mijn lieverd is net meer naar zijn werk, en nu ben ik dus weer klaar wakker
trouwens, word helemaal gek van die k*t baas van hem
michiel werkt van half 7 's ochtends tot ongeveer 6uur/half 7 's avonds. Daarmee verdiend hij maar € 100,- in de week... durft die *piep* baas ook nog te zeggen van je bent me veel te duur
wat nergens op slaat want € 100,- voor zoveel werken in een week is heel erg weinig..
En zaterdags moet michiel dus ook nog aan het werk.. dus hij werkt 6 dagen in de week voor maar € 100,- niet normaal dus.. Slavenarbeid hoor waar die baas van hem mee bezig is,
Dus zeg ik tegen michiel zoek ander werk.. maarja hij durft niet bij die kerel weg omdat zijn baas hem uitscheld voor alles en nog wat
bijvoorbeeld als hij een avondje niet op visite wil/kan komen is michiel meteen een dikke kl**tz*k of een dikke l*l etc. Een keer zou hij om half 1 weer thuis zijn uit zijn werk want wij gingen 's middags weg.. wist zijn baas ook.. wou michiel mij een smsje sturen dat hij er aan kwam.. alleen dat smsje ging prongelijk naar de zoon van de baas, maar die ging met het smsje naar pappie toe
en waarom weten we niet maar hij stond hier weer als een dombo op michiel te schelden en dat hij michiel wel door het raam kon gooien zo kwaad was hij en als michiel die avond niet op visite kwam koffie drinken was michiel ontslagen
nou hoe achterlijk ben je dan als je als ''baas'' zijnde zo doet!
zaterdag was het 's ochtends en 's avonds ook weer zover.. 's ochtends had michiel zich ff verslapen omdat hij gewoon kapot is door het werk wat hij doet en amper kan eten en drinken omdat ze aan een stuk door moeten.. hij is trouwens stratenlegger
Nou hij moest zaterdag er dan om half 8 zijn, maar om 3 minuutjes over half 8 belde zijn baasje alweer op.. hij was aan het schelden en doen en dat michiel maar een m*ng**l was en een mietje. michiel dus snel er weer heen geraced omdat die vent anders nog achterlijker ging doen.. 's avonds thuis kreeg michiel een smsje,; Komen jullie morgen ook? jullie zijn dan uitgenodigd voor de verjaardag van E, R is volgende week jarig maar viert hem nu ook. Naja wij konden niet, en hadden niet zoveel zin omdat die gast altijd zo achterlijk doet tegen michiel dus zeiden dat we niet konden. Wat voor een achterlijke reactie kregen we weer een stomme reactie. dat was het volgende,; Je bent gewoon een meeloper en mietje , duurt zeker de hele dag. geeft niets hoor, en dat paard is zeker ook weer belangrijker dan E & R.
Okee we weten nu hoe een l*l jij bent.
Moi.
Nou dat smsje kreeg hij dus. Ik vind het niet normaal meer er probeer het in zijn hoofd te krijgen dat hij ander werk moet gaan zoeken. Maar hij durft het volgens mij niet. Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet..
hij is bijna nooit vrolijk meer en loopt alleen nog maar over alles te zeuren.. Dat sinds hij bij die vent komt en werkt. van die baas moet hij mij maar wat los laten blablabla... ik weet momenteel niet meer wat ik moet
michiel is zo bang voor die vent dat hij geen tegenwoord durft te geven, maar als die baas zou zeggen ga zitten en lik de grond doet ie het. 
Sorry maar ik moest mijn verhaal een keer kwijt want ik zit er heel erg mee

Voor degene die geen zin hebben te lezen, ik begrijp het wel
maar het moest er ff uit
Anders weet die baas heus wel dat hij véél te weinig betaalt en daar makkelijk problemen mee kan krijgen! Als het mijn vriend zou zijn had ik hem een forse maat 39 onder zijn achterkant gegeven, dat hij die baas heel gauw moet laten weten dat dit écht niet kan!! Dat ziet hij toch zelf ook wel? Dan schelden ze hem maar verrot (dat doen ze nu ook al dus wat verandert er eigenlijk) maar ik zou geen dag langer bij die baas blijven. Maar evengoed wel vervelend, veel sterkte ermee hoor en laat je ons weten of er iets verandert?