Kamasutrabeurs, wat moet ik daarvan verwachten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Kamasutrabeurs, wat moet ik daarvan verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 18:54

Een vriendin wil me voor mijn verjaardag alvast, volgend weekend meenemen naar de Kamasutrabeurs in Utrecht. Best gezellig, maar heb geen idee wat dit eigenlijk inhoudt Bloos . Zijn er al ooit eens mensen heengeweest? Is het heel ordinair of houden ze het nog wat beschaafd?

Qimm

Re: Kamasutrabeurs, wat moet ik daarvan verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:55

ik heb gehoord dat het niet echt heel erg leuk is. Veel strip shows enzo, hoop héél vreemde mensen. Het leek me altijd leuk tot ik allemaal negatieve reacties las.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:11

Mijn vriendin en haar toenmalige vriendje zijn er heen geweest en ze vonden het heel erg leuk.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:14

Als je een beetje open-minded bent, kun je een heeeeele leuke dag hebben Haha! Je komt natuurlijk ook dingen/stands tegen die je niet zo aanspreken, maar die kun je natuurlijk makkelijk voorbijlopen Vork

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:15

Oh wanneer is die weer? Ik wil ook graag eens gaan kijken met vriendlief Lachen

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:15

bromfiets schreef:
Als je een beetje open-minded bent, kun je een heeeeele leuke dag hebben Haha! Je komt natuurlijk ook dingen/stands tegen die je niet zo aanspreken, maar die kun je natuurlijk makkelijk voorbijlopen Vork

helemaal mee eens!!

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:08

Ik heb het er tot nu toe altijd goed naar mijn zin gehad...

Eerste keer was in Eindhoven.. haha wat heb ik een lol gehad.. toen we binnen kwamen vonden we vrijwel direct de "Safari Luna"bar.. (zoiets als breezer, maar dan met safari) en tja.. ales je daar met drank rond huppelt zie je dingen vanuit een heel ander oogpunt Knipoog

daarna nog n keer in Eindhoven geweest en keer in utrecht..
Heb me er alle keren goed vermaakt!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:15

beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan..
dus gaan!!!!
Haha!

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:35

Inderdaad Alja, en wat de een stom vind, vind de ander de moeite waard. Gewoon uittesten!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:53

Ik ben er vorig jaar ook geweestin Utrecht..En met het ordinaire viel het reuze mee (op uitzonderingen naar dan) Meiden die staan te paaldansen en ook meiden die staan te dansen en dan mannen uit t publiek halen.. Daarna langs de rooie brug, daar was t drukker als op de kamasutrabeurs

xXxBanjeRxXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:38

Mijn vriend gaat daarheen... Ben benieuwd met wat voor ideeën (waar ik met grote kans niet lenig genoeg voor ben) terug zal komen en ook echt zal gaan voorstellen Clown!

Ach ik naar het COC in Alkmaar, hij de Kamasutra beurs. Netjes verdeelt toch !

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:04

Beetje op die site gekeken, begrijp ik nou goed dat je daar gewoon op plaatsen 'je-weet-wel' mag hebben? Clown

Ik en mijn vriend zaten er over te denken om als ik 18 ben er eens heen te gaan, maar zoals de TS, weet ik ook niet echt wat ik nou moet verwachten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:06

zeker een aanrader!

Nienke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:17

Ik heb het er toevallig gister nog over gehad met een jongen uit mijn klas. We willen met de hele klas uitgaan en hij wil graag daarheen met de hele klas.

Hij is er vorig jaar ook heen geweest. Hij vertelde dat er een podium is met stripsters die mannen uit het publiek halen en lapdances geven. Ook was er een zij-podium waarop Kim Holland kwam die een gummi knuppel overal waar het maar kon wegstopte *om het netjes te houden*. Er waren nog wel wat van dat soort podia waar dit soort dingen gebeurde. Ook is er een doolhof waar bedden staan waar mensen zich levendig op kunnen uiten. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel Knipoog. 'de kick' ervan is dat als jij dus door dat doolhof loopt jij mensen bezig ziet. Voor de rest zijn er overal seks speeltjes, pakjes en alle toebehoren te koop en kan je zelf spoedcursussen ondergaan in bijv. SM en wat voor varianten er in seks zijn. Ook zie je 'demonstraties' van sommige varianten van seks.
Ik ben vergeten wat hij nog meer heeft verteld. Ik weet niet hoe het dit jaar zal zijn. Het lijkt mij ook wel 'grappig' maar ik denk toch iets té extreem. Misschien is het dit jaar wel extremer of juist niet. En misschien, juist omdat het een jongen is, heeft hij het natuurlijk een beetje overdreven Knipoog (maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn).

Het is best extreem. Er gaan mensen heen die denken van: 'Goh, lijkt me wel een keertje grappig' (die zijn meestal tussen de 18 en de 30, ouder kan natuurlijk ook Knipoog) maar er zijn ook oude mannetjes van 70 die er echt voor de kick heen gaan. Maar die moeten er ook zijn.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:20

Kayuna schreef:
Beetje op die site gekeken, begrijp ik nou goed dat je daar gewoon op plaatsen 'je-weet-wel' mag hebben? Clown

er staat een heel groot bed ik denk wel 25x25 meter en daar heb ik idd ook gewoon mensen van alles zien doen..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:35

Joyceee86 schreef:
Kayuna schreef:

er staat een heel groot bed ik denk wel 25x25 meter en daar heb ik idd ook gewoon mensen van alles zien doen..

