oooh wat een lol gister een feestje gehad en natuurlijk zuipt iedereen onwijs erg (wat ze er leuk aan vinden ik houd het dus altijd bij sinas)Nou mocht ik rijden en dus aan de fris en normaal rijd mike bij de 6 errug grote glazen bier was ik de tel al kwijt *grijnz*Nouja hij behoorlijk vrolijk en m'n zusje +vriend ook dus wij naar huis was pas kwart voor 12 maar ach... waren nog maar 10 min thuis en mike hing al boven de plee heb 'm de hele avond niet gezien en ga me vanmorgen niet in z'n buurt wagen *grijnz* Ik weetal waarom ik juist zo'n lol heb van drank als ik niet drink
Laui!
Geplaatst: 18-02-01 11:32
Dat is ook wel leuk ja. Ik drink ook niet vaak, meestal blijft het bij iets licht alcoholisch. Maar het mooiste is nog dat als ik drink, ik nooit *afkloppen* een kater heb. Misschien komt dat omdat ik na een paar drankjes al supervrolijk ben. Dat heb ik liever dan dat ik eerst onwijs moet zuipen en dan een kater heb. Is wel lachen als je van die sjaggo's tegen komt... Ha ha... Ooit eens iemand gezien die had op maandag nog een kater van zaterdag. Dat vind ik gewoon dom, maar goed... Moet zij weten..
Laui
Yor
Geplaatst: 18-02-01 15:22
ik kan er niet tegen als mensen moeten van het zuipen.. ik kan best wel wat drinken maatr ik heb eigenlijk geen alst van een kater.. vrijdag had ik veel gedronken en gister op hockey feest niets heeeeleee gore wijn en heeeleee gore bier heb dus 1 colatje op.. was zoieso nietecht in de stemming en ik kkan dus geen opstaande kraagjes meer zien niet te geloven wat een balle boel was het daar
Laui!
Geplaatst: 18-02-01 15:31
hey, let me tell u... Vreselijk, hier gaan ze allemaal naar Kampong (utrecht) feest, of naar Stichtse (SCHC in bhoven)... En dan komen ze allemaal ondergekotst... Nah, hoeft niet hoor... En stoer, allemaal over de grens van dronkenheid, en lachen joh, ja dei wist niet meer wattie deed, en die heeft me ondergekotst, en de volgende... Naja, dat is toch: ABNORMAAL?
Laui
Marjolein
Geplaatst: 18-02-01 17:41
ben een keer zo erg geweest dat ik alles en iedereen ondergekotst heb, kan me der ook niets meer van herineren, mag god gelukkig prijzen dat iemand me tegen kwam en me thuis gebracht heeft en me niet heeft laten staan nadat ik m ondergekotst had, heb toen een week in de kamer van mijn broer geslapen (mams was op reis en t stonk sjeminee niet leuk meer wel alles netjes in de was gedaan). en sinds dien heb ik maar kleine beetjes gedronken. maarja mensen die dronken zijn zijn meestal wel t leukst om te zien. vriendin van mij heeft mijn broer een keer achtervolgd omdat ze hem leuk vond (en hij had haar allang nee gezegd) en mensen zeggen dan de meest onzinnige dingen. maar als ze te ver heen zijn is t niet meer leuk.
Yor
Geplaatst: 18-02-01 18:04
veel mensen worden wat losser als ze buis zijn he.... gelukkig heb ik lieve vrienden en vriendinnen die er eigenljk altijd wel voor me zijn... en ik ken m'n grenzen gelukkig... ik vind het altijd wel wonderlijk hoe verschiilend de uitwerking vanb drank kan zijn bij mensen.. vriendin van mij word hoe later op de avond (als ze buisis) hoe vrolijker en actiever terwijl ik echt steeds luier word, en als ik niet in beweging blijf dan zou ik zo in slaap kunnen vallen
Laui!
Geplaatst: 18-02-01 18:40
ik verveel me altijd supersnel... Dan ga ik dit doen, en dan dat, en hoe meer drank hoe erger dat wordt. Ik wordt dus super actief. En ik klets als een idioot, lallen enzo. Maar écht dronken ben ik denk ik nog nooit geweest, alleen flink aangeschoten. Mmmm, ik hou van tequila, maar eerst nog 'n weekje school, en dan weer verder lezen...
Laui...
Mike
Geplaatst: 19-02-01 12:52
Citaat:
waren nog maar 10 min thuis en mike hing al boven de plee heb 'm de hele avond niet gezien en ga me vanmorgen niet in z'n buurt wagen *grijnz*
Hehehe! Hee bedankt he! Wat moeten ze nu allemaal wel niet van me gaan denken??? Zo vaak drink ik niet meer (moet vaak rijden he?) Dus ben het niet meer gewend! Hehehehe weet nou gelijk weer WAAROM ik nooit zoveel drink... Was weer een wijze les
Kitty
Geplaatst: 19-02-01 23:32
Ik lust geen bier en geen wijn. Wordt het al vaak een stukje moeilijker. Lust wel Safari of Malibu of Sambuca of Drop Shot... Eens in de drie maanden zakken we eens een beetje door. Op fiets naar vrienden en lekker feesten. Ben gelukkig nooit ziek geweest van drank. Geen kater en ook niet kotsen.
Zal ik ook wel nooit dronken zijn geweest...
