Spion : Telefoon !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Spion : Telefoon !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 10:07

Ik heb eens een vraagje !
Kijken wat mensen hun reactie zou kunnen zijn ..

Stel :

Jij hebt een leuk weekendje met je vriend/vriendin .
Voor de laatste dag is er een hotel gereserveerd .
Jullie hebben een leuke avond samen en besluiten wat te gaan drinken op het terras .
Hierbij vergeet je iets en je lover biedt je aan om het even te halen !

Dit is prima natuurlijk maar :
Jij hebt je telefoon boven laten liggen !

De volgende dag vertoont je lover een wat vreemd gedrag ...
Hierbij ga je vragen stellen en je komt er dan achter dat .............
Hij of Zij in je telefoon heeft zitten koekeloeren !!

Wat is jou reactie ?
Vind je het normaal , moet het kunnen ?
Of vind je het abnormaal en wantrouwend overkomen ??

Ben benieuwd Lachen

EnelyaT

Re: Spion : Telefoon !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:30

Nouja, eigenlijk dit (vorig) weekend zoiets meegemaakt.. Hij had dus in mn telefoon gekeken, en zonder uitleg, kunnen die smsjes héél vreemd overkomen..
Hij had dus een smsje van een vriend van me helemaal verkeerd geïnterpreteerd.. Bonje dus..

En nee, ik vind eigenlijk, dat als je lover in je telefoon wil kijken, dan moet hij dat maar vragen, dan kan hij gelijk vragen waar die smsjes over gaan.. Anders gaan ze allemaal rare dingen denken *ik heb een jaloerse vriend..*

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:59

mijn ex heeft het ook een paar keer gedaan, ging ik even naar de wc kwam ik terug zag ik m nog net mn telefoon weer terug leggen.
Heb m toen gevraagd waarom hij dat deed en m vriendelijk verzocht dat niet weer te doen want als hij me echt vertrouwde dan was dat nergens voor nodig.
Later flikte hij het nog een keer en ben ik goed boos geworden. Sindsdien heeft hij het volgens mij nooit weer gedaan.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:09

Nou ik vind het niet kunnen hoor......
Mijn vriend en ikdoen dat ook niet bij elkaar. Ik weet ook dat mijn vriend er geen problemen mee zou hebben als ik dat wel bij hem zou doen, maar ik vind het gewoon niet echt netjes.

Wat ik wel doe ik zijn email lezen, maar dat is meer omdat hij er helemaal niks van snapt en ook maar zelden email krijgt en dat gaat dan meestal ook nog over iets wat ik voor hem op marktplaats heb gezet of over vrachtwagens. Zie ik iets dat wel persoonlijk zou kunnen zijn, dan laat ik het dicht en laat ik het hem lezen als hij thuis is.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:26

Waarom niet? Mijn vriend ik kijken ook in elkaars telefoon en mailbox. Wij hebben geen geheimen voor elkaar.
Maar ik begrijp goed als je dit niet leuk vindt. Misschien er gewoon met hem over praten?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:30

ik zou er gewoon een grapje over maken
in de trant van hee joh, vertrouw je me niet,
er is niks in mn leven dat jij niet weet hoor.

ik bedoel als je niks te verbergen hebt, en hij maakt zich toch zorgen, dan is het toch wel zo eerlijk om hem er ook van te verzekeren dat er niks aan de hand is?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:45

Ik vind dat wel redelijk normaal ja, heb niks te verbergen maar snap wel dat hij dat ook zeker wilt weten Knipoog Ik kijk ook wel eens in zijn telefoon, vind ie ook niet erg.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:47

Als hij of zij die bevestiging nu nodig heeft, bijvoorbeeld i.v.m. eerdere nare ervaringen of onzekerheid. En jij hebt niets te verbergen..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:26

Als hij zegt dat hij even in me telefoon kijkt vind ik dat geen probleem, als hij het ongevraagd doet (of zonder het even te meldden) dan zou ik dat toch niet leuk vinden.
Niet omdat ik geheimen zou hebben, maar het is gewoon mijn telefoon Knipoog.
(dit staat hier verkeerd, ik tem even)

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:46

Dit hoort niet onder mensenwelzijn. Ik Tem even....

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:02

Mijn vriend kijkt zo vaak in mijn telefoon, en dan helemaal niet om mij te controleren. Ik kijk ook zo vaak in zijn telefoon.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:21

[TV] --> [LZP]

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:32

Op deze manier ben ik er bij mijn ex achter gekomen dat ie verliefd was op een ander!
Het is niet echt aardig om je vriend of vriendin te checken maar soms blijkt het achteraf wel nodig te zijn geweest!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:38

tja van mij mag mijn vriend best mijn sms-jes lezen hartstikke boeiend maar niet heus maar als hij er iets raars van denkt moet hij het wel gewoon vragen en niet raar of achterdochtig gaan lopen doen.

