Liefdesverdriet, Tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

Liefdesverdriet, Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 10:55

Hallo iedereen!
Vrijdag heeft mijn vriendje het uitgemaakt. Ik had al een beetje het idee dat hij het niet meer zo zag zitten, maar dat hij het uit zou maken had ik niet verwacht.
Toen ik er zelf vrijdag over wou beginnen, begon hij zelf al. En het viel me best zwaar. Echter 's avonds was ik heel vrolijk en ben ik met vriendinnen naar de TTNacht geweest en ik heb me vreselijk vermaakt.
Gistermiddag heb ik lekker paardgereden en voelde me erg goed. Maar gisteravond stortte ik helemaal in. Ik heb gisteravond niks anders gedaan dan huilen, toen ik weer een beetje bijgekomen was. Wilde ik hem nog wat spullen teruggeven, ik wist dat hij om 22.00 moest werken, dus ik zorgde dat ik er na 22.00 was. Ik had even geen zin in hem..
Dus ik kwam bij zijn ouders op de bank te zitten en kreeg een glaasje drinken.. Ik zei:'Ik denk ik kom even na tienen, want ik hoef hem nu even niet te zien..' Zijn moeder keek me verschrikt aan en vroeg waarom.. Bleek dat hij nog helemaal niet had verteld dat het uit was!
Dus ik heb het hele verhaal moeten vertellen en moest heel erg huilen weer... Zijn moeder was erg geschrokken en bleef me maar knuffelen, ze vond het helemaal niet leuk. Want ze vond mij en mijn vriendje een superleuk stel, ik kon het goed met zijn moeder vinden en kwam er ook regelmatig langs als mijn vriendje niet thuis was, dan gingen zijn moeder en ik GTST kijken.
Zijn moeder zei tegen me dat ik nog altijd welkom ben en dat we wel samen GTST moesten blijven kijken.. Ik kreeg nog een glas drinken en toen moest ik naar huis, want mijn broer had de auto nodig.
Vandaag voel ik me leeg, ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven en voel me gewoon belabberd..
We hebben maar 3 maand gehad.. Maar op een of andere manier voel ik me nog leger dan toen ik gedumpt werd door mijn vorige vriendje, waar ik 7 maand mee heb gehad...
Ik moet telkens huilen, en voel me vreemd..
Wie heeft er tips om wat vrolijker te worden?

Renee__

Re: Liefdesverdriet, Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:58

Zoek afleiding, ga leuke dingen doen en zorg dat je niet zo vaak verveeld, zodat je niet vaak aan hem hoeft te denken.
En tijd...

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:59

heej meis, heel veel sterkte iig.
ik weet hoe het voelt, en het voelt echt zwaar pannekoek gewoon.
ik ben er toen overheen gekomen, door me heel veel op school te gaan richten ( is altijd goed:P), en verder heel veel dingen met vriendinnen enzo doen. maar een goed potje huilen lucht ook altijd wel erg op, en ik zou als ik jou was de spullen die je aan jullie doet denken, even ergens opbergen waar je ze niet kunt zien, wil ook namelijk nog wel eens werken.
in ieder geval sterkte;)

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:01

Ga leuke dingen doen! met vriendinnen op stap,film kijken,koekjes bakken,uitgaan noem het maar op.
Zoals hierboven word gezegd afleiding zoeken.En zorg ervoor dat je mensen om je heen hebt die je van de bank af trekken als je het helemaal niet meer ziet zitten.
Gewoon lekker verder leven.Het is heel moeilijk maar het helpt wel!
Sterkte!

juffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:05

Hey meis,
Ik heb dit alles 2 weken geleden meegemaakt, en weet hoe je je voelt echt zwaar klote.. ik ben er nog steeds niet overheen en zou me god niet weten wat ik er tegen moet doen.. ben ik hem notabene gister nog tegen gekomen staat hij pal voor me neus met een ander te zoenen.. ik dacht dat me wereld instorte nog steeds trouwens..
sterkte ermee;)

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:18

ik ken het meis, 3 maand geleden heb ik t ook meegemaakt. heb het er nog steeds heel ,moeilijk mee, maar zoek gewoon veel afleiding. ga leuke dingen doen met vriendinnen, lekker stappen enz.

