Mijn vriendin is volgende week vrijdag (de 31e) jarig en mijn cadeautje aan haar is een nachtje in een hotel in Scheveningen de nacht van 29 op 30 augustus. Woensdag (de 29e dus) gaan we daar 's middags heen, gaan we naar 't strand. Het avondeten (we gaan daar uit eten) betalen mijn ouders, als cadeau voor ons samen (ik ben net jarig geweest). Daarna nog even naar het strand. De volgende dag gaan we samen ergens brunchen en daarna weer naar huis. Het enige wat ik dan moet betalen is €65,- voor de kamer (niet p.p. dus) en de brunch. Nu vinden m'n ouders dit teveel kosten voor mij alleen. M'n moeder's argument was: "Voor mij koop je écht geen cadeau van €80,-!" En m'n vader's argument was: "Nee, nog geeneens van €8,-." Dat is natuurlijk onzin, maar ik vind dit echt niet zoveel. We zijn zaterdag trouwens 16 maanden bij elkaar. Ik wilde zelfs nog een klein cadeautje kopen, omdat ik het toch niet zo leuk vind om alleen dat als cadeau te geven.
Wat vinden jullie?
PS. Ik krijg 50 euro zakgeld per maand.

En in m'n beginpost staat dat we al 16 maanden samen zijn. Voor m'n verjaardag heb ik van haar een kettinkje gehad met een hangertje van, bij elkaar, €100,-. 
.)