"Spijker" broeken probleem!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

"Spijker" broeken probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 17:48

Ik vind het best moeilijk om deze noodkreet te doen maar ik moet toch echt mijn probleem kwijt. Hier komt het probleem en mijn noodkreet:

Ik ben 18 en vrij lang (1.84). Dit in combinaties met mijn figuur zorgt ervoor dat ik geen 'vrouwen'spijkerbroek aan kan. Ik heb vandaag 16 spijkerbroeken aangehad en alles was te klein, te kort, flubberde bij mijn billen, straks bij mijn knieën enzevoort enzevoort

Nu heb ik eigenlijk nog maar een goede broek en heb ik met spoed dus echt een broek nodig. Verdrietig
Ik vroeg me af of jullie een goede zaak weten waar ik een leuke broek kan kopen inplaats van een afzakende mannenbroek Verdrietig

Ik heb maat W33 L34/36 meestal past G-star me goed. Een naam van een merk of winkel zou super zijn. Alvast bedankt voor jullie hulp Ach gut

Eleionomae

Re: "Spijker" broeken probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:49

Broeken van Only geprobeerd? Ik heb ook lastige lengte (1.76, maar lange benen)
Zit meestal met W32 en L34, maar dat is meestal net te kort. Only past mij over het algemeen wel heel mooi Lachen Gstar overigens ook maar die vind ik zo gauw zo duur worden. Indian Rose zou je ook nog wel kunnen proberen Lachen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:50

vraagje: heb je de extra lange broeken van Promis en Miss Etam al eens geprobeert? Die van Etam zijn in ieder geval in jouw lengte.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:51

Ik heb W29 L 34 en de G-star slim fit modellen passen altijd goed, ook G-sus zijn erg fijne broeken. Net als Diesel en Only. Volgens mij hebben ze bij de Forecast ook vrij lange broeken. Van Sutherland (bij de Lady Sting o.a.) hebben ze extra lange modellen.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:54

ik heb het zelfde probleem. Ben lang rond de 1.83, daar komt bij heb aardige slanke benen. Moet vaak de broekmaat 29/34 hebben.
Ik kan erg goed slagen met het merk only. Maar ook de Indian Rose broeken zijn aardig op lengte. Dus inderdaad de merken want frouk ook zegt. Het nadeel van indian rose op dit moment is dat ze zo ontzettend laag zijn in je taille. als je dan bukt met zo'n broek dan heb je je hele bilnaad bloot. Dat het strak zit rond de knieen vind ik ook niet mooi, dus kom dan uit bij de only broeken. Deze zijn ong. 60 euro per stuk

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:07

In Roermond bij t designers outlet. Bij de winkel Mustang. Zitten erg lekker... en hebben ze ook de wat grotere maten. Maar roermond is voor jou niet echt in de buurt ofzo...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:10

Mjah ik heb nu Hollister broeken uit USA, ben zelf ook groot 1.78 en ken de problemen. Die broeken zitten super, maarja om nou even na USa te gaan daarvoor haha! Haha!

Al ééns broeken van G-sus geprobeerd, en inderdaad G-star is goed, en de nieuwe broeken verkrijgbaar bij merkwinkels Kychuci (merk van broek) ofzo heet het, bij osn liggen ze bij Leads bijvoorbeeld. Vrij nieuw merk, en die broeken zijn €100 en ze zitten helemaal geweldig en ook voor lange meiden Knipoog

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 18:13

Super bedankt voor alle tips! Had zo snel niet een reactie verwacht.
Only heeft mijn maat vaak niet liggen (in spijkerbroekken maat) Indian rose wel eens aangehad maar valt vaak net te kort. Waar zit een promis in deze omgeving eigenlijk Bloos
gstar moet ik vaak een W33 van hebben en die bestaat niet in een lengte langer dan 32 echt stom.

Roermond kan ik wel proberen, die winkel in USA kan je die ook online kopen?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:15

Misschien wel. Het merk is Hollister een vrij bekend merk daar, dit is de site http://www.hollisterco.com/hol/homepage.html. Die broeken zijn echt geweldig vind het zonde dat ik er maar 2 meegenomen heb, ze zitten perfect ze hebben alle lengte en breedte maten etc heupbroek of geen heupbroek, brede broekspijpe of niet van alles mogelijk. Maar als dat niet lukt dat nieuwe merk Kychuci ofzo is ook heel goed!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 18:22

Sony super bedankt voor je tip! Wat een onwijs gave broeken heb alleen geen idee welke maat ik moet hebben (er staat 0 t/m 9)Ik ga ook eens naar dat nieuwe merk vragen!

