Ik heb griep en de halve dag geslapen dus ik heb me even uitgeleefd op de computer (misschien ijl ik nu nog wel
)Speciaal voor de bokkers die teveel naar beneden staren omdat ze zo verliefd zijn op hun paard (of hopen euro's te vinden in de bak
) heb ik de volgende zonnebril gefabriceerd:Het principe is het zelfde als bij oogkleppen voor paarden
Aan de onderkant zit een klepje (van zacht meeverend materiaal) wat er voor zorgt dat je niks ziet als je naar beneden kijkt. Je wordt dus gedwongen om naar voren te kijken.
Voor de donkerdere dagen:

Voor de zonnige dagen:

Zijaanzicht:

Voor mensen die moeite hebben hun been lang te houden is er de volgende laars verkrijgbaar. Hij is met 5kg verzwaard in de hak.

Als je vaak onderuit gezakt gaat zitten is er het volgende stalen corset (wordt op maat gemaakt). Het gaat over de schouders tot net boven de ellebogen. Je armen kan je dus ook mooi niet meer te ver naar voren steken. Om te voorkomen dat je toch nog onderuitzakt zitten er stalen spijkertjes in het corset onder je schouderbladen bevestigd. Bij rechtopzitten voel je ze niet maar zodra je onderuitzakt...
Je kan het gewoon onder je shirt dragen.

Voor honden heb je een halsband waaruit een stroomstoot komt als de hond het erf wil verlaten. Voor ons ruiters hebben ze nu een polsformaat. Zodra je teveel op 1 kant trekt en niet voldoende ontspant krijg je een stroomstootje. Automatisch in te stellen maar ook handmatig te gebruiken door je instructeur }>

Laatste 2 uitvindingen zijn misschien ietwat sadistisch vandaar nog een uitvinding om het leven te veraangenamen.
Je wilt graag buitenrijden maar het regent vreselijk of de zon brandt enorm. geen nood want nu is er de rij-paraplu. Eenvoudig met een band om de middel te bevestigen. Inklapbaar dus past in je stalkast
.
En als laatste de veilgheidsriem om te voorkomen dat je gelanceerd wordt (heeft volgens mij ooit echt in een duits paardenblad gestaan).