Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Tdressuurgek schreef:ik ga volgend jaar naar havo4 en moet dus een profiel kiezen..
Ik twijvel heel erg ... maar economie is niet mijn sterkste vak en wiskundeook niet echt..
Wat zijn jullie ervaringen?
twijfelen doe je met een f, niet met een v

Tdressuurgek schreef:ik ga volgend jaar naar havo4 en moet dus een profiel kiezen..
Ik twijvel heel erg tussen CM(cultuur en maatschapij) en EM(economie en maatschapij)
wat zijn jullie ervaringen met deze profielen. CM blijkt wel makkelijker te zijn...
Wat is tekenen voor een vak? is die wel nuttig? en zijn de vakken Economie en Wiskunda A moeilijk?
zit nu in VMBO 4 maar economie is niet mijn sterkste vak en wiskundeook niet echt..
Is economie op de havo veel moeilijker als op het vmbo?
mijn voorkeur gaat naar EM maar het moet natuurlijk haalbaar zijn daarom twijvel ik nu tussen deze 2 profielen...
Wat zijn jullie ervaringen?
met spaans,duits, wisk A, Economie, Gesch.

Veirl schreef:C&M heeft volgend jaar geen wiskunde meer.

Denk dat het E&M wordt dan maar wat harder studeren
De vakken van EM spreken me meer aan. Denk dat je er meer mee kunt... Hopen dat ik het wel kan..
Tdressuurgek schreef:qua vervolgstudie maakt het voor mij niet zo veel uit... maar ik vind tekenen zo'n dom vak dat is het minpunt voor mijn aan C&M..Denk dat het E&M wordt dan maar wat harder studeren
De vakken van EM spreken me meer aan. Denk dat je er meer mee kunt... Hopen dat ik het wel kan..
Citaat:bij de vervolgopleidingen bij E&M hoef/kan je niet met C&M komen..
Visconti schreef:Citaat:bij de vervolgopleidingen bij E&M hoef/kan je niet met C&M komen..
Kan wel hoor, moet je alleen wel wiskunde en economie er bij hebben