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:58

Hee Corrine meisje,
Ik snap precies hoe je je voeld, zo'n leeg gevoel.
Je mag je ook best poedersuiker voelen en je lekker laten gaan, probeer aan leuke dingen te denken, bijvoorbeeld wat voor leuks je deze zomer nog wilt gaan doen..
Ga iets gezelligs doen met vriendinnen en zoek afleiding!
En je kan me altijd aanspreken hé!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:05

ik voel me op dit moment precies zo met dat overgeven. Alleen heb ik nu een 'ruzie' en is het neit uit.
sterkte!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:28

Idd, zoals bijna iedereen al zegt, afleiding zoeken.
Ga leuke dingen doen, stappen winkelen iets wat je graag doet Lachen

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:34

afleiding zoeken werkt wel, maar je verdriet moet er ook uit hoor!
dus gewoon lekker janken! zielige liedjes luisteren... en DAARNA iets leuks doen.. Ach gut
dan voel je je beter omdat je na een huilbui vaak weer even relaxter bent..

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:37

precies, veel huilen , mooie zielige liedjes met mooie teksten luisteren, nog meer huilen, en dan pas iets leuks gaan doen Lachen

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:53

Ik heb het ook uuh 3 maanden geleden gehad.. en nog steeds niet overheen hoor , maare zoek afleiding ! dat is het beste wat je kan doen en wis ze berichtjes en fotos uit je mobiel ( heb ik nog steeds niet gedaan erg fout want heb ondertussen ook al x seks met hem gehad wat helemaal niet goed is natuurlijk maarja is nou eenmaal gebeurd we hadden besloten om vrienden te blijven ) en neem de eerst komende maanden afstand en daarna weer wat praten enso..helpt miss ook om wat te smsen met jongen die gewoon je beste maatje is ? althans ik heb een goede vriend van de paarden waar ik alles aan kan vertelen en vaak luisteren jongens nog beter dan vriendinnen Knipoog Sterkte ermee

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 16:00

Verzamel je vriendinnen om je heen, zorg dat je de hele dag bezig gehouden wordt en probeer vooral in te zien dat het zo echt beter is voor jou. Iemand die jou niet meer wilt is jou niet meer waard, je verdient zo veel beter. Dus vooral leuke dingen doen en probeer zo min mogelijk alleen uit te huilen: dan pieker je veel minder, en troost van anderen help echt erg goed.
Heel veel succes, ik zit in hetzelfde schuitje!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 16:31

bdankt voor jullie lieve reacties.. afleiding zoeken probeer ik ook.. Maar het is vandaag zondag en er is weinig te doen..
Er hoeft maar iemand iets tegen me te zeggen en ik jank alweer.. Ik ben de hele dag alleen maar aan het eten en slapen.. En eigenlijk moet ik nog wat doen voor school.. Ik kan me er alleen niet toe zetten, heb al een aantal keer word opgestart maar na een paar regels weet ik het al niet meer.. En stop ik maar.. Ik kan echt nergens anders aan denken, ik word gek ervan...
Nu ben ik alweer aan het huilen..

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:28

jeetje dat is rot voor je !! Probeer inderdaad ergens anders aan te denken ( makkelijker gezegd dan gedaan ) en ga leuke dingen doen.Wat een hele lieve moeder heeft hij trouwens zeg!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 18:04

Ja, zijn moeder is echt heel lief! Ik kwam er ook heel vaak als hij niet thuis was! Want ik vond het er altijd supergezellig!

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:10

heey meis, wat rot voor je zeg Ach gut mijn beste vriendin haar vriend heeft zo'n 2 maanden geleden ook uitgemaakt.

