Mijn nieuwe buren houden er een nogal luidruchtig en apart sexleven op na. Ik ben blij voor ze hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar er schalken complete opera's door de straat en dus ook door mijn huisje. Midden op de dag, midden in de nacht, plaats en tijd maakt hun duidelijk niet uit. En ook de frequentie niet. Het is mij al duidelijk dat ze het er erg druk mee hebben.
Ik vind het nogal genant om hierover te "klagen". Het is toch anders dan wanneer je vraagt om de stereo wat zachter te zetten. Maar volgens mij hebben ze er vanacht zelfs een feestje voor gegeven. Het was een hele kudde! En je kan al raden wat voor herrie dat heeft gegeven. Ben uiteindelijk maar met mn i-pod in mn oortjes gaan slapen.
Zou jij naar je nieuwe buren durven stappen om te vragen of ze het in ieder geval s nachts wat rustiger aan zouden kunnen doen? En hoe zou je dat doen? Ik durf er echt niet op af te stappen. En mn vriend is nog 4 weken weg voor zn werk, dus die kan ik er ook niet op af sturen. Tips?
Ik realiseer me dat dit verhaal voor de jongere bokkers niet echt gepast is, dus vandaar de "16+" in de titel