Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Volgens mij valt het super mee wat je moet kunnen voor Deurne. En je gaat er toch naar toe om te leren?
De paardenhouderij (niet deurne!) opleiding heeft trouwens helemaal geen eisen van kunnen enzo. Ja alleen van je algemene kennis zeg maar zoals elke andere opleiding.
Wellicht kan je anders kijken of je ergens een dag in de week mee kan draaien op een paardenbedrijf? Manege of handelsstal o.i.d. dat je zeg maar meehelpt in ruil voor alles wat je daar kan leren
Edit: Deurne is niet 1 opleiding he? Het is een school met vele verschillende paardenopleidingen, van paardenhouderij tot sportruiter. Dus eisen zullen ook volledig afhangen van wat je eigenlijk wilt.
Liedje schreef:Moet je voor Deurne geen havo hebben?
mAnDyXX schreef:ik wil ook naar Deurne zit ook op VMBO-T en had een Mail naar Deurna gestuurd en er zijn maar heel weinig eisen hoor! dus ik zou als ik jouw was ook gewoon een mailtje erheen sturen
Maureenn schreef:Uhmm ik weet niet welke richting je wilt gaan doen maar zelfs als je nog nooit gereden hebt word je toegelaten. zelfs nog als je bewijze van spreken nog nooit een paard gezien hebt.
Dus niet zo onzeker
Lynn_Nikita schreef:emn daarbij staat dit verkeerd, dit hoor niet bij mensenwelzijn te staan
Maureenn schreef:Ik zou wel even goed nadenken over les gaan geven. wil je les gaan geven op een manege? dan verdien je echt geen drol. je kan ook les gaan geven zonder een papiertje en verder er een leuke baan naast zoeken.
(dit is niet bedoelt om je aftevallen hoor
Ik wil de richting horse en health gaan doen!
Maureenn schreef:aha oke op die manier. dat is al iets anders![]()
en dan de kant Horse & Leisure kiezen?