vroeg ik me af wat jullie zouden doen als je erachter komt dat je man/vriend daar ook wel eens of geregeld naar toe gaat?
Edit;
Ik bedoel dus echt naar binnen gaan he!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cinnepin schreef:gezellig mee gaan
sans6 schreef:Wat denk je??
Die kan heel hard gaan rennen, en als ie slim is neemt ie dan meteen zijn spullen mee.
samantha21 schreef:Ik zou het ook bepaald niet leuk vinden om te horen dat mijn vriend daar heen gaatAls dan met z'n 2en
![]()
Maar nee, ik zou zelf dat risico op een ziekte oid niet willen lopen. ook al hebben de meeste meisjes goede controlles
en onderzoeken, dan nog is het risico aanwezig.
Zo hebben we wel laatst een vriend van Tom naar Utrecht (?) gebracht. Ergens aan een kanaal, en dan heette dat daar
bij de bootjes of zoiets. En die jongen ging daar gewoon ongegeneerd naar binnen. Ik vond het wel gek hoor hahaha.
Zit je dan met je goed fatsoenZe hebben het er wel vaker over zo, (Tom heeft het geloof ik ook ooit een keer willen doen)
maar dat ie het ook echt zou doen, had ik echt niet verwacht
samantha21 schreef:Ik zou het ook bepaald niet leuk vinden om te horen dat mijn vriend daar heen gaatAls dan met z'n 2en
![]()
Maar nee, ik zou zelf dat risico op een ziekte oid niet willen lopen. ook al hebben de meeste meisjes goede controlles
en onderzoeken, dan nog is het risico aanwezig.
Zo hebben we wel laatst een vriend van Tom naar Utrecht (?) gebracht. Ergens aan een kanaal, en dan heette dat daar
bij de bootjes of zoiets. En die jongen ging daar gewoon ongegeneerd naar binnen. Ik vond het wel gek hoor hahaha.
Zit je dan met je goed fatsoenZe hebben het er wel vaker over zo, (Tom heeft het geloof ik ook ooit een keer willen doen)
maar dat ie het ook echt zou doen, had ik echt niet verwacht