Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:"Hoera een kindje (op komst)" kaarjes zijn er toch ook wel? Dat dekt de lading ook aardig.
_rosita_ schreef:best vreemd idd.... hoera zwanger kaarten zijn er zat te krijgen
Sammie schreef:Ik wil niet lüllig doen, hoor maar zwanger zijn dat komt ietsjepietsje vaker voor dan adoptiezwanger (wat toch ook weer een nieuwe verzonnen moderne kreet is) zijn. Zo vreemd vind ik dat dus niet. Onkosten wegen niet op tegen de inkomsten De kaarten van een kindje wat gearriveerd is, zijn er wel maar deze kaartjes waar jij naar zoekt zijn er denk ik niet. Misschien bij een bijzondere boekenwinkel of kijk op hallmark.nl . Maar gewoon een kind op komst zou imo ook voldoen, toch? Het gaat om het idee, de gedachte dat je aan ze denkt en met ze meeleeft.
_rosita_ schreef:Dan zou je het ook niet vreemd moeten vinden.best vreemd idd.... hoera zwanger kaarten zijn er zat te krijgen
Sammie schreef:_rosita_ schreef:Dan zou je het ook niet vreemd moeten vinden.best vreemd idd.... hoera zwanger kaarten zijn er zat te krijgen
mariellexxx schreef:Je kan de kaart ook via hallmark meteen doorsturen naar het gewenste adres!
Ik heb het al meerdere keren gebruikt, en ben er heel erg over te spreken!
_rosita_ schreef:alsjeblieft als je alleen wilt zitten mierenn**ken, ga dat dan even lekker ergens anders doen.
ik heb hier geen zak en je irriteerd me mateloos met je gezever!