Is na zo'm rot dag al wat blijer Haha!

En je kan ze laten versturen die broeken uit USA!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:24

Kapi_Dust schreef:
vraagje: heb je de extra lange broeken van Promis en Miss Etam al eens geprobeert? Die van Etam zijn in ieder geval in jouw lengte.

ja die zijn super, heb ik ook altijd!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:25

Ik heb maat 28/34 (ben 1,83m maar geen superlange benen) en de broeken bij H&M passen meestal wel..... zijn goedkoop, maar veertig euro!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:26

Leest even mee. Kan je voorderest niet helpen!

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:46

Bij de WE hebben ze extra lange broeken, en ook de broeken van Esprit zijn er in extra lange maten. Hier pas ik in met maat 38 en lengtemaat 36 (ben 1.83 ) Haha!

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:16

Ik zie dat je ook wel in Leeuwarden bent??
In Leeuwarden heb je een winkel en die heet fiftysix. Daar verkopen ze Gstar voor dames in lengtemaat 36 en heb je zo waar nog keuze uit een aantal modellen en kleuren.
De collectie van WE in lange maten valt erg tegen, een paar jaar geleden hadden ze veel meer. Esprit heeft er soms wel eens een langer model tussen, maar valt voor mij nog steeds te kort. Boos!

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:55

Al bij Jeans Centre geweest? De broeken van Garcia zitten mij erg goed (ben ook lang) en zijn niet eens duur!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:02

Ik heb net een ontzettend mooie broek van LTB gekocht bij de Lake Side, in maat 28-34. Ik heb dus ook niet een al te makkelijke maat, maar met een beetje zoeken is er altijd wel wat te vinden. Ja

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:16

Ik heb de zelfde maat broek als jij.. en ik ben vrij klein, en alles is altijd 20meter te lang. Vooral de broeken van de Mango & Only. Dus misschien moet je die is proberen? Clown

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:18

Ik haal altijd mannenbroeken bij de New Yorker, en vind ze bij mij erg mooi zitten. Ben 1.82 en heb lengtemaat 34, maar die is eigenlijk nog niets te lang!
En indd. extra long afdeling bij Miss Etam.

Miiessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:23

Ik slaag bij de Rode Winkel 9 van de 10x omdat ze daar een zeer breed asortiment hebben.. het is alleen wel wat prijsig maar dan heb je wel wat Knipoog
Suc6! Lachen

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:25

Mango broeken zijn ook heel lang inderdaad ! Bij de forcast zjin ze mij veel te kort. Ik ben niet heel groot maar wel heel dun en heb lange benen dus die verhoudingen zijn wat krom maar meestal kan ik bij only broeken wel iets passends vinden. LTB heb ik ook 1 broek van maar die ik helaas ook te kort achteraf Boos!.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:31

Mijn LTB is juist te lang.. Maar ik ben zelf ook niet heel lang, maar 1.72. Heb alleen wel lange benen in verhouding tot de rest.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:35

Ik heb een 26-32 en is mij echt te kort Boos!:(:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:43

Ik ben 1.86 en moet meestal maatje 29/30 hebben, met lengte 36 ( maar die bestaat bijna niet, dus een hele lange 34 )
Kan prima slagen hoor! Ja
Merken als Only, Fornarina, Mogul, Kuyuchi, Miss Sixty etc.
Heb laatst een broek van Cimarron gekocht, die is zelfs té lang! Clown ( heb ook nog een te lange Only trouwens )
Lange spijkerbroeken zijn er tegenwoordig zat te vinden, nette broeken is een ander verhaal. En ja, je komt wel uit bij de merkbroeken...maar ja oliebol happens.

Oh en trouwens, de extra long gevallen van de WE, Miss Vretam e.d., zijn 9 van de 10 zeker nog 10 cm te kort Clown Haha!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:54

Ik heb net zoals TS 33 wijdte en 34/ 36 lengte Haha!

Koop wel eens mooie broeken bij Reinders, maar geloof dat die winkel alleen in het oosten zit.
Verder heeft het merk CLP jeans ook hele mooie broeken in die maten. Of Crush jeans?