Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die mevrouw die pikte mij eruit en vertelde dat dat niet het geval zou zijn. Men wat werd ik link, ik wist het toch zelf wel
Ze vertelde dat ik in de zorg zou gaan werken. En inderdaad heb ik jaren in de zorg gewerkt, en had het er goed naar mijn zin. Dat zijn dingen die ze echt niet had kunnen weten, maar toch kreeg ze dat door.
Heb ondertussen genoeg ervaringen gehad om te weten dat er mensen zijn die het echt kunnen maar ook dat er genoeg mensen tussen lopen die maar wat doen en eigenlijk van niks afweten
Op de laatste dag dat wij daar waren zaten we 's avonds op het terras, en hij kwam er ook bijzitten. Ik was even weg met iemand en toen had hij dus met mijn moeder zitten praten. Ik weet het niet exact meer, maar het kwam er op neer dat hij op de 1 of andere manier wist dat ik ziek ben en hij zei dat ik hulp nodig had. Aan het einde van de avond (uur of 1 's nachts) kwam ik weer terug bij hun, en toen gaf hij mij een gouden kruis ingelegd met rode en witte 'stenen'. (meer glas). Als ik dit onder mijn kussen zou leggen zou het me geluk brengen. Uiteindelijk bleek het geen echt goud, maar het gaat natuurlijk om het idee.Utan schreef:Ik geloof er niet in.

PeruaansePas schreef:Ik 'geloof' er niet in, ik accepteer dat het bestaat. Het is meer een 'weten'.

VIPPIEKIPPIE schreef:Ik geloof er wel in, al ben ik van mening dat veel mensen doen alsof. Ook denk ik dat iedereen wel de "gave" bezit, maar dat ze hem wegdrukken of niet meer ontwikkelen. -Zoals je bij kinderen vaak dingen ziet en hoort, maar die als raar of niet waar worden gezien, en dat je dus wanneer je opgroeit jezelf ervoor blokkeert zeg maar- . Jezus, hoe moet ik dit uitleggen??
shadowflower schreef:jups .. t is mijn werk en ik doe het met veel plezier. mensen zo blij maken met een consult en dier en mens dichter bij elkaar brengen is het mooiste wat er is.
Hanneke84 schreef:Utan schreef:Ik geloof er niet in.
Gelukkig mag dat en geeft dat niets
Al zou het wel fijner zijn als je verteld waarom niet.
Meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen.

.
De ander had ik ook veel moeite mee hoor, maar dat is op een andere manier gegaan
shadowflower schreef:ach vroeger werkte ik ook met vragen. Nu niet meer. doe het liever zo dan komt er veel meer naar boven. Tevens doe ik het nu via de telefoon zodat het wat persoonlijker is.
@ bitchywitchy ... bij wie heb je je paard laten readen ? toevallig nancy ?
VIPPIEKIPPIE schreef:Ja, maar k zou wel op een paar dingen antwoord willen hebben. Zeker nu 2 paarden vanwie ik dolgraag een reading zou willen hebben niet meer in mijn bezit zijn. Waarvan k er eentje nog elke dag mis..De ander had ik ook veel moeite mee hoor, maar dat is op een andere manier gegaan
BitchyWitchy schreef:shadowflower schreef:ach vroeger werkte ik ook met vragen. Nu niet meer. doe het liever zo dan komt er veel meer naar boven. Tevens doe ik het nu via de telefoon zodat het wat persoonlijker is.
@ bitchywitchy ... bij wie heb je je paard laten readen ? toevallig nancy ?
Ja!
Was echt heel treffend!
En ook nog door.....
*spiekt ff in haar profiel*