Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 09:05

Haha dit is waarschijnlijk een van de raarste vragen die ik ooit gesteld heb Vork

Gister was er een aflevering van de simpsons (natuurlijk overdreven) dat marge een grote boezem perongeluk had laten aanzetten Clown En daardoor kreeg ze meer aandacht en meer dingen voor elkaar.

Ik merk zelf ook bijvoorbeeld wel dat wanneer ik een wat meer opener shirtje aan heb dat ik met veel dingen wegkom (zo had ik van de zomer maar 1 busabbo van een maand, en ben ik toch echt bijna 2 maanden mee weggekomen omdat buschauffeurs niet naar mijn abbo keken Clown ).

Hoeverre klopt dit?

Madje_Rocky

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 09:39

Ik denk het wel Pling Maar met dat busabbo had je echt gelukt! Haha!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 09:57

Ja, ik denk wel dat het zo werkt ja, en dan bij mannen hè? Knipoog

Ik was donderdag in de kroeg, en daar hangt een bodrje in jaren '60 stijl;
"Breasts, perfect to avoid eyecontact!"

Moest er wel om lachen Clown

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:08

Ja dat klopt en vooral bij de mannen.Ik heb zelf het probleem.Sommige momenten zit ik er ook echt wel mee.En mijn vriend vooral.Als hij er niet bij is kan hij er niets van zegen maar het gebeurt ook wanneer hij er niet bij is.Als ik het vervelend vindt worden zeg ik altijd :Valt er wat te zien je hebt zulkse ogen ze rollen er bijna uit of Heeft je vriendin dat niet ofzo ?? Vork

Even voor de duidelijkheid ik heb Cup G

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 10:09

FamBloem schreef:
Ja dat klopt en vooral bij de mannen.Ik heb zelf het probleem.Sommige momenten zit ik er ook echt wel mee.En mijn vriend vooral.Als hij er niet bij is kan hij er niets van zegen maar het gebeurt ook wanneer hij er niet bij is.Als ik het vervelend vindt worden zeg ik altijd :Valt er wat te zien je hebt zulkse ogen ze rollen er bijna uit of Heeft je vriendin dat niet ofzo ?? Vork

Zoo, krijg je daar geen rugpijn oid van?

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:14

Ik ken dat ben ook gezegend met een royaaale boezem, Het gesprek wordt dan ook niet met mij gevoerd maar een verdieping lager. Vork Kan erg frusterend zijn.
En dan draag ik geen overdreven strakke truitjes o.i.d.

Jelle6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:18

ik vind het alleen maar lastig.. en laat ze zou gauw als ik kinderen heb weg halen...

Jelle6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:18

Jelle6 schreef:
ik vind het alleen maar lastig.. en laat ze zou gauw als ik kinderen heb weg halen...

haha laat ze natuurlijk niet weghalen,, maar verkleinen bedoel ik.. Sigaar

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:36

hittepit_12 schreef:
Ik ken dat ben ook gezegend met een royaaale boezem, Het gesprek wordt dan ook niet met mij gevoerd maar een verdieping lager. Vork Kan erg frusterend zijn.
En dan draag ik geen overdreven strakke truitjes o.i.d.

ROFL Huilen van het lachen
Maar ik denk dat het wel klopt ja.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:43

Ja ik denk ook wel dat meisje met grotere boezem meer aandacht krijgen dan de mensen die wat minder krijgen.Ze kijken toch wel eerst naar je uiterlijk of alles klopt volgens hun voordat ze meestal een gesprek me je een gaan.. Het gesprek word dan inderaad met de beneden verdieping gevoerd haha Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:43

Er wordt zeker anders naar je gekeken.. ik laat een borstverkleining doen op medische indicatie maar ben blij dat ik straks ook van de starende mannen af ben. Het is namelijk echt k*t als je op je cupmaat beoordeeld wordt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:47

Nou ik denk het wel hoor, als je een jonge meid bent, heb je idd voordeel Haha! ben je middelbare leeftijd, dan niet meer. Mannen willen graag zien dat jonge meiden hun nog de moeite vinden voor een sjans Clown .

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:48

Ik verwacht dat dit topic later in een statje terug te vinden is Haha!

Ik heb een bescheiden cup D en draag meestal slobbertruien waardoor ze niet opvallen. Als ik dan eens een strak truitje aantrek krijg ik vooral reacties van mannen: "Zo, wat zie jij er goed uit vandaag!" (ondertussen wordt de tweeling uitgebreid bekeken en met de ogen bevoeld... Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:56

Haha, en als je zegt, "zijn ze al rijp"? Maar bij de groenteman mag je ook niet knijpen, dus ook niet voor jouw" Haha! Haha! Mannen zijn voorspelbaar, maar ik heb dus niet zo een snoeptafel, maar ik zou er ook gebruik van maken hoor, als het zo uitkomt.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 11:00

wat ik erg vind, is als je als 1 van de 4 meisjes op een ict school zit Bloos Krijg een beetje veel te veel aandacht nu.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:09