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:44

mijn vriend mag altijd in mijn mobiel kijken, heb niets te verbergen,, maarja 't is voor iedereen verschillend...

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:47

Hij mag kijken, maar dan moet ie het wel even vragen. Best onbeleefd om zomaar in je telefoon te kijken, alsof hij je niet vertrouwd Verward

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:50

Aan de ene kant was het netter geweest als hij het even gevraagd had aan de andere kant zou ik er persoonlijk geen probleem mee hebben aangezien ik niks te verbergen heb. Als je wilt dat hij het niet meer doet zou je daar gewoon normaal over moeten kunnen praten. Niet verwijtend maar begrijpend. Dat geeft meestal nog het beste resultaat.

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:51

ik vind het niet kunnen zonder te vragen. Mijn vriend kan niet in mijn telefoon kijken heb een wachtwoord erop die heb ik er altijd al opgehad voorals die gestlen werd ofzo kan niet iedereen even snel in mijn telefoon komen maar dan vraagt hij altijd van wat is je wachtwoord en dan zeg ik dat en dan mag hij gerust in mijn telefoon kijken

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:51

Als mijn vriend in mijn telefoon wil kijken moet hij maar in mijn telefoon kijken heb ik geen problemen mee ,, als je niks te verbergen hebt dan maakt dat toch niet uit ? en als die de smsjes verkeerd begrijpt moet hij maar om uitleg vragen..
En hij heeft gezegt als je niet wil dat ik in je telefoon kijk moet je het gewoon zeggen Haha!
* Hij is lief (A) Haha! *
Maarja iedereen denkt er anders over Tong uitsteken

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:59

Mijn man heeft mijn foon regelmatig in zijn handen om oa te bellen. Of hij dan ook sms-jes checked weet ik echt niet. Ik heb ook niets te verbergen. Zijn telefoon ligt meestal thuis (ja ik weet het.... wat is het nut van een mobiel dan Tong uitsteken ) Dus ik ga er vanuit dat er ook niets raars op te vinden is.

Ik snap dat het geen makkelijk onderwerp is, hij kan moeilijk op de man af vragen of je vreemd gaat of iets doet wat hem niet zint....... Dus dat hij het doet vind ik niet zooooo vreemd. Netjes is het niet iig.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:03

als hij het vraagt, Prima.
maar het stiekum gaan doen vind ik niks.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:05

MissEvil schreef:
Nouja, eigenlijk dit (vorig) weekend zoiets meegemaakt.. Hij had dus in mn telefoon gekeken, en zonder uitleg, kunnen die smsjes héél vreemd overkomen..
Hij had dus een smsje van een vriend van me helemaal verkeerd geïnterpreteerd.. Bonje dus..

En nee, ik vind eigenlijk, dat als je lover in je telefoon wil kijken, dan moet hij dat maar vragen, dan kan hij gelijk vragen waar die smsjes over gaan.. Anders gaan ze allemaal rare dingen denken *ik heb een jaloerse vriend..*

Ja inderdaad, dat vind ik dus ook.
Ze kunnen dingen dan heel anders opvatten dan ze eigenlijk bedoelt zijn. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:07

Ik zou het okee vinden. Ik heb echt geen geheimen voor iemand anders. Mijn ex heeft ook het wachtwoord van mijn hyves.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:10

Ik vind dit dus echt niet leuk! Mijn lief doet dit wel eens, en de laatste keer had ik mijn telefoon uitgezet en toen was ik bij mijn pleegouders en toen kwam ze daar heen en toen keek ze heel sip en toen zei ik wat is er, toen zei ze ja ik heb je puck-code nodig, dus ik zeg waarom wilde jij dan nu alweer in mijn telefoon kijken? Maar oeehhhh ik baal daar zo van, er staat niets in, maar het gaat om het gevoel dat ik een stukje privacy verlies daarmee. Ik vind het niet kunnen. Overigens deed mijn vriendin dit ook met e-mail ect ect.

Het gaat mij er niet om dat ze dingen leest, want ik heb niets te verbergen, gaat mij om het feit dat het niet gevraagd wordt en ik een stukje privacy voor mijn eigen gevoel verlies. Ik hoef haar SMS-jes en e-mail berichten ook niet te lezen, dat is iets van haar. Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:13

Ik heb niets te verbergen dus van mij mag hij kijken.