Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorientjee schreef:Kende hem al, dacht precies hetzelfde als wat jij nu denkt! Inderdaad een echt doorzetter!
Hwet paard heeft mooie gangen.
Ook super knap dat ze bleef zitten, zou dat niet kunnen!!!

Ze trekt m zo om dat ze er zelf bijna afvalt... Niet echt slim.
Daarna als ze er weer probeert op te komen blijft ze ook maar aan die rechter teugel hangen. Beetje jammer.

Nelleke1 schreef:ik denk dat als ik was blijven zitten ik hem toch wel eens flink had laten lopen of ff een zweep erbij.
Falling schreef:Nou ik vind dit nu niet echt doorzetten, ze zal het paard vast beter hebben gereden na een hele tijd..maar dat is ook alles. Ruiter trekt het paard enorm in zijn mond door heel de teugel om te trekken omdat ze dreigde te vallen, en dat is naar mijn idee nu niet zo'n goede techniek. Laat je dan vallen, maar zo enorm trekken ja dan snap ik het wel hoor, dat je half van het zadel hangt. Ennem..niemand die de ruiter even helpt, achteraf klappen ze alle drie omdat ze bleef zitten? Ik bedoel, zien ze niet dat ook daardoor het paard weer een paniekerige beweging maakt..achja, zulke heb je er ook bij.

Lotte1990 schreef:Respect en geduld.. prima als jullie dat vinden. Maar dat gehang aan die teugel had écht niet gehoeven. Is oneerlijk tegenover het paard. Ben benieuwd of zn mond nog heel was daarna
ze had geen keus, als ze dit niet had gedaan was het heel anders afgelopen.