Rare telefoontjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silver

Rare telefoontjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 23:16

Ik wordt nu al 3 weken lang elke keer op m'n mobieltje gebeld en elke keer staat er "geen nummer" of "privé nummer". Nou wordt ik hier normaal niet zenuwachtig van ofzo, maar het gekke hieraan is dat het mij nog nooit gelukt is om de telefoontjes op te nemen. Telkens als er gebeld wordt dan zit m'n telefoon in m'n tas zodat ik em niet hoor (trilfunctie) of net op momenten dat ik bijvoorbeeld even naar boven ben en m'n telefoon beneden ligt of ik ben net m'n haar aan het fhönen zodat ik het niet hoor... Scheve mond Laatst lag mijn telefoon gewoon naast me en toen werd ik weer gebeld, maar hij ging net 1x over en ik wilde opnemen en toen was het alweer weg... Ik wil gewoon graag weten wie mij nou de hele tijd belt... Scheve mond

Misschien klinkt dit heel overdreven maar ik wordt hier toch best een beetje nerveus van. Nagelbijten / Gniffelen Vooral omdat er dus steeds op momenten gebeld wordt dat ik niet op kan nemen of dat ik net wil opnemen en hij dan weer weg valt. Net alsof iemand "ziet" dat ik m'n telefoon wil pakken ofzo... (hmm.. klinkt wel heel paranoide als ik het zo terug lees haha Tong uitsteken) Maar zijn er hier meer mensen die wel eens zo lastig gevallen worden met telefoontjes?

bromfiets

Re: Rare telefoontjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:23

Heb ik ook heel vaak... Het kunnen call-centers zijn. Dat ze dan zoveel mensen af moeten werken in zoveel tijd en dat ze dan de mensen die niet snel genoeg opnemen laten schieten.

Ik kreeg laatst een privenummer aan de lijn. Toen ik opnam begon er een bandje te draaien dat ik zo doorverbonden zou worden :S Dat vond ik heel vreemd...

Maar er zijn ook mensen die met een dronken kop je voicemail volzingen Clown

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:27

Hahah bromfiets dat laatste Huilen van het lachen

Mijn moeder zie laatst dat ze van iemand had gehoord dat call cenetsr maar max. de telefoon 3x over moegen laten gaan, volgens mij houden de meesten zich daar nieteens aan maargoed Nagelbijten / Gniffelen

Hoop voor je dat dat het gewoon is Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:28

Uhm heb ooit een keer een hijger aan de lijn gehad. Na 3 keer was ik het zo zat dat ik heb gevraagd of ie de bus had gemist Knipoog
Nooit meer wat van gehoord Clown maar dat soort telefoontjes? Nee

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 00:15

Ik had zelf ook al gedacht aan een callcenter, maar als dat idd zo is dan zijn ze wel erg agressief bezig zeg! Wordt nu echt dagelijks een paar keer gebeld... Nouja, ik hoop maar dat de telefoontjes snel stoppen. Ik heb m'n telefoon nu maar uit gezet en dat terwijl ik em eigenlijk altijd aan heb staan..

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:21

naar de politie, nummer laten achterhalen.
dan weet je het meteen Lachen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:28

Ik word soms ook een paar keer per dag door een anoniem nummer gebeld, en heb dus besloten dat ik anonieme nummers niet meer opneem.
Alleen kan ik dan soms toch niet m'n nieuwsgierigheid bedwingen.. En ja hoor.. Of ik al een levensverzekering heb, erover denk met pensioen te gaan of anders misschien mijn telefoonabonnement wil veranderen. Binnenkort ga ik op het laatste misschien maar eens zeggen: doe mij maar een geheim nummer. Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:36

same here Joy...hier standaard tusen 9 en 10 smorgens, anonieme oproep en na 2 keer overgaan stopt hij. Elke dag, behalve in het weekend. Heb overigens een geheim nummer Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:45

Heb ik ook! Erg irritant. Zo'n 2x op een dag. Scheve mond
Als ik opneem hoor ik een ruis en terugbellen kan niet.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:47

KsVrPy schreef:
Heb ik ook! Erg irritant. Zo'n 2x op een dag. Scheve mond
Als ik opneem hoor ik een ruis en terugbellen kan niet.

Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad! In elk geval wel een stuk rustiger dan een of andere telefonische verkoper. Haha!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:48

Elinee schreef:

Dat gaat dus niet omdat het een onbekend nummer is. Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:52

De provider kan wel achter dat nummer komen KsVrPy Knipoog
politie niet, maar via KPN etc wel Lachen
Je krijgt alleen niet de gegevens van die persoon, maar die krijgt wel een waarschuwing dat als het lastigvallen niet stopt zijn/haar telefoon wordt geblokkeerd en er evt aangifte gedaan kan worden.
Hielp hier prima gelukkig!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 11:37

Bedankt voor jullie reacties! Het zou inderdaad best kunnen dat het een callcenter is hoor. Dat verklaard wel waarom er zo snel wordt opgehangen de hele tijd.. Maarja ik kijk het nog wel even aan en als het niet stopt dan ga ik maar eens contact opnemen met m'n provider!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:55

Elinee schreef:

dat doen ze niet zomaar hoor Knipoog

ik werd ooit door een pedofiele man lastiggevallen en mijn moeder ging en belde ook de politie en toen zeiden ze dat ze daar niks aan konden doen en geen moeite deden om het nummer te achterhalen.

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 19:37

Nou nog even voor de geinteresseerden... het mysterie van de rare telefoontjes is opgelost! Haha! Werd vanmorgen dus weer gebeld (en deze keer lag m'n telefoon naast me) en ik nam op en hoor het volgende: "Goedemorgen mevrouw, u spreekt met ...... van Energie Direct en wij willen u wat vragen stellen over uw huidige energieleverancier bla bla bla... " Kortom, een Callcenter! Tong uitsteken

Heb gelijk maar even gezegd dat ik niet zo gediend ben van zulke telefoontjes, dus ze "zeggen" dat ze mij van de lijst gehaald hebben. maar goed.. dat weet je natuurlijk maar nooit! Tong uitsteken

Maar ben toch wel een beetje opgelucht haha Knipoog

Zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:51

Ben ook een paar weken elke avond om 20.45 gebeld..nr onbekend...toen heb ik mijn zwager op laten nemen...was idd een call center! Maar ik neem onbekend nooit op!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:03

Ik ben gister 5 x gebeld op mijn vaste huis telefoon door een onbekend nummer. Geen bekende, want die weet dat we overdag beiden aan het werk zijn.

's avonds ook nog twee keer gebeld, toen ik 'm opnam hoorde ik wat geroezemoes op de achtergrond maar kreeg niemand aan de lijn Verward

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:44

mooi zo dat het niks ergs is Knipoog

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:04

Jeetje, wat worden hier ontzettend veel mensen lastig gevallen! Ik heb wel eens zo iemand van een callcenter aan de lijn gehad. Daar wil ik ooit nog wel eens een grap mee uit halen! Iemand ideeen?

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:38

Ik heb nu al een paar dagen elke keer een voicemail bericht zonder dat ik ook maar iets hoor.. Geen geruis, geen "telefoon-zit-in-zak" geluid, alleen maar stilte Clown
Vraag me toch af hoe dat kan..

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:42

Ik heb nu ook al twee weken last van die telefoontjes.
Gaat de telefoon, ikke hard door het huis lopen om hem op te nemen, ben ik er dan is hij af gelopen Stoom uit je oren ik word er echt gek van.
Ik heb net mn provider gebeld maar die kunnen niets doen alleen een ander nummer geven.
Dat vind ik nou ook weer niet nodig.
Maar iritant is het zeker...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:16

ik heb ook voor een callcenter gewerktmaar je mag hem vaker dan 3x over laten gaan!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:22

Dit heb ik ook gehad. Echt heel erg irritant. Ik werd continu onder de les gebeld, en kon dus niet opnemen. Op een gegeven moment werd ik 's avodns gebeld, dus ik nam op. Kreeg ik een één of andere buitenlander aan de telefoon die niet eens fantsoenlijk Nederlands kon praten. Hij vroeg of 'Blaablaablaa' er ook was, dus ik zo nee want dit is mijn 06 nummer en dus mijn telefoon. Toen was het 'ooooh'. Telefoongsprek was daarna ook snel beëindigd.. Domme flapdrol!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:24

Jotee schreef:
Dit heb ik ook gehad. Echt heel erg irritant. Ik werd continu onder de les gebeld, en kon dus niet opnemen. Op een gegeven moment werd ik 's avodns gebeld, dus ik nam op. Kreeg ik een één of andere buitenlander aan de telefoon die niet eens fantsoenlijk Nederlands kon praten. Hij vroeg of 'Blaablaablaa' er ook was, dus ik zo nee want dit is mijn 06 nummer en dus mijn telefoon. Toen was het 'ooooh'. Telefoongsprek was daarna ook snel beëindigd.. Domme flapdrol!

waarom is iemand dan meteen een domme flapdrol

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:27

iloveyah87 schreef:
Jotee schreef:

waarom is iemand dan meteen een domme flapdrol

Mag ik dat soms niet vinden Verward