Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KiWiKo schreef:als hij niks te verbergen heeft hoeft hij ook niet zo hysterisch te doen................
Babsiej schreef:Dus als je niks te verbergen hebt wil dat zeggen dat ze alles maar mag weten ?
Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, maar ook niet als iemand anders dit doet. En nee ik heb niks te verbergen
Goof schreef:Ik kijk ook nooit in mijn vriend's email of telefoon, maar die geeft daarentegen ook geen reden om hem niet te vertrouwen.
In jouw geval zou ik toch echt lichtelijk wantrouwend zijn....
En als hij dan zo te vertrouwen is als hij zegt, tja, wat kan het dan voor kwaad om 1 keer jou zijn telefoon te laten zien als teken van goede wil....
Storm76 schreef:Ilske, hij vertrouwd mij wel (ik heb ook nooit iets verkeerds gedaan), maar ik hem niet.
Ik geloof niet dat hij met andere meisjes date oid, dat kan gewoon niet, we zien elkaar heel veel en bellen de hele dag door. Maar toch ben ik bang...
Babsiej schreef:Dus als je niks te verbergen hebt wil dat zeggen dat ze alles maar mag weten ?
Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, maar ook niet als iemand anders dit doet. En nee ik heb niks te verbergen

Nicole10 schreef:Eens! Ik hoef ook niet in mn vriend zn telefoon te neuzen, heb dr niet zoveel behoefte aan![]()
Maar ik vind dit wel heel verdacht, kom nou, je telefoon verstoppen?? Ik zou t ook niet zo vertrouwen eigenlijk.. Maar goed, wie weet maak je je druk om niks. Ga eens een gesprek met hem aan en vertel hoe je je voelt hierover.
terorita schreef:KiWiKo schreef:als hij niks te verbergen heeft hoeft hij ook niet zo hysterisch te doen................
precies, was het eerst wat mij te binnen schoot..
als meneer niets te verbergen heeft.