Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Amina schreef:Siebjelover, vielen ze in de azijn en verdronken ze dan?
Ik zal nog eens op zoek gaan naar dingen waar ze op af kunnen komen. Maar op mijn kamer zelf ligt dus echt niks, dus ik vind dat ze hier wel weg mogen blijven!!!
Het is inderdaad vroeg in het jaar runningkawa, in de zomer zou ik het beter kunnen begrijpen. Maar ja, wat wil je met zo'n "warme" winter. Dan zullen er ook wel veel dazen komen in de zomer, of zie ik dat verkeerd?
Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Yessy schreef:Vervolgens een vleesetend plantje gekocht, werkt super, geen vliegje meer te zien
Ik heb ze hier ook soms... Toen ik hier net woonde waren het er overigens veel meer, dus dat dat komt denk ik door de iets mindere hygiene van de vorige bewonders...
runningkawa schreef:Van de vloer eten...
Wat voor lekkers ligt er dan allemaal op?![]()

Amina schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Azijn heb ik al geprobeerd, maar die beesten zijn te slim, gaan er alleen een beetje omheen vliegen en een enkeling verdrinkt in de azijn. Op die site gaat het ook vooral over azijn

Cyntje schreef:runningkawa schreef:Van de vloer eten...
Wat voor lekkers ligt er dan allemaal op?![]()
Helemaal niks
Als je wat laat vallen hier kun je het zo weer opeten,... zo zeggen ze dat hier altijd als het ergens goed schoon is

"
Margreet schreef:Joh![]()
"Je kunt hier van de vloer eten"
"Ja, er ligt genoeg"
Margreet schreef:Yessy schreef:Vervolgens een vleesetend plantje gekocht, werkt super, geen vliegje meer te zien
Wat voor plantje is dat precies?Ik heb ze hier ook soms... Toen ik hier net woonde waren het er overigens veel meer, dus dat dat komt denk ik door de iets mindere hygiene van de vorige bewonders...