Jura
Geplaatst: 20-02-01 11:24
Ik lust helemaal geen alcohol
Alleen een mixje lukt heel soms nog wel (pisang ambon of passoa met jus ofzo)
En ik lust ook geen koffie en prik. Echt makkelijk is dat niet. Gelukkig ben ik met eten een stuk makkelijker.
Maar ach, ik kom nooit in de verleiding om te drinken en te rijden. Hoewel ik het toch jammer vind, want als iedereen om me heen heel erg vrolijk is en ik ben ontzettend nuchter...
Laui!
Geplaatst: 20-02-01 14:00
gewoon water drinken.. t Is wel vervelend als je dingen niet mag... Zoals ik, en soms zijn die dingen echt walgelijk lekker. Zoals Baileys, dat mag ik eignelijk niet (eh, NIET? ik dacht van wel, maar goed, ben nu ook niet meer toerekeningsvatbaar.. Ha ha, mocht ik ooit iemand tegen komen die dat erg vind ofzo). En ik mag ook geen advocaatje, daar kan ik alleen niet oz mee zitten, maar alles waar melk en/of ei in zit mag ik niet. Geef niet, ik leef nog, maar soms wel heel vervelend... Verder ga ik echt wel voor een MARGUERITAtje.... MMM, wel weer een shotje nodig eigenlijk...
Laui
Ontario
Geplaatst: 20-02-01 15:48
Ik hou niet echt van drank. Het enige wat ik echt lekker vindt en waar ik weleens teveel van drink is: (niet lachen hoor) Blue Curacao en Bayley's kweenie hoe je 't schrijft, maar zoiets. M'n pa zegt altijd, je bent er nog veel te jong voor........ boehhhhhhhhhhh
Yor
Geplaatst: 20-02-01 16:59
mmmmmmm BAILEYZZZZZ aargh dat vind ik echt zooo lekker en advocaat trouwens ook met een beete slagroom en hagelslag lekkerrrrrrrrrrrrrrrr verder vind ik ook nietecht veel drank lekker. ammaretto lust ik wel en rum-cola/cola-rum maar baileys... mmmmmm vriendin van mij drinkt ook alleen water, nuja en pissang hihi verder lust ze ook niets.. geen thee, limonade, cola, andere frisdrank lust ze allemaal niet.. verder lust ze soieso weinig dingen hor..
Maaike
Geplaatst: 20-02-01 17:28
passoa jus is lekkel!! en toen ik op texel was met school dronken we daar Koetjes. Wat een koetje precies is weten we niet maar is wel heeeeeeeeeeeeeel lekker!!! drop shot met nog iets erdoor. hmmmmm
Laui!
Geplaatst: 20-02-01 19:17
Oh joh, er zijn zoveel lekkere cocktails in de wereld... Wou ze allemaal wel eens drinken. Heb 7 gekeken nadat ik een beetje teveel appeldrank (geen apfelkorn) op had... Ha ha.. Dat is trouwens super leuk dan! Helemaal niet eng, vooral om 4 uur sochtends... Ha ha Berentzer Apfelkorn ====== JAMMMMIEEEEEEEEEEE
Maaike
Geplaatst: 20-02-01 19:32
apfelkorn vind ik niet zo heel erg lekkel. net mislukte appelsap. en aangezien ik appelsap ook niet errug lekkel vind is apfelkorn ook niet lekkel. leuk woord zeg, dat lekkel!!!!
Anoniem
Geplaatst: 20-02-01 19:48
haha hebben jullie ook bacardi's ? al die smaken hmm vind ik wel lekker alleen poedersuikerduur he hier op een fuif vragen ze al rap 8.89 voor zo een flesje schandaal hahaha en er is ook nog iets anders lekkers dat ik niet van naam ken iets met ice in haha drink ik veel liever dan bier hoor !!
groetjes
pj
Maaike
Geplaatst: 20-02-01 20:05
jaaaaa bacardi breezer!!! das ook lekkel!! hmmm mn mama was laatst zo lief om een flesje mee te nemen uit de winkel voor mij...
Anoniem
Geplaatst: 20-02-01 20:37
ahaha je moet er eens 15 opdrinken op een uur haha dan voel je pas goed haha hip hoi !!!!!!!!
groetjes pj
Yor
Geplaatst: 20-02-01 20:59
ja hier voor een pasoa jus betaal je een tientje.. tijdens uitgaan dan.. aargh belachelijk toch...
Laui!
Geplaatst: 21-02-01 14:32
wow, ik kan me herinneren dat bier 2 piek kostte en cockies 4. Is nu wel iets duurder, maar een tientje? En dat apfelkorn was dan lekker goedkoop, en dan een glas vol alcohol, hoger gehalte dan in cockies...
MMMM
Laui
Yor
Geplaatst: 21-02-01 16:13
ja passoa jus is iets van 9,50 ofzo.. nietnormaal.. maar op georganiseerde feesten is hetmeestal iets van 7,50 ofzo dan is het dus drie muntjes. en baileys 2
Maaike
Geplaatst: 21-02-01 16:16
tsss ik vind t nergens op slaan dat t zo duur moet zijn!!! kan je toch beter thuis blijven en daar gaan drinken. misschien minder leuk maar veeeeeeeeeel goedkoper!! achja....
Marjolein
Geplaatst: 21-02-01 18:13
Ach dan hebben wij als meisjes nog mazel wij worden meestal getrakteerd. Jongens daarentegen moeten hun naam hoog houden en ontzettend veel bier drinken en ondertussen ook nog trakteren.