Het kan allemaal best met het inkomen wat we hebben maar we moeten het wel een beetje rustig aan doen, en dat vind ik dan ook echt geen probleem.
Maar mijn vriend... die kan geen geld in zijn zak houden, hij speelt de Lotto, hij koopt voor 100den euro's vuurwerk, en net heb ik hem aan de telefoon verteld hij mij dat hij een nieuwe fiets heeft gekocht!!
Ik ben nu op mijn werk dus ik kan niet boos op hem worden maar van binnen kook ik!!
We moeten het samen met de centjes zien te redden en als ik is een keer wat heb, als mijn paarden is wat hebben is het een en al gezeik, ik krijg wel 100 keer naar mijn hoofd geslingerd dat mijn paarden te duur zijn (ik heb 2 betaalde verzorgers) terwijl dat reuze meevalt, als er voor mijn paarden wat centen op tafel moeten komen dan is het een en al gemekker en gezeik tot aan slaande ruzie aan toe.
En als hij is wat wil dan zijn er altijd wel centjes over.
Gisteren wou hij eten laten bezorgen terwijl ik ook gewoon nog eten in de koelkast had, maar nee meneer wou perse bestellen.
Ik zeg: we hebben toch zo weinig geld??? aaahhh, dat eten kan er ook nog wel vanaf.
GRRRRRRR