T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girl007

T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:19

Mijn vriend had vandaag een t-shirt aan met daarop I love my hooker. Mijn broer heeft dit t-shirt ook en tegen hem zeg ik ook al dat ik het een belachelijk t-shirt vind en dat ik het belachelijk vind dat hij hem aan doet. Mijn vriend zat er toen langs en wist ook dat ik dit echt niet vind kunnen en heb ook tegen hem gezegt dat hij dat nooit aan moest doen dat hij dan ruzie met me had.

Nu heeft zijn zus dat voor hem gekocht maar zij wist niet dat ik dit niet normaal vond dus haar houd ik hier buiten.

Nu komt mij vriend vandaag dus aanzetten met dat shirt en vind het raar dat ik boos word terwijl ik hem dat al honderd keer heb gezegt dat hij het niet aan mocht doen. Hij is 22 en heeft toch wel dat verstand om dat te accepteren toch? Nu vroeg ik hem aan de telefoon of hij het raar vond dat ik boos was en hij zij: Ja ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar JA. Toen heb ik opgehangen en smste hij me dat dat onvolwassen van me was! Wie is hier nu onvolwassen? Hij die een shirt met zo'n tekst draagt of ik die hem duidelijk probeer te maken dat dit niet door de beugel kan?

Wat vinden jullie van deze situatie? Heb ik of hij gelijk.

BTw: voor de rest is hij echt heel lief, ik had dit ook niet van hem verwacht.

Renee__

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:22

Lekker loop je door de stad ofzo en heeft je vriend naast je dat shirt aan, nee daar zou ik ook boos om worden!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:22

euhhhh... Tsja... Ik zou het ook niet echt geweldig vinden als mijn vriend (als ik die zou hebben Clown ) zo'n shirt aan zou trekken, maar ik zou me er niet zo druk om maken... Mag aantrekken wat ie wil toch? Zou hem denk ik eerder vreselijk uitlachen dat ie in zo'n shirt gaat lopen... En vragen of ie ff wil dokken aub.. Hoezo? Nou ik ben toch een hoertje? Haha!

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:23

Ik heb dit topic btw geopend om duidelijk te maken dat alle vrouwen dit niet normaal vinden en ik niet de enige bent. Graag wel alleen oprechte berichten

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:23

ff domme vraag hoor; maar ik snap die tekst niet Bloos

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:23

in het engels staat er ik hou van mijn prutsmuts.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:23

Wat een respect trouwens voor vrouwen Sigaar

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:24

Tjaa.. Eerlijk gezegd snap ik niet wat je er zo erg aan vind... Het is toch gewoon voor de gein Knipoog Dat weet iedereen Ja
Ik vind niet dat jij hem kan voorschrijven wat hij aan mag of niet. Kwetst het je echt of vind je het gewoon niet leuk?

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:24

Nou aan de ene kant vind ik het geen reden om boos te worden,want het gaat maar om een t-shirt met tekst die jij niet leuk vindt
Aan de andere kant vind ik het ook fout van hem om die t-shirt aan te doen,want je had gezegt dat je dat niet leuk vond.
Ik zou eens goed gaan praten met hem in plaats van ruzie te maken. Knipoog
Laatst bijgewerkt door lepolight op 15-06-07 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:24

H**R

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:25

Het kwetst me idd erg jah... Ik ben vroeger vaak uitgescholden voor prutsmuts (terwijl ik dit nou juist echt niet ben) en hij weet dit ook.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:26

kan wel begrijpen dat je het niet vind kunnen, mar Moet hij toch zelf weten of hij dat aan doet

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:26

Mmm.. Hij weet ook dat het je kwetst? Wat zegt hij als je dit tegen hem zegt?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:27

Ja ok, maar je weet toch wel dat hij dat niet van je vind? En nog even een vraag, absoluut niet kwetsend bedoeld, maar mag ik vragen waarom je vaak zo genoemd bent dan?

Ik zou me hier zelf totaal niet door aangesproken voelen, vind het hoogstens een beetje dom om in zo'n shirt te gaan lopen, maarja, dat moet ie zelf weten...

