Ooit willen mijn vriend en ik graag trouwen.
Nu ben ik al een tijdje op zoek op internet naar ideen en het kostenplaatje ed.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie getrouwd zijn en hoe jullie dag er uit zag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sandravm schreef:Wat willen jullie eigenlijk? Dat is de eerste vraag. Hangt waarschijnlijk af wat jullie willen besteden. Ga er maar van uit, dat alles veel duurder uitvalt dan gedacht.
Wat wil je? Moeten julllie alles zelf betalen? Of helpen ouders of schoonouders? Grote familie en vriendenkring?
Ik ben zelf in juli 2007 getrouwd met alles er op en eraan. Een overgetelijke dag met een duur prijskaartje aan. Maar ja, wij zijn er van uitgegaan dat we maar 1 keer trouwen vandaar... en je moet iedereen tevreden stellen, ouders, schoonouders enz.
.
.
.
:
) wist dat ze gingen trouwen
!
(<-- is wel gezellig hoor!). Nu zou mijn schoonzusje 30 worden en ze hadden de hele familie (7 pers. van haar kant, 7 pers. van zijn kant) uitgenodigd om een weekje mee weg te gaan. We moesten kleding meenemen voor temp. tussen de 15-25° (was eind mrt. - begin apr.), een goed humeur en een volle tank, dus wij dachten allemaal "center parks
!" .
.
en kwam er een busje voorgereden waar we allemaal inpasten (18 pers.).
! Op het vliegveld aangekomen, kreeg iedereen z´n ticket en zagen we waar de reis naar toe ging: Een week AI naar Alanya in Turkije!
! Mijn zwager en schoonzusje hadden allebei zoiets van "als we een trouwerij met alles erop-en-eraan hadden gehouden, waren we net zoveel geld kwijt geweest en nu hebben we met de hele familie een week lang plezier gehad!"
.)
meer grote lol gehad erg leuk
dat zeker
[/quote]
Kelpla schreef:@ Ludora: Wat een onwijs leuke foto's!
Echt heel spontaan.

http://www.debeukenhorst.com).
.
Sandravm schreef:Een trouwfeest met alles er op en aan, kost veel meer dan 10.000 euro hoor. Het hangt volledig af van wat je wenst en hoeveel genodigden.
Je houd wel rekening met ouders en schoonouders als zij een deel van de rekening betalen hoor.

gaat het toch wel hard. Maar ik heb de herrinnering aan een heerlijke dag, dat is ook wat waard. En ach, wie wil er nu een grotere jeep