Geesten oproepen, doen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Geesten oproepen, doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 16:12

Omdat ik niet precies wist of het hier goed staat, plaats ik het toch maar hier. Nagelbijten / Gniffelen

Vanmiddag werd gevraagd of ik mee wilde gaan om geesten op te roepen. Ik kon meegaan wanneer ik maar wilde, als ik vandaag niet kon, want het blijkt dat degene die het doen best vaak doen. O.a hebben ze hitler opgeroepen '-_- en nog wat mensen. Ik persoonlijk vind het behoorlijk stom om zoiets te doen, vooral na de verhalen die ik gehoord heb en gelezen heb zoals bezit nemen van een lichaam Nagelbijten / Gniffelen Aan de andere kant zou ik best graag eens mee willen gaan, om te kijken hoe het is, maar ben daar eigenlijk te scheiterig voor Scheve mond

Nu vroeg ik me af, wat zouden jullie doen en waarom zouden jullie dat doen. En wat zijn jullie ervaringen met geesten oproepen?

Cassidy

Re: Geesten oproepen, doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:13

Ik heb het nog niet gedaan, en zou er voor willen waarschuwen: vooral NIET aan beginnen.

Kijk even op deze site:

http://www.theghosthunter.nl/glaasjedraaien.htm

Je weet NIET wat je binnenhaalt, en eenmaal binnen raak je ze ook zelf NIET meer kwijt!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:15

Ik hoor er echta lleen maar enge verhalen over, ik pieker er niet over om het te doen. Zoals cassidy al zegt: niet aan beginnen.

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:17

Als je het behoorlijk stom vindt als ze het doen, waarom zou je dan meedoen? Ik zou voor de zekerheid maar niet meegaan, je weet maar nooit. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:18

Niet doen
Als je graag letterlijk gek wilt worden, raad ik het je zeker af.

Overledenen die fijn dood zijn gegaan en er vrede mee hebben krijg je niet te pakken met glaasje draaien enz.
Alleen maar diegene waar je nou net géén contact mee wilt Lachen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:19

ik zou dat noooooooooooooooooooooooooit doen!!!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:20

Ik heb er ook wel eens over nagedacht hoor, maar inderdaad er komen mensen op je af die je niet wilt !
Je komt er ook niet meer vanaf zeggen ze he, dus das nogal moeilijk.
Ikzelf heb het trouwens nog nooit gedaan, zal het ook niet doen ook !

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 16:20

runningkawa schreef:
Niet doen
Als je graag letterlijk gek wilt worden, raad ik het je zeker af.

Overledenen die fijn dood zijn gegaan en er vrede mee hebben krijg je niet te pakken met glaasje draaien enz.
Alleen maar diegene waar je nou net géén contact mee wilt Lachen

Het is nou ook niet echt bepaald glaasje draaien. Ze zeggen woorden, houden handen vast enzo Scheve mond En als ze werkelijk iemand slecht te pakken krijgen zitten ze in diepe oliebol vandaag Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Limitless op 02-04-07 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:21

Rotzooi niet met wat jouw pet te boven gaat. Dit is vragen om ongelukken. Blijf er bij uit de buurt, blijf bij die mensen uit de buurt, bij hen gaat het vanzelf een keer fout.
Maar alsjeblieft, begin er niet aan. Dat is gewoon het lot tarten.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:21

NIET DOEN!!!! Als je het al een keer wil meemaken zoek dan in godsnaam iemand die weet wat hij doet! Ik heb hier iemand op stal die dit ook heeft gedaan met een groepje en dat is voor een iemand niet best afgelopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:22

Maakt niet uit hoe ze het doen, er zijn idd verschillende manieren.
Maar echt doe er aub niet aan mee Lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:23

Niet doen! Echt niet doen, hartstikke gevaarlijk!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:23

aerdenhout1 schreef:
NIET DOEN!!!! Als je het al een keer wil meemaken zoek dan in godsnaam iemand die weet wat hij doet! Ik heb hier iemand op stal die dit ook heeft gedaan met een groepje en dat is voor een iemand niet best afgelopen!

Kun je hier misschien iets meer over vertellen?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:24

Niet niet niet niet niet doen!!!