Ik heb heel veel met haar gedaan, dat deed haar erg goed, dus probeer dat ook te doen. Zijn er misschien dingen die je wel deed voor je hem kende en toen je met hem had niet meer? Er is vast wel iets, probeer die dingen weer op te pakken dat helpt ook! En echt je zult denken dat je nooit meer een jongen vind zoals deze, maar echt waar meis die vind je wel weer, zelfs beter want deze heeft je laten vallen!

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:27

oeh, je had het me idd op de manege verteld.. sterke..
ga gewoon weer heel veel paardrijden Haha! niet té veel natuurlijk, want dat is niet goed voor je rug..

succes, gaat het alweer een beetje?

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:31

Voor mij ook ruim 2 weken geleden dat mn verkering uitging. Je moet je leven weer oppakken met jezelf! Probeer goed voor jezelf te zorgen en jezelf een beetje te verwennen. Veel leuke dingen doen, lekker shoppen, lekker eten (al is dat moeilijk als je misselijk bent) Kijk uit voor foute mannen op dit moment want die grijpen meestal hun kans als je verkering net uit is. Eerst maar weer eens lekker je leven oppakken allee

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 14:15

Vandaag voel ik me opzich erg goed Lachen
Ik heb gister even met hem gebeld, ik had namelijk nog een verassing voor hem gepland. Ik had een blouse voor hem besteld die hij heel graag wilde hebben. En ik belde hem daarover op. Wel grappig, hij had m zelf ook al besteld. Toch krijgt hij hem nog van me.
Vandaag moet zijn zusje voor haar brommercertificaat en als ze slaagt mag ze mijn scooter lenen. Dus vandaag zie ik hem weer. Ik weet niet hoe ik ga reageren, maar ik zie wel Lachen

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 14:29

nou meid ik weet hoe je je voelt. na bijna 3 jaar relatie wilde mijn vriend ook niet meer.. ik heb ruim anderhalf jaar verdriet gehad (heel erg, bijna 10 kilo afgevallen, gaf veel over enz, heel heftig dus) Maar op een gegeven moment ben ik gaan inzien dat ik inderdaad echt afleiding moest gaan zoeken en leuke dingen moest gaan doen. Goed ik had er dan geen zin in, maar ik had zoiets van: ik kan me beter rot en verdrietig voelen in een leuk cafe of restaurant met mn vrienden dan alleen in mn huisje! want dat is nog 10 keer zwaarder. Gewoon alles aanpakken en leuke dingen doen, dan kom je er vanzelf uit. En laat jezelf maximaal een uur per dag toe even verdriet te voelen en dan weer verstand op 0 en weer verder gaan! Hielp bij mij ook.. Want tijd en ruimte voor je verdriet is wel nodig anders schuif je het alleen maar opzij.. Nou met jouw 3 maanden relatie moet je er vast weer helemaal bovenop komen!

sterkte!

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 18:43

sterkte ermee Knipoog
Ik weet precies hoe het voelt...zwaar klote ...

probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en zo min mogelijk alleen zijn.
en alles eruit gooien wat je dwars zit hoor,dan kom je er sneller overheen.
en je zult zien dat het elke dag een beetje beter gaat.. Ach gut

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:58

acceptatie en afleiding. Geloof me dat is het enige dat helpt Knipoog ik ben ook helemaal kapot geweest. Dagelijks huilen tot mijn moeder er gek van werd. Ik zat er niet meer uit! bleek, rode en geirriteerde ogen, verward en gestresst.
Ik gun niemand dat gevoel. Dus probeer gewoon weer open te staan voor andere jongens Lachen

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 08:34

hoe is het gister gegaan, meis?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:35

Gister is ze niet geslaagd, dus ik hoefde niet langs.
Vandaag even een moeilijk momentje gehad in de Ikea, hij had een vitrinekast gekocht voor me, en die zag ik staan, dat vond ik erg moeilijk (ondanks dat hij in de kamer staat)

Verder voel ik me goed, ik heb mezelf verwend door een computerspel te kopen, die ik eigenlijk te duur vond, maar wel erg graag wel.