Whah ik heb het ook (cup D, is niet overdreven groot, maar valt wel op ls je voor de rest een slank postuur hebt). Heb regelmatig opmerkingen of starende mannen. En ik hoor vaak dat andere vrouwen het ook wel zouden willen hebben. Nou ik zou ze het liefst laten verkleinen. Ik vind het absoluut niet mooi en alleen maar onhandig. Ik zou zo ruilen met iemand met een B/C cup. Vind het niet bij mijn lichaam passen.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:09

Ik heb een vriendin die bijna dezelfde cupmaat heeft en als we voorbij liepen in de stad werd er weleens geroepen "he, tietenparade!!!" Een beetje aandacht is leuk, maar dat gestaar En als het nou iemand is van ongeveer je eigen leeftijd ok, maar als je nageroepen wordt door van die vieze oude mannetjes Misselijk
Nu ik een kleine heb (borstvoeding heeft bij mij nogeens voor een cupmaat groter gezorgd Clown) en die in een draagdoek vervoer heb ik er een stuk minder last van gelukkig, kind ontneemt al het uitzicht Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:16

ik weet haast wel zeker dat je die maand langer met de bus niet aan je boezem te danken hebt. Zoiezo zou ik het al vreemd vinden dat je je boezem meer laat zien om iets gedaan te krijgen.
Ik heb vroeger met bus abbo's van 2/3 maanden oud met de bus gereist en daar hoefde ik toch echt mn boezem niet voor te laten zien.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 11:19

Breitling schreef:
ik weet haast wel zeker dat je die maand langer met de bus niet aan je boezem te danken hebt. Zoiezo zou ik het al vreemd vinden dat je je boezem meer laat zien om iets gedaan te krijgen.
Ik heb vroeger met bus abbo's van 2/3 maanden oud met de bus gereist en daar hoefde ik toch echt mn boezem niet voor te laten zien.

Denk dat je me verkeerd begrijpt, in de zomer draag je zowiezo geen dikke truien dat bedoel ik ermee. Hier word er altijd heel goed gecontroleerd (vooral omdat ik een ns-abbonement heb en geen connexion abbonement). Het viel me echt heel erg op dat er vaak niet eens naar mijn abbonement werd gekeken...

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:23

Ik moet zeggen, ik ben redelijk aan de maat, heb 70/75 e/f/ en ik krijg altijd alles voor elkaar, met name een strak shirtje met een klein beetje inkijk.
Dus grote borsten krijg je meer aandacht en meer voor elkaar

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:32

Dan zijn vrouwen tenminste nog fatsoenlijke wezens Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Madje_Rocky op 10-11-07 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lovely1

Equidea schreef:
wat ik erg vind, is als je als 1 van de 4 meisjes op een ict school zit Bloos Krijg een beetje veel te veel aandacht nu.

Ik kwam laatst de technische faculteit binnen... uhm dat was niet grappig ze keken of ik een alien was. Ik moest er zijn om een product te ontwikkelen (doe zelf HEAO)

FamBloem

Equidea schreef:
FamBloem schreef:

Zoo, krijg je daar geen rugpijn oid van?

Ja vaak heb ik s'avond als ik vrij ben van mijn werk erg last van mijn rug.Door mijn werk Moet ik veel staan en lopen (gastvrouw).En omdat ik altijd bedrijfskleding aan heb(rok Blouse Gillet).Valt het dus wel op en krijg meestal ook meer fooi dan me andere collega's.Een operatie zit er helaas nog niet in.Moet eerst mijn angst overwegen maar die gaat er zeker wel komen naar een gewone maat.Ook in een lingerie winkel is het erg lastig.De enige Bh's wat er in je maat zijn,Zijn van die oude oma Bh's. Bloos En aangezien ik nog maar 21 zit ik daar dus niet echt op te wachten.Maar het heeft dus zo zijn voor en Nadelen

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:46

Ja.. ik ken het ook wel ben 14 en cup C en in het begin wordt alleen daar maar naar gekeken Clown

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:47

Equidea schreef:
Denk dat je me verkeerd begrijpt, in de zomer draag je zowiezo geen dikke truien dat bedoel ik ermee. Hier word er altijd heel goed gecontroleerd (vooral omdat ik een ns-abbonement heb en geen connexion abbonement). Het viel me echt heel erg op dat er vaak niet eens naar mijn abbonement werd gekeken...

Hier word er ook goed naar de abbo's gekeken en ik had echt geen inkijk nodig om door te kunnen lopen. er zitten namelijk ook zat buschaufeurs tussen die gewoon niet goed opletten.
En als je denkt dat je alleen door kunt lopen omdat je een grote boezem hebt denk ik dat je erg naif bent Clown want ik heb zat vriendinnen zonder boezem die ook zo door konden lopen.

oja en ik heb ook een grote boezem maar met een coltrui aan krijg ik evenveel voor elkaar als met een inkijk tot mn navel. Daar heb ik mijn boezem niet voor nodig Sigaar