Daar gaat de hele beurs over, logisch dat je dan de praktijk ook te zien krijgt Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:44

ik ben er zelf niet geweest ofzo maar ik heb er vorig jaar op tmf eens van gezien. Misschien kun je daar ook wat van vinden als je de zoekfunctie gebruikt op de tmf site. En ik weet ook dat er toen inderdaad wat van een doolhof oid was Tong uitsteken en ze hadden een soort van uhm.. 'apperaten' waar je op moest zitten in je niksie... en dan.. nouja.. jeweetwel Clown

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 02:59

Ik ben er zelf nooit geweest, vrienden, vriendinnen en bevriende stellen wel en de meeste hebben het er naar hun zin gehad.
Naar aanleiding van hun verhalen is het niets voor mij, sowieso niet met mijn vriend want als die er in een show uitgepikt wordt om iets te demonstreren geloof ik dat ik hem en die demonstrant neer ga knuppelen Haha!

En met een vriendin gaan...tsja dat kan, dan kan ik daar de hele dag giechelig rondlopen want ik ben ouderwets, en vind een beurs met echte sex etc. voor je neus maar niks.
Dat soort dingen zijn in mijn ogen nog steeds prive en heb dus ook geen behoefte om dat te zien.

Maar zoals gezegd die vrienden van mij die daar geen problemen mee hadden vonden het leuk.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:23

haha lijkt me wel lachen, ware het niet dat ik niet zou weten waar ik zou moeten kijken!

Moet nu al lachen bij het idee dat ik daar samen met vriend naartoe zou gaan. *ikke heel preuts* hihi Bloos Haha!
och misshcien wel goed voor mij, vuurdoop, haha.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:26

Ik en mijn vriend gaan er al een aantal jaren naartoe.Je moet je gewoon openstellen.Je hebt dus allerlei standjes met speeltjes en vooral kleding!ook normale kleding , zwemkleding en ondergoed.Ook vindt je er allerlei shows.Maar 1 ding wil ik je vast meegeven...het is er best wel duur ( flesje drinken 2,90 )

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:29

hmmm educatief uitje dus Haha!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:37

Je ziet er veel dingen die je op school bij biologie niet te horen krijgt, dus wat dat betreft is het errûg educatief Clown

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:50

www.kamasutrabeurs.nl Haha! Haha! Haha!
uitleg van alles wat er is, incl erostisch doolhof Vork
ook foto's van shows en de stands etc

mn scharrel heeft me meegevraagd hihi!
gaa dus naar de kamasutrabeurs in utrecht of eind maart naar www.extraerotica.nl in eindhoven (dichterbij voor ons)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:25

Nou, ik vond het wel grappig, maar niet heel bijzonder.
Er was een leuk publiek, allemaal heel normale personen, gewoon in spijkerbroek bij wijze van spreken.
Misschien komt het omdat wij op zondag gingen, maar ik vond de erotische sfeer nogal tegenvallen. Wel een geweldige stripact gezien en een toffe bondage sessie (weliswaar niet helemaal mijn ding, maar toch..). Het doolhof was precies wat het woord zegt, niets meer, niets minder. Iedereen liep wat rond, maar er gebeurde niets. Wel zat er opeens een spiernaakte man in de bioscoop (midden van doolhof). De standje waren wel interessant, maar erg duur. Leuke dag gehad, maar we hadden er toch meer van verwacht.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:36

Renske_ schreef:
uitleg van alles wat er is, incl erostisch doolhof Vork

Ik heb me dood gelachen om dat erotische doolhof wat een humor.
Dan loop je daar en ineens kom je in een zaal met een bioscoop met een bepaalde film ( Haha! )
Ennum, wat ik het grappigste vond is dat er een sort muur in het doolhof is waar mensen hun handen doorheen kunnen steken en waar jij dus bij langs moet lopen Tong uitsteken Wat was dat leuk haha.
Njaa, toen waren we daar voorbij en staat er ineens op de hoek zo'n kooi met een veel te oude naakte man erin gadverdamme. Ik ben er met een wegkijkend hoofd langs gelopen juk.

Het was leuk om mee te maken, maar ik had veel meer verwacht eigenlijk.
Ik verwachtte mooie meisjes en vooral jonge mensen als entertainers maar dat viel wat tegen.

En ik gruwelde van die vieze SM-shows, maarja, je blijft kijken Tong uitsteken
Ik werd er echt misselijk van.
Een vrouw werd helemaal vastgebonden.
Ze lag op haar buik en haar voeten werden aan haar handen als zo'n vogelnestje vastgemaakt en die werden weer aan haar keel vast gemaakt.
Toen kreeg ze een zak op haar hoofd en de meesteres drukte al het lucht uit de zak en deed toen een touw om de zak en om haar hals zodat ze een hele tijd geen lucht meer kreeg. Jaa geíl hoor gadver.

Njaa, omdat ik met een andere meid was heb ik dus wel enorm gelachen maar ik zou er niet weer heen gaan Lachen