Ik betaal iets van 210 piek voor een half jaar (dus 6 paar lenzen), en dat is bij Pearle. Ik geloof dat Hans Anders ook heel goed is en iets goedkoper, maar ik zit m'n hele lenzenleven al bij Pearle en dat bevalt me prima. M'n laatste lenzenboer in Houten heeft me zelfs eens voor een half jaar gratis lenzen gegeven (elke maand een nieuw proefpaar om te kijken welke het fijnste zaten), dus hij mag blijven!

. Ik ben toen naar een andere dan mijn gebruikelijke opticien gegaan met dat verhaal van die 1,5 jaar. Hij vertelde dat de lenzen er nog heel netjes uitzagen en mijn oog ook. Ik hou ze nooit in als ik ga slapen en maak ze altijd goed schoon met vloeistof van het Kruitvat.
) En die dingen maken ze niet op maat, werd mij gezegd dus zal wel zo zijn
(heb een afwijkende oogbolling ofzo
)