Je maakt jezelf er alleen maar bang mee, je blijft altijd met dat gevoel rondlopen dat je bekeken wordt door iets of iemand.
En je hoort soms ook van die verhalen dat geesten niet meer terug kunnen naar de 'andere wereld' en dus voor altijd in een huis rondzwerven..
Brr, of je het nou gelooft of niet, eng is het wel dus echt niet doen meid!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:26

aerdenhout1 schreef:

Wil je hier meer over vertellen??

Aan TS, niet doen... Het is net wat RK zegt, de goede komen niet met glaasje draaien. Je houdt de pispotten over, en die krijg je niet zomaar weg

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:28

mijn vader heeft het ook gedaan met een colega maar zijn colega werd na het oproepen achtervolgd door geesten ofzow
en hij heeft zelfmoord gepleegd dus nietdoen

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:29

Ik zou hier ook ZEKER NIET aan beginnen!!
Zelfs als je niet met een "enge of gevaarlijke" geest te maken krijgt dan is er ook nog zoiets als "self-fulfilling prophesy". Dat betekend dat als je maar genoeg ergens in geloofd dat het dan ook gebeurd.
Ik ken iemand die had geesten opgeroepen en (ech HEEL dom) gevraagd wanneer ze zou overlijden. Ze geloofde daar zo sterk in dat ze naarmate de datum naderde steeds depressiever werd en uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd....

Ik weet dat dit een extreem geval is maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk het echt is. PM me maar als je meer wilt weten.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:33

Idd noooiiiiiit doen !!
Zo gevaarlijk,, ik zou die gedachte maar uit je hoofd halen, en er niet meer aan dken om er ooit aan mee te doen Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:34

Hmm, ben niet zo van die 'paranormale zaken'; vind het allemaal grote onzin, zowel om het te doen als om het te geloven. Maargoed, vind het wel interessant. Zou misschien wel in de verleiding kunnen komen om het eens te proberen juíst om aan te tonen dat het misschien wel grote onzin is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:36

Daar zijn wel andere manieren voor om dat uit te vinden Lachen
Zou ik die manier niet voor nemen Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:37

Het is je onderbewustzijn die jou vragen beantwoord, ik heb het al zo vaak gedaan en er is niks engs of gevaarlijks aan.Denken dat je daarna achterna wordt gezeten dat komt omdat je bang bent en dingen ziet die er niet zijn.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:38

Niet doen Knipoog !!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:42

marleen_usar schreef:
Het is je onderbewustzijn die jou vragen beantwoord, ik heb het al zo vaak gedaan en er is niks engs of gevaarlijks aan.Denken dat je daarna achterna wordt gezeten dat komt omdat je bang bent en dingen ziet die er niet zijn.

Ik denk zomaar dat jullie dan nog heel erg veel geluk hebben gehad, zowel jij als iedereen die met je mee heeft gedaan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:42

marleen_usar schreef:

Zit denk ik wel wat in; je kunt jezelf zo gek en bang maken door je onderbewustzijn en angst als je zelf wilt/eigenlijk niet wilt....

@ Runningkawa: Tuurlijk, je kunt opinie's peilen (vaak denk ik toch subjectief; meeste mensen hebben het dan over een vage kennis, 'van horen zeggen', etc. en bovendien heb ik het sterke idee dat zulke verhalen ook nog flink aangesterkt worden) Onderzoek doen, etc. Maar ik denk dat je het beste zelf een mening/ervaring kan vormen door er bij te zijn of het zelf te doen.
Maar laat ik voorop stellen dat dit niet betekent dat ik dat zomaar zou doen of iemand zou aanraden, is puur een theoretische redenatie

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:44

Daar moet je dus never nooit aan gaan beginnen ik had dit eens gehoord van een vriendin!

Er waren 2 meisjes die waren ook nieuwschierig in glaasje draaien, en besloten dit ook te doen!
Ze hadden in de avond met z'n 2en af gesproken bij een van de meisjes thuis...
Eenmaal aan het glaasje draaien vroeg 1 van de meisjes wanneer ga ik dood? de geest antwoorde NU!
De meisjes rende weg en 1 van de meisje kwam onder de auto DOOD

Ik raad het je dus echt af!
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 02-04-07 16:45, in het totaal 2 keer bewerkt