Mijn handige uitvindingen! *2 nieuwe*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn handige uitvindingen! *2 nieuwe*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:12

Jullie wisten het natuurlijk niet maar ik ben een ware uitvinder Haha!
Ik heb griep en de halve dag geslapen dus ik heb me even uitgeleefd op de computer (misschien ijl ik nu nog wel Tong uitsteken )

Speciaal voor de bokkers die teveel naar beneden staren omdat ze zo verliefd zijn op hun paard (of hopen euro's te vinden in de bak Knipoog ) heb ik de volgende zonnebril gefabriceerd:

Het principe is het zelfde als bij oogkleppen voor paarden Cool

Aan de onderkant zit een klepje (van zacht meeverend materiaal) wat er voor zorgt dat je niks ziet als je naar beneden kijkt. Je wordt dus gedwongen om naar voren te kijken.

Voor de donkerdere dagen:
Afbeelding

Voor de zonnige dagen:
Afbeelding

Zijaanzicht:
Afbeelding

Voor mensen die moeite hebben hun been lang te houden is er de volgende laars verkrijgbaar. Hij is met 5kg verzwaard in de hak.
Afbeelding

Als je vaak onderuit gezakt gaat zitten is er het volgende stalen corset (wordt op maat gemaakt). Het gaat over de schouders tot net boven de ellebogen. Je armen kan je dus ook mooi niet meer te ver naar voren steken. Om te voorkomen dat je toch nog onderuitzakt zitten er stalen spijkertjes in het corset onder je schouderbladen bevestigd. Bij rechtopzitten voel je ze niet maar zodra je onderuitzakt...
Je kan het gewoon onder je shirt dragen.
Afbeelding Afbeelding

Voor honden heb je een halsband waaruit een stroomstoot komt als de hond het erf wil verlaten. Voor ons ruiters hebben ze nu een polsformaat. Zodra je teveel op 1 kant trekt en niet voldoende ontspant krijg je een stroomstootje. Automatisch in te stellen maar ook handmatig te gebruiken door je instructeur }>
Afbeelding

Laatste 2 uitvindingen zijn misschien ietwat sadistisch vandaar nog een uitvinding om het leven te veraangenamen.
Je wilt graag buitenrijden maar het regent vreselijk of de zon brandt enorm. geen nood want nu is er de rij-paraplu. Eenvoudig met een band om de middel te bevestigen. Inklapbaar dus past in je stalkast *LOL* .
Afbeelding

En als laatste de veilgheidsriem om te voorkomen dat je gelanceerd wordt (heeft volgens mij ooit echt in een duits paardenblad gestaan).
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-02 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:17

als we jou toch niet hadden........ *LOL*
maar die bril wil ik wel bestellen Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:25

Hèèèèè?????!!!
Da's ook toevallig, ik heb vannacht namelijk serieus een uitvinding gedaan terwijl ik aan het dromen was en vanmorgen wist ik hem nog.
Mijn uitvinding, wat nog serieus handig zou kunnen zijn ook:
een uittrekbaar koord in neusriem van paard (zoiets als zo'n inschuifbare hondenriem maar dan sterker) om je paard aan vast te pakken als je tijdens een buitenrit eraf moet om je paard te begeleiden omdat hij iets eng vindt. Die teugels zijn eigenlijk altijd net te kort als ze achteruit deinzen en om nou altijd een lange lijn mee te nemen...
Ik vond het wel een super uitvinding eigenlijk, moet alleen nog ff gefabriceerd worden maar als ik jou zo bezig zie moet jij dat wel kunnen Haha!

Ik wil trouwens graag de paraplu bestellen en dan gelijk ook maar de veiligheidsgordel want ik denk dat de meeste paarden er wel vandoor schieten als ze zo'n gevaarte boven zich ontdekken en dan dat geluid van de regen erop *LOL*

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:26

Cody schreef:
Ik wil trouwens graag de paraplu bestellen en dan gelijk ook maar de veiligheidsgordel want ik denk dat de meeste paarden er wel vandoor schieten als ze zo'n gevaarte boven zich ontdekken en dan dat geluid van de regen erop *LOL*

Of als het hard waait Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:39

Waar kan ik alles bestellen Haha!
Die bril is helemaal de beste uitvinding!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:11

Romkabouter schreef:

Of als het hard waait Lachen

Neenee, als het hard waait heb je de uitvinding nodig die paard en ruiter op de grond houdt, want met zo een hevige windstoot en zo een grote paraplu Haha!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:52

zooo, hoe creatief Haha!

die bril zou nog wel eens écht goed kunnen werken, en zo'n stroomdinges misschien ook nog wel.. zolang ik de bediening niet aan mijn instructeur hoef af te geven }> Schijnheilig

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:04

Hahahaha geef mij maar de veiligheidsgordel...

