Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:dijkdoorbraken, bliksem, tornado's, en chaos zullen de grootste delen van Engeland en het Europese vasteland teisteren. De storm breekt volgens Corbyn op 24 december los.
Cyntje schreef:Als Piet Wauwelsma dit voorspelt dan kunnen we er van uit gaan dat de zon gewoon schijnt
gribaldi schreef:dijkdoorbraken, bliksem, tornado's, en chaos zullen de grootste delen van Engeland en het Europese vasteland teisteren. Bewoners van het westen van Groot-Britannie doen er goed aan om zandzakken voor de deur te leggen.
Splash_ schreef:Alweer? Dat is toch hetzelfde soort bericht als de superstorm van eind november.... Ook niks van waar
Sandra_HC4L schreef:Hmmz.. Piet paulusma zij vandaag op de radio, dat dat niet waar is. Hij zei als het storm word, gaat er meer richting Maart..
JoT schreef:Sandra_HC4L schreef:Hmmz.. Piet paulusma zij vandaag op de radio, dat dat niet waar is. Hij zei als het storm word, gaat er meer richting Maart..
In dat geval ga ik me nu toch wel wat zorgen maken
JoT schreef:Sandra_HC4L schreef:Hmmz.. Piet paulusma zij vandaag op de radio, dat dat niet waar is. Hij zei als het storm word, gaat er meer richting Maart..
In dat geval ga ik me nu toch wel wat zorgen maken