Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Effy schreef:Ja, dan maar even de website opzoeken. Ik weet dat je ze in ieder geval bij de Blokker en de V&D kwijt kan...
[Edit]: http://www.waterweg-westland.nl/download/Irischeque.pdf
kristie schreef:Putser.
Je kunt ze echt bijna overal inleveren, en anders gewoon even vragen in de winkel.
patsur schreef:kristie schreef:Putser.
Je kunt ze echt bijna overal inleveren, en anders gewoon even vragen in de winkel.
patsur
woofie schreef:tja dat is de pest van vvv bonnen.......je mòet het hele bedrag besteden want geld terug daar doen ze niet aan.....
wel heb ik op een ander forum een truukje gelezen.....die persoon had voor haar bon een bloes gekocht bij de v&d en de volgende dag weer terug gebracht, toen kreeg ze gewoon contant geld terug.....
joske_vuran schreef:BOERENBOND
DjunDjun schreef:woofie schreef:tja dat is de pest van vvv bonnen.......je mòet het hele bedrag besteden want geld terug daar doen ze niet aan.....
wel heb ik op een ander forum een truukje gelezen.....die persoon had voor haar bon een bloes gekocht bij de v&d en de volgende dag weer terug gebracht, toen kreeg ze gewoon contant geld terug.....
Zoiets had ik ook in m'n hoofd maar ja vind ik op één of andere manier wel een beetje banketstaaf.