Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KNMI schreef:ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
veerledec schreef:8 januari 2008? Ze worden steeds sneller met voorspellen.
terorita schreef:veerledec schreef:8 januari 2008? Ze worden steeds sneller met voorspellen.
![]()
*je was me voor*
mriinaa schreef:Nou, ik ben benieuwd. Gister sneeuwde het blijkbaar ook al, maar hier in Noord-Brabant heb ik er helemaal niks van gezien. Sterker nog: gister, en nu ook, schijnt de zon! Maar goed, het kan altijd opeens omdraaien...
veerledec schreef:8 januari 2008? Ze worden steeds sneller met voorspellen.
tienus63 schreef:Ik kan alleen iedereen aanraden die morgen wel met de auto op pad moet, en de kans op raar weer zou groot zijn, om een deken en warme schoenen en sokken extra mee te nemen in de auto.
Thermoskan heet water en cup a soupjes zullen het ook wel goed doen.
En een opgeladen mobiel.
Tenminste die tip kreeg van mijn nicht die in november 2005 vast zat in de sneeuw.
SiCa schreef:Het word steeds vreemder op die donderdagen....Kunnen ze niet eens een vrijdag uitkiezen?