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:29

ik heb hem honderd keer duidelijk gemaakt dat hij dit niet kan maken tegenover mij. 22 godsamme dan snap je toch wel dat iemand zoiets kwetst als dat gezegt word:S

M'n vriend zegt tegen me dat hij het raar vind dat ik boos ben. En over dat ik vroeger vaak uitgescholden bent zegt hij dat ik me daar niets van aan moest trekken maar dat is moeilijk voor mij als je het van alle kanten hoort. Ik ben gewoon het meisje dat ze vroeger lekker konden uitschelden en er lekker op terug reageerde.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:32

Girl007 schreef:
Ik heb dit topic btw geopend om duidelijk te maken dat alle vrouwen dit niet normaal vinden en ik niet de enige bent. Graag wel alleen oprechte berichten

Ahum, spreek even voor jezelf Haha!
wil niet zeggen dat ik gelijk zo'n t-shirt voor mijn vriend ga kopen, maar zou niet zo reageren. Zou het luchting oppakken.
Maar daarvoor zijn we allemaal anders, zo vind de ene dit wel leuk, de andere niet. De een lust wel spruiten de andere niet.
Dus er zijn ook vrouwen die hier de lol wél van inzien.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:32

Ik zou 't ook niet leuk vinden als mijn vriend zoiets droeg.
Hij moet 't zelf weten verder,maar als hij weet dat ik dat niet leuk vind doet ie dat ook niet...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:33

Ook ik ben vroeger voor vanalles en nog wat uitgemaakt, al is het niet voor dat... Trok het me toen wel aan, nu allang niet meer.. Ik weet namelijk wel beter!

Ook ik ben van mening dat je het je (niet meer) aan moet trekken wat er in het verleden gezegd is, MAAR ik vind wel dat je vriend respect moet hebben voor je gevoelens, of hij het er nu mee eens is of niet!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:33

Girl007 schreef:

Je praat nu voor alle vrouwen, maar ik denk dat er erg veel zijn die dit als een geintje zien. En geintjes zijn normaal Vork

Om antwoord te geven op je vraag:

Hij moet aantrekken wat hij wil, maar hij moet niet denken dat ik dan naast hem ga lopen. Kwaad kan ik er niet om worden, maar prettig zou ik me er niet naast voelen.

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:36

Ik vind hier niets mis mee.
Jullie maken je echt druk om niks.
omdat je vriend een grappig T-shirt van zijn zus krijgt in zijn ogen reageer jij zo.

Vind ik onvolwassen. als er op jouw t-shirt iets staat wat hem niet aanstaat word hij toch ook niet boos.

prutsmuts, is dat nou zóoooooo erg
kom op.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:39

@Scotty_ Weet jij hoe andere mensen zich voelen? Kan jij daarover oordelen?
NEE.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:39

Tja als hij van tevoren weet dat jij ermee zit, vind ik het niet zo aardig dat hij het aantrekt als hij naar jou toe gaat. Maar als jij er niet naast hoeft te lopen, waarom niet. Hij moet er mee lopen, niet jij. Voor de rest, ik zou er zelf niet eens mee rond willen lopen Haha! Clown

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:40

Scotty__ schreef:
prutsmuts, is dat nou zóoooooo erg
kom op.

Voor jou misschien niet, maar andere mensen willen misschien daar niet mee vergeleken worden. Omdat ze het misschien een beetje respectloos vinden.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:42

idd suusja.. ik heb hier echt geen behoefte aan aan een vriend die dit shirt aantrekt. Ik heb hem dit duidelijk gemaakt dat dit niet kon en er staat dan miss wel I love my hooker.. Maar iedereen weet wel dat ik zijn vriendin ben en gaat er dan ook meteen opin. Ik vind dit niet kunnen ik kan veel hebben maar niet iets wat ik absoluut niet wil hebben.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:46

Zou ze wel weten wat prutsmuts betekend?(Scotty__ bedoel ik)
Oja even mijn reactie: Ik vind dat je groot gelijk hebt.Ik snap wel dat je je gekwetst voelt.Ik zou het ook echt niet grappig vinden als ik daarvoor werd uitgemaakt.Beetje onvolwassen.