Het is nu al een half jaar verder en het schiet nog niet op !
Ik word hier zo moe van! Heeft iemand ervaring met rechtzaken of iets dergelijks ?
Ik weet me even geen raad meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falling schreef:Waarom wordt je moe van advocaten? Het lijkt me dus dat het een moeilijke zaak is en jouw vriendin niet opgeeft waardoor haar advocaat ook niet opgeeft. Ik bedoel, worden die mensen niet aangenomen om het jouw makkelijker te maken? Dat is hun schuld dan toch niet dat het lang duurt?
Mistic schreef:Uit ervaring weet ik dat het vaak heel lang kan duren en dat is erg vervelend (zachtjes uitgedrukt).
Wat zegt jouw eigen advocaat hiervan?
Misschien moeten jullie kijken of je een stap hoger kan gaan.
inge81 schreef:tja ik noem zulke mensen dus echt geen vriendin.
Ik snap ook wel dat je er hier niet over kan uitwijden, maar als ik vragen mag waarom heb je het niet op schrift laten stellen bij het uitlenen. Ik vind een pony/paard niet iets om even uit te lenen namelijk.
Hoe zou je bijvoorbeeld handelen bij een blessure / dierenarts e.d.
Falling schreef:Hmm in dat opzicht heb je dan wel gelijk ja, als de advocaat zelf niet op tijd reageerd. Mag ik vragen waardoor jullie in deze situatie terecht zijn gekomen of moet dit allemaal in stilte worden gehouden?
runningkawa schreef:Hoe kan die andere advocaat nu niet reageren?
Er wordt toch gewoon een termijn gesteld en binnen die termijn moet er reactie komen?
Dat zet jou advocaat toch zo neer bij een brief dij hij verzend?
gebeurd dat niet ga je verdere stappen ondernemen. Ook dat wordt in dergelijke brief vermeld.
Pensionnetje schreef:Heb je er misschien al aangedacht dat ze een ontmoedigings beleid voeren? Of te wel alles zo lang mogelijk rekken totdat jij het uiteindelijk opgeeft? Er gewoon bovenop blijven zitten!!!
runningkawa schreef:Dan meteen actie gaan ondernemen. Ik ging dan niet verder wachten. Heeft lang genoeg geduurd.
Sandrina schreef:Advocaten, apart soort mensen. Wat heb jij met jouw advocaat afgesproken? Want dat is voornaam; jij hebt i.p. de touwtjes in handen, je advocaat wijst je op de (on)mogelijkheden van wat jij wilt, da's alles. Als jij een procedure wilt (binnen een gestelde termijn) dan moet hij dat bij het gerecht aangeven. Laat ook termijnen in zijn brieven zetten, bijv. op 12 december reactie, anders...... Heb jij dat met hem besproken? Zo niet dat gaat hij zijn eigen gang.
Hij is in feite in dienst van jou.
Veel sterkte in deze tijd. Ik hoop dat je je pony terugkrijgt.
Kan je hem niet zo gaan ophalen? Of heeeft je 'vriendin' hem ontvreemd? Dat lijkt dán wel op diefstal.
mieske schreef:Dat Dat wordt dan pech voor haar als jij idd in je gelijk staat kun je de kosten op haar verhalen.Eigenlijk wilde we dat voorkomen, omdat dat een hoop kosten met zich mee brengt. Maar ja, het zij zo
Katja schreef:mieske schreef:Dat Dat wordt dan pech voor haar als jij idd in je gelijk staat kun je de kosten op haar verhalen.Eigenlijk wilde we dat voorkomen, omdat dat een hoop kosten met zich mee brengt. Maar ja, het zij zo