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:40

Die zijn KOEL, meer!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:43

Katrien, zet er maar uitdrukkelijk bij dat er patent op zit anders ben je je geniale ideeën zo kwijt en staan ze volgend jaar in de Divoza-catalogus te koop of hangen ze in de schappen bij Hyporama Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:52

Doe mij maar die paraplu en dan ook gelijk die veiligheidsriem.

Lijkt me leuk om met harde wind op het strand eens te kijken of ik met paard en al kan kite-surfen.
Of is het dan meer horse-surfen?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:57

whahaha die veiligheidsriem lijkt me trouwens niet erg veilig als je paard omvalt en jij eronder ligt...

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 23:00

Apple schreef:
horse-surfen

Jaaa!! Dat word de nieuwe trend!! Haha!

De uitvindingen zijn echt leuk bedacht!
Vooral die polsband...wie niet luisteren wil... }>

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 00:19

lolige uit vindingen maar die riem bestaat al maar dan om je buik hahaha kan je kopen in frankrijk mischien ook in nederland:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 08:21

He he, jullie begrijpen dat ik overal patent op heb he? Haha!
En dat je met paard en al misschien de lucht in gaat bij wat wind emt de paraplu...lolloig toch. Pablo is al helikopter en vliegtuigproof (Maastricht-Aachen airport ligt hier heel dichtbij) dus mag hij zelf ook eens een stukje vliegen. Zo behoudt je de luchtigheid in je rijden....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-02 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:28

Allereerst speciaal voor Cody:

Afbeelding

Dit is een zeer uitrekbaar (daar waar het groen is zit extra elasticiteit Knipoog ) lijntje. Als je paard ergens niet langs wil en je staat er naast en je vind je teugels te kort, kan je het loklikken van de keelriem en heb je een stevig elastisch touw om je paard te begeleiden...
Afbeelding
Je haalt de neusriem er doorheen en klikt het clipje vast aan de keelriem.

En vervolgens: Heb jij ook nog wel eens een vlieg in je mond? Jakkes he? Dat hoeft nu niet meer met dit leuke geruitte vliegenmasker vor de ruiter. Met handige klittenbandsluiting om de hals.
Afbeelding

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:39

whahaa *LOL* *lol* en waar kan je ze bestelle Lachen Tong uitsteken Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:04

*onder bureau*
Onze paarden zijn overigens ook volledig 'alles wat vliegt' proof. Straaljagers, chinooks, luchtballonen, we've got it all around here! Maar ik zou graag zo'n paraplu ding willen, alleen dan zo'n rotor als bij een helicopter, kunnen we opstijgen *lol*
Zo'n vliegenmasker heb ik echt nodig, tijdens de endurance van lage vuursche kwam ik bij een groompost aan en riep ik totaal ontdaan naar mijn moeder: er vliegen allemaal vliegjes naar binnen! Waarop zei keihard begon te lachen en zei dat ik m'n mond maar dicht moest houden dan... Ik was dus doodserieus dat ik helemaal gek werd van al dat vlieggespul wat zo in ene in mijn keel zat, zonder dat ik daar toestemming voor had gegeven... en zij maakte er gewoon een grapje van!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:18

Jaaaaaaaaaaaaa super Katrien, mooi design hoor die uitvinding van mij Haha! Zeg nou zelf, dit zou toch ECHT handig kunnen zijn??

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:26

Whaha *LOL*

Ik wil die bril wel bestellen!
Kan ik echt goed gebruiken, ik heb nogal moeite met vooruit kijken Schijnheilig

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:48

Bij de brillen, heb je daar ook assesoires bij??
Stel;als je nou een proef moet rijden en je hebt je bril op maar de proef was 1 drama... heb je dan speciale bakjes er extra onder om je tranen op te vangen? Anders verzuip je in die bril *LOL*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:49

Dat vliegenetje is wel een beetje voor de ' luxe-ruiters' onder ons. Echte stoere ruiters hebben geen vliegangst!

(of rijden langs het strand, fijn rijden zonder vliegjes...)

Katrien kun je ook niet iets bedenken voor mensen die hun tenen naar buiten steken tijdens het rijden? (erg irritant en ik krijg het er maar niet uit!)

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 12:15

jaahhh die bril!!! Haha! die wil ik, wel de zomer uitvoering want het is vandaag zo zonnig Haha! Cool

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 15:38

Is die 5kg onder de laars wel verwijderbaar?? Anders word het zo moeilijk opstijgen Tong uitsteken Tong uitsteken

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 18:41

Geweldig!!!
Waar kan ik alles bestellen Haha!:D